***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Myö lähtään vasta päivällisruuan jälkeen ulos =)
Isäntä lähtee heti töistä tultuaan poikain kanssa lluistelemaan ja myö tehään tyttöjen kesken ruoka sillä aikaa....sit voiskin lähtä mönkimään tuonne pihalle...työsarkaa riittää kukkapenkin siirtämisessä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kampaajallaki käyny viimeks....vuonna...kehtaako ees sanoo... :LOL: 14 vuotta sitte... :xmas:
:D
Mullakin oli tossa vuosia välissä etten käyny....kunnes leikkasin ihan lyhkäsen mallin =)
Nyt en oo taas aikoihin käyny, aattelin et jos vähä kasvattas =)
 
Pitäs kyllä tosiaan värjätä hiukset, jos vaan sais aikaseksi. :whistle:
*muoks* kampaajalla tulee värjätty noin pari kertaa vuoteen ja leikkuulla käyn pari kolmen kuun välein..

Likalla oli yöllä kuumetta 38,8, mutta oli oikeinki virkku siinä puol kolmen pintaa. :saint: Nyt nukkuu jo tosia uniaan. Kovasti suutaan kaivelee, tulis jo ne leegot..

On muuten ihana rauha täällä. Mies vei isomman kerhoon töihin mennessä ja mun pitäs siivota.. Mutku mutku ei oikein kehtais, oisko vapaaehtosia.. :D
 
zuku hei teillä on siis tosiaan lehmiä? Mieletöntä oli lukea täältä sana seminologi, ku minähän oon siis maitotilalta lähtöisin, nyt äitillä ja isällä ei tosin oo enää lehmiä ollu vissiin.. öö.. viiteen vuoteen? Mut seminologista tuli ihan nostalgiset fiilikset!!! :D
 
Kyllä se taas piristi tuo kaverin kans höplättäminen, on vielä niin ihanan samanhenkinen kuin minä ja mielestäni tosi hyvä äiti, hänen topakkuutta ja jämäkkyyttä aina ihastelen ja mallia koitan ottaa. Nämä vierailut tekee aina niin hyvälle mielelle!! =) :heart:
 
Tuli tuossa mieleen, että esikon odotusaikana neuvolatäti sano oisko ollu eka tai toka neuvola, että 'ethän vaan ole lukenu mitään netin keskustelupalstoja, pysy pois niistä äläkä usko niitä' :eek: Oli muuten mukava mummeli se täti :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mikä on seminologi? :LOL:
siementäjä... siis lehmien :whistle:
Tjaaaah...no oisit heti sanonu :LOL: :LOL: :p Hyvä tuo loppu lisäys ;)
Älä tilaa...vaik sais halvalla... :LOL:
:LOL: Kaikki minkä halvalla saa, on pakko ostaa *sulo vilen* :whistle: :saint: :LOL:
Mä voin tulla pittään hännästä kiinni :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mikä on seminologi? :LOL:
siementäjä... siis lehmien :whistle:
Tjaaaah...no oisit heti sanonu :LOL: :LOL: :p Hyvä tuo loppu lisäys ;)
Älä tilaa...vaik sais halvalla... :LOL:
:LOL: Kaikki minkä halvalla saa, on pakko ostaa *sulo vilen* :whistle: :saint: :LOL:
Mä voin tulla pittään hännästä kiinni :p
Tota...yyyyh...*ei halua ees aatella...on sen verran kaupunkilainen* :saint: :LOL:
 

Yhteistyössä