***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Paljon olette valmiita maksamaan tän ikäisen puvusta?
Mä ostin juuri toppapuvun + välikausipuvun + 2 pussillista vaatetta pojalle, melkein uuden veroista, tutuntutulta käytettynä 25 ?. :D Joten hyvääkin voi löytää halvalla, tosin ei välttämättä uutena. =)

Muutoin... nyt tällä hetkellä kun poika ei liiku niin pukuun ei kannata paljon panostaa, mutta sitten kun möyrii mahallaan loskassa niin on toinen juttu. Mä kyllä varmaan vedän ihan kurikset päälle. Jos lapset olisi menossa jo päiväkotiin niin sitten olisi ihan eri juttu, sitten raapisin jostain rahat vedenkestäviin, mutta näin kotioloissa voi tulla sisälle äkkiä jos kastuu.

Kustannuskysymyshän tämä on, kyllä mäkin muuten hankkisin kunnolla vettäkestävät haalarit. :ashamed:

Jaahas mies palaili kaupasta, lähden pakkailemaan mökille. :wave:
 
No mähän oon ollu järkyttyny täällä siitä 159 euron puvusta millä meijän miehen mukaan pitäis tän ikäsen osata lentää :D Ei vaiskaan, kyllä mä oon valmis satsaamaan semmoseen minkä haluan, meillä kun tota käyttöä sille tulee tän talven jälkeenki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Paljon olette valmiita maksamaan tän ikäisen puvusta?
Kyllä tuo 50-60e on mulle maksimi, koska se ei kuitenkaan mene kuin sen yhden talven/vuoden :whistle: Ja kun meillä ei nyt enää pääse edes puvut kiertoon =)
Niin mäkin olen ajatellut. Näin vaan yhden ihanan puvun, hintaa 180e!!! :eek: joten ei kiitos. Eihän siinä ole mitään järkeä. Sillä rahallahan saa aikuisellekin hyvät ulkoiluvaatteet.
:eek: Vois olla järkevä ostos, jos sen aikos kierrättää 10 seuraavalla lapsella :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No mähän oon ollu järkyttyny täällä siitä 159 euron puvusta millä meijän miehen mukaan pitäis tän ikäsen osata lentää :D Ei vaiskaan, kyllä mä oon valmis satsaamaan semmoseen minkä haluan, meillä kun tota käyttöä sille tulee tän talven jälkeenki..
peesaan miestäsi!
 
Jassoo...pitää alkaa valmistelemaan tota 5veetä kaverin synttäreille =) Onneks on tossa viereisellä kadulla, ni isäntä vie samalla, kun on muutenki asiaa sen pojan isälle ja laittaavat sitte klo 14 pojan hipsimään kotio päin =) Ei tartte kelloo kyttää millon pitää hakea =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Paljon olette valmiita maksamaan tän ikäisen puvusta?
Kyllä tuo 50-60e on mulle maksimi, koska se ei kuitenkaan mene kuin sen yhden talven/vuoden :whistle: Ja kun meillä ei nyt enää pääse edes puvut kiertoon =)
Niin mäkin olen ajatellut. Näin vaan yhden ihanan puvun, hintaa 180e!!! :eek: joten ei kiitos. Eihän siinä ole mitään järkeä. Sillä rahallahan saa aikuisellekin hyvät ulkoiluvaatteet.
:eek: Vois olla järkevä ostos, jos sen aikos kierrättää 10 seuraavalla lapsella :whistle: :LOL:
Niin, sittenhän se olis vaan 18 e/lapsi. Ihan sika halpaa!!!

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Hissukka: Laitoin juuri kaverille viestiä, josko niillä olis käytettynä. Mutta luulenpa, ettei ole.
Meillähän pojat on saanu käytettyjä...muut paitsi esikoinen ja hyvin on pärjätty ;) =)
Nyt vaan kun pitää saada tyttöväreillä nuo puvut ni pitää uutena ostaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No mähän oon ollu järkyttyny täällä siitä 159 euron puvusta millä meijän miehen mukaan pitäis tän ikäsen osata lentää :D Ei vaiskaan, kyllä mä oon valmis satsaamaan semmoseen minkä haluan, meillä kun tota käyttöä sille tulee tän talven jälkeenki..
Ajattelen kyllä periaatteessa samoin, että pitää kestää seuraavallekin, mutta tän ikäisellä en kyllä suostu ostaan kovin kallista pukua, kun ei se kuitenkaan niiiiiin kovalla käytöllä ole. Seuraavaan olen jo valmis satsaamaan enemmän.

Yleensäkin olen sitä mieltä, että köyhän ei kannata ostaa halpaa
:LOL: Siis oikeasti on järkevämpää ostaa esim. itselle heti kunnon ulkoiluvaatteet, jotka kestää useamman vuoden, kuin joka vuosi uudet halvat, jotka ei kestä.

Olipas sekavasti kirjoitettu :x
 
Meilläkin tuntuu (miehen mukaan) eka hammas melkein läpi, mutta ei mokoma vaan kunnolla puhkea!

