***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Tietääkö kukaan, paljonko maksaa pehmuste tuohon tuoliin? :wave:
*muoks* siis Tripptrapp, varmaan Emmankin kävisi

*muoks muoks* etsivä löytää.. 34e..
Emman oma oli muistaakseni lastentarvikkeessa 19e ja Robbarissa 15e...
Jaahas että noin isoja hintaeroja :whistle: meillä päin ei vaan ole Robbaria, Tarjoustalo löytyisi. vai oisikohan Hollolasssa RH? *miettii*
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kertokaas te muut, joilla bebe nyt suunnilleen 70cm pitkä :attn: minkäkokoisia pukuja olette hankkineet ja merkinkin saapi mainita, kun ovat kovin erikokoisia... :/ :/ hitsi tää on vaikeaa.... |O
Meillä on nyt siis tytöllä vk-pukuna tuo Huppa kokoa 80cm ja talveksi ostan siis myös Hupan ja todennäköisesti myös 80-senttisen-nää vaikuttais olevan suht samankokoisia esim.Remun kanssa. Toivon mukaan tuo vk-puku menisi myös keväällä, sen verran siinä on kasvunvaraa että samankokoinen menee kyllä varmasti talven ajan. Ja neitihän oli viimeksi 6kk neuvolassa 71cm pitkä.

Ja siitä mitä haalari saisi maksaa...Kyllä sata euroa isommalle lapselle alkaa olla katto ja tälläselle pienemmälle pitäisi lähteä tuota halvemmalla kun puku ei mene kuin yhden talven. No pojan eka toppapuku oli kyl 140 euron arvoinen Reimatec... :whistle: Jäi kyllä meillä viimeiseksi Reiman puvuksi, olihan se hyvä puku, mut oli kyllä turhan hyvä hintakin. Silloin ei vielä tajunnut että tarjolla on yhtä hyviä ja parempiakin vaihtoehtoja huomattavasti edullisempaan hintaan ja mummi halusi tuon pojalle ostaa "tämä on varmasti hyvä". :D Remua ja Jonathania ostettu sittemmin pojalle ja kuten on varmaan ilmi käynyt :p nyt ollaan siis tykästytty tuohon Huppaan, jossa hinta-laatusuhde tuntuis todellakin olevan kohdallaan! :D

 
Ja tuosta TrippTrappista piti sanomani, että kyllä on parissa vuodessa hinnat vähän pompsahtaneet... :eek: :kieh: Pojalle kun tuo tuoli silloin kaksi vuotta sit ostettiin, maksoi se 99? ja siihen se turvakaari+pehmusteet joku vajaa viiskymppiä. Nyt kun käytiin katsomassa, niin pelkkä tuoli oli 169?. :whistle: Ei sitten toista enää ostettu, vaikka niin ensin ajateltiinkin-poika luovutti onneksi tyytyväisenä tuolin siskon käyttöön ja siirtyi itse istumaan "isojen poikien tuoliin". :D
 
Lassie -merkkisiä pukuja on meillä ollu monta. Erittäin hyväksi ja todellaki kulutusta kestäviä oon ne kokenu. Aion ostaa vastakin. Tuota Lassietec vois kyllä kokeilla. Isommalle pitäs ostaa toinen pihahaalari /-puku.

Vähä harmittaa ku en oo hokannu kattoa tuota Sairaalan Syke -ohjelmaa. Täytyy ens kerran kyllä muistaa. Katoin tuon trailerin, ihana vauva oli :heart: Joo, ei mulla yhtään ole vauvakuume. Pois se minusta. :whistle:
 
Katoin joo tuon Sairaalan sykkeen. Oli kyllä kovin hiljainen synnytys ja synnyttäjä kun omiini vertaan :whistle: :D sen verran tehokkaasti tuli itse ääntä käytettyä! Mut kyllä nuo vastasyntyneet on sitten niin ihania ettei tosikaan! =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
onko se ihan jossain yleisenä tietona että puolivuotiaana aloitetaan tassuttelu jos yöt on repaleisia tai jos syö öisinkin? Siis rintaruokinnassa olevat vai yleensäkin kaikki?
Entäs jos on hampaita tulossa, silloinhan yöt voi olla repaleisia? Että mistäs sitä tietää onko syynä hampaat vai muuten vaan mesotaan?
Neuvolatätsy sanoi,että puoli vuotta on juuri otollinen aika aloittaa unikoulu ja niin lukee saamassani luentoesitelmässä jonka on kirjottanut psykologi.On muuten mielenkiintoinen lappunen,viisi sivua.Voin ottaa treffeille maanantaina mukaan.

Hammaslääkäri taas kertoi,että liian usein vanhemmat laittavat hampaat syyksi yöhulinoihin,mene ja tiedä sit.Meillä ei ainakaan poika ole osannut itsekseen nukahtaa.

Hampaista tuli mieleen niinkuin Ieva eilen hyvin huomioi,meille pukkaa hammasta,pieni tynkä pilkistää.

