Mä ostin juuri toppapuvun + välikausipuvun + 2 pussillista vaatetta pojalle, melkein uuden veroista, tutuntutulta käytettynä 25 ?. Joten hyvääkin voi löytää halvalla, tosin ei välttämättä uutena. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Paljon olette valmiita maksamaan tän ikäisen puvusta?
Meillä ei oo eikä tuu =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis ei kai mun kurapukuakin pidä alkaa ostaan?
Pitää kai alkaa kyseleen tutuilta käytettyjä...mehän joudutaan vararikkoon! Ellei olla jo...
Vois olla järkevä ostos, jos sen aikos kierrättää 10 seuraavalla lapsellaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Niin mäkin olen ajatellut. Näin vaan yhden ihanan puvun, hintaa 180e!!! joten ei kiitos. Eihän siinä ole mitään järkeä. Sillä rahallahan saa aikuisellekin hyvät ulkoiluvaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä tuo 50-60e on mulle maksimi, koska se ei kuitenkaan mene kuin sen yhden talven/vuoden Ja kun meillä ei nyt enää pääse edes puvut kiertoon =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Paljon olette valmiita maksamaan tän ikäisen puvusta?
peesaan miestäsi!Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No mähän oon ollu järkyttyny täällä siitä 159 euron puvusta millä meijän miehen mukaan pitäis tän ikäsen osata lentää Ei vaiskaan, kyllä mä oon valmis satsaamaan semmoseen minkä haluan, meillä kun tota käyttöä sille tulee tän talven jälkeenki..
Niin, sittenhän se olis vaan 18 e/lapsi. Ihan sika halpaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vois olla järkevä ostos, jos sen aikos kierrättää 10 seuraavalla lapsellaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Niin mäkin olen ajatellut. Näin vaan yhden ihanan puvun, hintaa 180e!!! joten ei kiitos. Eihän siinä ole mitään järkeä. Sillä rahallahan saa aikuisellekin hyvät ulkoiluvaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä tuo 50-60e on mulle maksimi, koska se ei kuitenkaan mene kuin sen yhden talven/vuoden Ja kun meillä ei nyt enää pääse edes puvut kiertoon =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Paljon olette valmiita maksamaan tän ikäisen puvusta?
Meillähän pojat on saanu käytettyjä...muut paitsi esikoinen ja hyvin on pärjätty =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hissukka: Laitoin juuri kaverille viestiä, josko niillä olis käytettynä. Mutta luulenpa, ettei ole.
Ajattelen kyllä periaatteessa samoin, että pitää kestää seuraavallekin, mutta tän ikäisellä en kyllä suostu ostaan kovin kallista pukua, kun ei se kuitenkaan niiiiiin kovalla käytöllä ole. Seuraavaan olen jo valmis satsaamaan enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No mähän oon ollu järkyttyny täällä siitä 159 euron puvusta millä meijän miehen mukaan pitäis tän ikäsen osata lentää Ei vaiskaan, kyllä mä oon valmis satsaamaan semmoseen minkä haluan, meillä kun tota käyttöä sille tulee tän talven jälkeenki..
Tuo on välikausipuku, jossa fliisi vuori. Meil tuo neiti sen verran pikkanen et hukkuuvielä tuohon 74cm pukuun. Mut jos teillä kolkutellaan jo 70cm kynnystä, en usko et se 80cm välttämättä on niin ISO!Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:huomenta! Ihana päivä ainakin täällä! B)
Tsemiä edelleen tassutteluun Liinamarille! :hug: BB:n satoa eiliseltä; Niko ja Cheryl kävi kaupassa ja ryssi täysin.
zuku: Niin siis onks tuo ostamasi vk-puku vai toppis? :wave: Mä oon täällä pähkäillyt, että otinko kuitenkin liian ison toppapuvun kun otin 80cm. En halua, että tyttö hukkuu siihen ja on hankala liikkua. Onhan tässä tosin aikaa kasvaa vielä ja talvella tulee sit kenkää ja mahdollisesti välikerrastoa sun muuta alle. :snotty: Myyjä tosin oli sitä mieltä, että ehdottomasti tuo koko... No, laput on vielä kiinni; voi olla että täytyy käydä vielä sitä toistakin kokoa sovittamassa... Kertokaas te muut, joilla bebe nyt suunnilleen 70cm pitkä :attn: minkäkokoisia pukuja olette hankkineet ja merkinkin saapi mainita, kun ovat kovin erikokoisia... :/ :/ hitsi tää on vaikeaa.... |O