***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

Mä en kauheesti tykänny siitä äippäpakkauksen puvusta, sopii mun mielestä paremmin tytöille :ashamed: Toki sen säilytän josko sille tulis tarvetta joskus vielä :whistle: Viime vuonna mä ostin pojalle vauvapuvun ja mua otti päähän kun en sitte saanu enää sitä mitä halusin :(

Mut nyt me mennää kattoo josko me joku puku löydettäis.. Jännittää ihan :D :wave:
 
http://www.hhnet.fi/kuvasto/index.asp on lassien pukuja 39.90 80cm alkaen. On siel joku toinenki malli, joka alkaa 74cm.
mä maksoin tuosta puvusta 40? oikea hinta oli jotain liki 70?. Kyl piti miettiä et "raaskiiko", mut tarpeeseenkun tulee niin raaskii ja tosiaan tuo väri passaa tytölle/pojalle.
Tuota äp-pukua taijetaan käyttää lähinnä unipukuna!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä en kauheesti tykänny siitä äippäpakkauksen puvusta, sopii mun mielestä paremmin tytöille :ashamed: Toki sen säilytän josko sille tulis tarvetta joskus vielä :whistle: Viime vuonna mä ostin pojalle vauvapuvun ja mua otti päähän kun en sitte saanu enää sitä mitä halusin :(

Mut nyt me mennää kattoo josko me joku puku löydettäis.. Jännittää ihan :D :wave:
no joo, eihän se ihan mahtavan näköinen ole, mutta ehkä mä kestän just ja just =) Mulla on vähän paha tapa ostella tolle pojalle koko ajan vaatteita, vaikka ei välttis tarvi. Yritän nyt pitää järjen päässä ja rahat kukkarossa :LOL:

Mutta jos te jatkatte vielä kauan tätä keskustelua ja laitatte ihanista puvuista linkkejä, niin saatan kyllä repsahtaa :LOL: Syytän sitten teitä
 
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26708&productId=202920&articleId=302433&variantId=2027843&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
tähän haalariinkin ihastuin.. eikä pahahinta 26,90 tosin ei mikään "merkki" tuote
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuo taitaa olla samanlainen haalari, kun se minkä moni Ellokselta tilas viime vuonna :whistle: :D Eri kuosinen kyllä... =)
:wave: tilas kans..beigen värinen jossa nallen kuva, se on neitillä nyttenki päällä tuolla päikkäreillä
:D No mie katoin et on niiiin saman näkönen :D Mie tilasin ruskeen sillon =)
 

Yhteistyössä