***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

Lempinimiä löytyy juu. Mies olisi halunnut Eemelin kutsumanimeksi, mutta minusta se oli liian pitkä. Noh, pojan nimeen tuli kuitenkin 6 kirjainta :D ja Eemeliä ei siis tällä kertaa käytetty, ihan kiva nimi kyllä.
 
Ai niin vielä niistä lemppareista, niitä löytyy ja koko ajan tulee lisää, uusimpana se toukka-tomera :LOL: Me väännellään meidän koirienkin nimistä mitä kummallisempia väännöksiä: Amppa ja Pemppa, Nippe ja Nappe (poika on sitten Nippe Nappe :) ) Oikeesti, ihan mitä mieleen juolahtaa, hölmöläinen jne. ! Ja ei kyllä liity oikeeseen nimeen mitenkään...

Mutta kai me käytetään kuitenkin tarpeeksi myös omaa nimeään, kun tunnistaa sen.
 
Pessille voimia unikouluun.Rauhoittuuko pienokainen sylissä kun otat pois sängystä ja alkaako itkemään kun laitat uudestaan sänkyyn ja onko tarpeeksi väsynyt? Osallistuuko mies ? Meillä toistaiseksi minä hoidan homman ,vaikka alunperin piti toisinpäin.Ihmeeksemme minä olinkin se joka oli rauhallisempi ja päätäväisempi :saint: =) Jospa aloittaisitte vain vaikka päikkäreillä kokeilla.No jaa,mä en todellakaan ole asiantuntija kahden päivän kokemuksella :ashamed: mutta symppikset sinne kohtalotoverille :hug:
 
Helmis ikävä juttu :( toivottavasti pystytte keskustelemaan asiasta kun tilanne on rauhoittunut. Stressi voi saada joskus voimakkaitakin reaktioita aikaiseksi,toivottavasti hän keksii jonkun toisenlaisen tavan purkaa paineitaan :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
bebe nyt suunnilleen 70cm pitkä :attn: minkäkokoisia pukuja olette hankkineet ja merkinkin saapi mainita, kun ovat kovin erikokoisia... :/ :/ hitsi tää on vaikeaa.... |O
Meillä Reiman vk-puku kokoa 80cm http://www.reima.fi/fi/mallisto/elbrus/
ei ole ihan tämä, mutta mallilltaan sama. Muistaakseni oli joku Roosa mallinimeltään.

Talvipukuna on naapurilta ostettu 74 cm, jonka malli on tämä: http://www.reima.fi/fi/mallisto/danube/. Ostettu vuonna 2007, meillä ei ole edessä taskua.

Välikausi puku menee nyt tuonkokosena ihan hyvin, kun on niin ohkanen, ei haittaa ryntyt. Talvipuku on varmaan ensitalven ihan just passeli, vaikea arvioida. Riski, että on liian pieni puku talvella, on myös hinnaltaan pieni 15 ? :D . Tämä riski mielestäni kannatti ottaa.
Ah, kiitos lumianna! :flower: Olin jo tuumannutkin, että varmaan tuo 80cm on jees. Meillä on vk-pukuna 74cm ja menee tämän syksyn hyvin, on nyt vielä reilu. Saattaa mennä veilä ensi keväänäkin. :/ Toppapukuna on tuo samainen Danube, 80cm.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kirpparilta tuli viesti, et tiistaina voisin alottaa...jee, pääsee tosta vaatevuoresta :D :D Ja otan kerralla 2viikkoa kun kerran alan noita raijaamaan :whistle: 30e/2vko..eikai se paha oo :whistle:
..meillä 34? viikko |O
Toi on 16e viikko....30e/2vko :D
Ihan vaan lastentarvikekirppis =)

--missäköhän meil ois lähin :whistle:
 

Yhteistyössä