Hampaidensaajille onnittelut

=) :flower: sitten jatkamaan päivän höpötyksiä
 
Ideaparkissa käyty ja ihan **rseestä oli ne "huipputarjoukset" ei koskenu sitte toppapukuja eikä siellä ois ollu kokojakaan. On aika hyvin meinaa tyhjennetty kaupat 80 senttisistä täällä ainaki. Käytii Jesperillä (siellä muuten oli niitä ihania tossuja mitä ieva linkitti :heart: ) ja katottii kahta eri pukua. Mietittiin hetken (käytii muissa kaupoissa) ja toinen niistä oli jo menny :kieh: No se oliki se mistä ei niiiin paljoa tykätty... Mutta summasummarum Me ollaan edelleen ilman pukua vaikkakin se on jo sitten kuitenki löydetty :D Eikä mitään tarjouksia niilläkään. Jonathania katoin mutta ei kokoja vaikka kiva oiski löytyny :headwall:

Meilläkin on toi Emman Easy tuoli. oon tykänny tosi paljon. Painin sen ja tripp trappin välillä ja onneks otettii toi emma kun mies tuntuu lyövän jo sen jalkoihin varpaansa :LOL:

Niin ja mun mielestä Hollolassa on RH, ainaki ollu :LOL:

Nyt me lähtää kaverin kolmekymppisille, ollaan jo auttamattomasti myöhässä ton Ideaparkin takia |O :wave:

Ai nii ja toi Zukun kuva on ihan ku meiltä (oliko se Zukun :ashamed: ) Sama toppapuku ja Brion vaunujen kuosi näkyy taustalla :D Meillä oli vaan valkoinen tommonen hattu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
zuku minkä väristä tuolia meinasit? Onko teillä Lastentarviketta lähellä? Miusta siellä oli hieman halvempia :whistle:
Oulussa ja ylivieskassa.. tai sit käyn hakeen suoraan kodin anttilasta. tuota kirsikkaa oon miettiny..
Meillä on kirsikka kanssa. Natur oli ainaki tossa...hmm..heinäkuussa 49e Lastentarvikkeessa...toi kirsikka saatiin 55e kun ostettiin keralla 2 =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Tietääkö kukaan, paljonko maksaa pehmuste tuohon tuoliin? :wave:
*muoks* siis Tripptrapp, varmaan Emmankin kävisi

*muoks muoks* etsivä löytää.. 34e..
Emman oma oli muistaakseni lastentarvikkeessa 19e ja Robbarissa 15e...
Jaahas että noin isoja hintaeroja :whistle: meillä päin ei vaan ole Robbaria, Tarjoustalo löytyisi. vai oisikohan Hollolasssa RH? *miettii*
Eroja on joo...tosin Robbarissa sit värivalikoima ei ollu niin laaja...ainoostaan beessi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Katoin joo tuon Sairaalan sykkeen. Oli kyllä kovin hiljainen synnytys ja synnyttäjä kun omiini vertaan :whistle: :D
Mies sano, että se oli ihan ku minä :LOL: :p
Siis mä en tajua miten joku voi tossa kohtaa vaan pihistellä ja puhistella ja vähän otsaa kurtistaa! :LOL: Mulla äänenkäyttö oli neidinkin kanssa se ainoa kivunlievityskeino ponnistusvaiheessa! :whistle:
 
Meilläkin emma easy ja tykkään. En kyllä miettiny kumpi tuo vai tripptrapp. Tuo on sitäpaitsi sievempikin :) Lastrentarvikkeessa oli -10% emma syöttikset ja pehmusteet-20%... En tiiä onko enää...

Meillä myös tummonen lakki ku zukun kuvassa..

Väsyttää joten taka-alalle :wave:
 
Mul pallaa pärreet tän tietokoneen kans koha lopullisesti...on niiiiiin hias! PERSE!! :kieh: :kieh:
ei auta vaik on nopea netti ku asutaan täällä susirajan takana :kieh: :kieh: viikonloppuna sit ei toimi ei ei ei...
 
Multa pääsi itku kun se vauva syntyi siinä sairaalan syke ohjelmassa :'( tuoreessa muistissa.

meillä ollaan kamalassa flunssassa. lapset molemmat ja minä :/ kurkku on ihan tajutsin kipee.
m vaan itkeskelee kokoajan ja viime yö meni ihan harakoille |O ja tänään pitäs viettää venetsialaisia :eek:
töihinkin olis pitäny mennä mut en jaksanu ku särkee joka koloa :(

nyt mentävä veskiin....

viikonlopunjatkoja!

Jepsu
 
Onnea Ciba!
Olihan Hollolassa Robbis ja pehmustekin löytyi =) Sellainen beessi just, missä pupuja/nalleja tjtn. Hintaa 13e ja risat, ei paha.
Tuli kyllä tippa linssiin siitä sairaalasarjasta.

Mulle on viisaudenhammas puhkeamassa :'( että jaan pojan kanssa hammastuskan. Mut mie en hammaslääkäriin mene |O
 

Yhteistyössä