***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
sen oon huomanu täällä näitä juttuja lukiessani että täältä löytyy muutama sellainen kenen kanssa ei saisi olla yhtään eri mieltä tai jos joku vähänkin arvostelee tai esittää oman mielipiteensä niin sitten menee herne nenuun ja syvälle ja tulee vastahyökkäys :/
:hug: Tällästä ei täällä pitäs sanoa ääneen...niinkun oot varmana huonannu...mutta eiköhän tuo sinunki sanominen mee mun piikkiin ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
sen oon huomanu täällä näitä juttuja lukiessani että täältä löytyy muutama sellainen kenen kanssa ei saisi olla yhtään eri mieltä tai jos joku vähänkin arvostelee tai esittää oman mielipiteensä niin sitten menee herne nenuun ja syvälle ja tulee vastahyökkäys :/
:hug: Tällästä ei täällä pitäs sanoa ääneen...niinkun oot varmana huonannu...mutta eiköhän tuo sinunki sanominen mee mun piikkiin ;) :D
juu huomanu olen :D mut en välitä siitä :D :hug: mä voin myös ihan helposti jättää tän osion jos jotakuta alkaa liikaa ärsyttää =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
jotenkin naurettavaa että ihmiset jaotellaan rikkaisiin ja köyhiin,hyviin ja huonoihin jonkun vitun vaatemerkin takia :eek: |O :headwall:
Kukakohan täällä sitä on tehnyt? :headwall: :headwall: Minä esim. en todellakaan, näin ensimmäisen lapsen äitinä ;) , voinut millään tietää, että Reimatecin käyttäminen on pröystäilyä ja tekee ihmisistä rikkaampia ja parempia. :LOL: Mielestäni noita reimateccejä on ihan tavan pulliaisilla. Ainakin täällä meillä päin. :xmas:
 
puurosta meil syödään pikakaurahiutaleista tehtyä mikropuuroa -)jatkettuna nannilla tai sit viinimarjamehuun tehtyä puuroa.
Jostain luin että "sihtikurkkuja" voi yrittää opettaa karkeammalle ruualle mm.mannapuuron avulla. Tekee sen veteen ja jatkaa maidolla.
Mitenhän talkkunapuuro (siis se jauhoista tehty puuro)...ite tykkään siitä ihan oikeesta ryyneistä tehdystä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Voisikohan tää kyseinen aihe olla kohta jo loppuunkaluttu..? :saint:
Tää OLI jo...kunnes joku nimeltämainitsematon sen TAAS kaivoi :snotty:
Ei pahalla, mutta kun minusta sä olet sitä kaivellut.
Siis hei...se oli eilen jo käsitelty loppuun, kunnes monen tunnin jälkeen JOKU MUU sen kaivoi ;)
 

Yhteistyössä