Kipuraja vk-haalarille taitaa mulla olla noin 60e. Sen verran pulitin tuosta äsken hankitusta, ja hieman kirpaisi. Meille kun ei ole tiettävästi lisää lapsosia tulossa, eikä tuo keväällä enää mahdu päälle. No, jospa sen saisi kierrätettyä eteenpäin.

Unikoulu/tassuttelu. Eilen poika nukahti päiväunille puolen tunnin käninän jälkeen, ja sama juttu illalla. Aika monta kertaa joutui kyllä käydä silittelemässä.. Yö meni ihan mielettömän hyvin =) söi vain kerran, 3 maissa. Nukkui kahdeksaan. Ehkä vain noin viisi kertaa nousin yöllä (meille "vain" ).
Noh, nyt aamupäivällä yritettiin saman kaavan mukaan saada päikkäreille. Tein kaverille kampauksen juuri samoihin aikoihin. Eihän poika miehen kanssa nukahtanut. Loppujen lopuksi poika oli niin hysteerinen, että mun oli pakko rauhoittaa se maidon ja tutin kanssa syliin :(
 
Likka simahti heti eikä oikein syönykää mitään. No kattellaan unien jälkeen. *muoks* kiitos muuten hampionnitteluista.

Minä oon kyllä aatellu ainaki alkuun pärjätä äp:n puvulla. Oisin valmis maksamaan max 50e uudesta. Mutta kattoo sitten tarviiko uutta. Nyt nukkuu fleecehaalarissa aasina tuolla pihalla. On siis Nalle Puh:n Ihaa -haalari. Esikko tais saada joskus kummitädiltään. Meidän pikkuaasi(t) :heart:

Näin lauantain kunniaksi ois tarkotus kipasta kiskalle hakeen joku leffa. Tietäs vaan mikä, pitänee ootella mies töistä ja tiedustella kiinnostaako romantiikka vai mikä.. :p
 
Juu, köyhän ei kande ostaa halpaa. B) Samasta aiheesta puhuttiin jo aiemminkin, mutta siis yhden hyvän hinnalla saattaa usein joutua ostamaan pari-kolme halvempaa, ei niin laadukasta, joten saman hintaiseksi tulee loppupeleissä. :/ Ja poikkeuksiakin toki on; joskus halvallakin saa laatua. :) Niin, ja eihän kaikkea tartte ostaa uutena, mun mielestä ainakaan. Laatu nimenomaan sit kestää kierrätystäkin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
huomenta! Ihana päivä ainakin täällä! B)

Tsemiä edelleen tassutteluun Liinamarille! :hug: BB:n satoa eiliseltä; Niko ja Cheryl kävi kaupassa ja ryssi täysin. :LOL:

zuku: Niin siis onks tuo ostamasi vk-puku vai toppis? :wave: Mä oon täällä pähkäillyt, että otinko kuitenkin liian ison toppapuvun kun otin 80cm. En halua, että tyttö hukkuu siihen ja on hankala liikkua. Onhan tässä tosin aikaa kasvaa vielä ja talvella tulee sit kenkää ja mahdollisesti välikerrastoa sun muuta alle. :snotty: Myyjä tosin oli sitä mieltä, että ehdottomasti tuo koko... No, laput on vielä kiinni; voi olla että täytyy käydä vielä sitä toistakin kokoa sovittamassa... Kertokaas te muut, joilla bebe nyt suunnilleen 70cm pitkä :attn: minkäkokoisia pukuja olette hankkineet ja merkinkin saapi mainita, kun ovat kovin erikokoisia... :/ :/ hitsi tää on vaikeaa.... |O
Tuo on välikausipuku, jossa fliisi vuori. Meil tuo neiti sen verran pikkanen et hukkuuvielä tuohon 74cm pukuun. Mut jos teillä kolkutellaan jo 70cm kynnystä, en usko et se 80cm välttämättä on niin ISO!
Aattelin sit joulunjälkeen alesta ostaa talvipuvun, jos en aikasemmin löyhä mukavaa! Tuol puvulla pärjätään, jos ei kovia pakkasia ole, ku laittaa välihaalarin päälle!
 
Mä kyllä taidan kuitenkin mennä riskillä ja ostan sen puvun vasta sitten kun tarvitaan oikeasti. Siihen saakka äippäpakkauksen puvulla. Eiköhän niitä sittenkin löydy jonkun kaupan nurkasta.

Niin tai toivotaan,että joku teistä ostaa liian pienen ja mä ostan sen sitten halvalla :LOL: Vitsi!
 
Mie kanssa olisin vasta joulun jälkee ostanu toppahaalarin, äp-puvulla siihen asti, mut äitee välttämättä halus sponssata, koska sponssaa sitten pojillekin melkeen 100e ( |O |O ) seuran toppatakin+housut, kun ne myyntiin tulee :ashamed:
No, minähän sit ostin :LOL:
 

Yhteistyössä