eka kertaa ulos lähössäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mie katoin et on niiiin saman näkönen Mie tilasin ruskeen sillon =)Alkuperäinen kirjoittaja zuku::wave: tilas kans..beigen värinen jossa nallen kuva, se on neitillä nyttenki päällä tuolla päikkäreilläAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuo taitaa olla samanlainen haalari, kun se minkä moni Ellokselta tilas viime vuonna Eri kuosinen kyllä... =)
Niinpä, en myöskään vähän aikaa sitten osannut hymiöitä laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikkee oppii ku vanhaks elääAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ai, kato B)
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja zuku:eka kertaa ulos lähössäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mie katoin et on niiiin saman näkönen Mie tilasin ruskeen sillon =)Alkuperäinen kirjoittaja zuku::wave: tilas kans..beigen värinen jossa nallen kuva, se on neitillä nyttenki päällä tuolla päikkäreilläAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuo taitaa olla samanlainen haalari, kun se minkä moni Ellokselta tilas viime vuonna Eri kuosinen kyllä... =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=2632815.jpg
hyvä, ku ei se tämäkään jättiläisen mittoja täytä..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:zuku ja tosta tuolista vielä...et tuo on pehmukkeen kanssa kivan pieni verrattuna tavistuoliin =) teilläkään kun ei neiti mikään jätti ole =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Niinpä, en myöskään vähän aikaa sitten osannut hymiöitä laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikkee oppii ku vanhaks elääAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ai, kato B)
Nytpä osaan
Vähänkö alan käyttään tota muokkaustakin ylimäärin! kun kerran ymmärrän
56cm :snotty: laheet jää vähän lyhyiksi, mut resosi sit peittää nilkat, menee hyvin vaunuissa, ni ei tarvi tumpata peittoa jne. ku muil nukutaan vielä vaununkopassa..ni käy kapeaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::heart:Alkuperäinen kirjoittaja zuku:eka kertaa ulos lähössäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mie katoin et on niiiin saman näkönen Mie tilasin ruskeen sillon =)Alkuperäinen kirjoittaja zuku::wave: tilas kans..beigen värinen jossa nallen kuva, se on neitillä nyttenki päällä tuolla päikkäreilläAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuo taitaa olla samanlainen haalari, kun se minkä moni Ellokselta tilas viime vuonna Eri kuosinen kyllä... =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=2632815.jpg
Onko sulla tuo minkä kokonen? Meillä on 62cm...menee kyllä viel mut ei mahu väliin kyllä paljon mitään, että myyn pois =)
Mustaat sen tokan linkin, kopioit ja liität tänneAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Nyt se on tossa, niin miten mä liitän sen tähän?
Tollee mie oon aina laittan...en oo ees katton mistä sais pelkän linkinAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Höh, mä halusin vaan linkin
ÖÖ...?? Siis miten kertakäyttönen?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis jääkö se kuva nyt tonne, vai onko se kertakäyttöinen?? Siis edelleenkin blondi, joka ei jaksa lukea käyttöohjeita :wave:
Oulussa ja ylivieskassa.. tai sit käyn hakeen suoraan kodin anttilasta. tuota kirsikkaa oon miettiny..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:zuku minkä väristä tuolia meinasit? Onko teillä Lastentarviketta lähellä? Miusta siellä oli hieman halvempia
jippiiiiAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No, nyt sain pelkän linkin