Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mikä?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ai vitsi jos mul ois tyttö ni sille ois jo löytyny tosi kiva puku.. mut ku mul ei oo Mul käy varmaan samalla lailla ku pojan vauvapuvun kanssa kun en sitte loppujen lopuks löytäny enää sitä minkä olin valinnu :headwall:
On olemassa vauvoille teollisia puurojauheitakin, mutta me aiotaan antaa tavan kaurahiutaleista tehtyä puuroa sitten aikanaa. Tosin, kaikissa valmispuuroissa/vauvajauheissa, mitä oon kattellu on maitojauhetta/maitoa, joten ei sovi meille sikskään. *muoks* syödään ittekin luomua, ja useinkin keitellään kaurapuuroa, joten siinähän se tulee samalla sitten hattarankin puuro. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Anteeksi jos olen kuula, mut tehdäänkö vauvojen puuro samoista hiutaleista kun aikuisten vai onko erikseen vauvoille omat puurohiutaleet/-jauhot??
Mä oon antanu vaikka mitä :ashamed: Parhaiten tolle tuntuu uppoovan se valmis puolukkapuuro :xmas: Tavalliseen puuroon yleensä laitan mustikkaa tai jotain hedelmäsosetta joukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Ja ihan Elovenaa olen N:lle antanut. Mahdollisimman puhdasta ravintoa se on eikö vain. Ei sakeuttamisaineita yms.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Näin varmaan sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Varmaa kannattaa yrittää emmie ottaa sitä puuroa lisäks jos huolestuttaa painonlasku. Sillä saa "helposti" kaks lisäateriaa päivään. Kokeilee ensteks vaikka muutamana aamuna tuleeko mitää oireita ja sitte ottaa illaks ohjelmaan sen jälkee..
Anteeksi jos olen kuula, mut tehdäänkö vauvojen puuro samoista hiutaleista kun aikuisten vai onko erikseen vauvoille omat puurohiutaleet/-jauhot??
:heart:
kiitos linkistä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:emmie Lukaisehan tämä niin ei stressaa turhaan nuo... :hug:
Niinno meillä rajoittaa tuo maitoallergia hiukan tuota 'vaikka mitä'-tarjoilua.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä oon antanu vaikka mitä :ashamed: Parhaiten tolle tuntuu uppoovan se valmis puolukkapuuro :xmas: Tavalliseen puuroon yleensä laitan mustikkaa tai jotain hedelmäsosetta joukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Ja ihan Elovenaa olen N:lle antanut. Mahdollisimman puhdasta ravintoa se on eikö vain. Ei sakeuttamisaineita yms.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Näin varmaan sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Varmaa kannattaa yrittää emmie ottaa sitä puuroa lisäks jos huolestuttaa painonlasku. Sillä saa "helposti" kaks lisäateriaa päivään. Kokeilee ensteks vaikka muutamana aamuna tuleeko mitää oireita ja sitte ottaa illaks ohjelmaan sen jälkee..
Anteeksi jos olen kuula, mut tehdäänkö vauvojen puuro samoista hiutaleista kun aikuisten vai onko erikseen vauvoille omat puurohiutaleet/-jauhot??
:heart:
No sepä se..mietin samaa kun listalla mietin kiinteiden aloitusta...Alkuperäinen kirjoittaja emmie:kiitos linkistä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:emmie Lukaisehan tämä niin ei stressaa turhaan nuo... :hug:
jo tämäkin helpotti tätä stressiä
(miksei tällasia tarjota kaikille luettavaksi vaikka neuvolasta?!?!)
:wave: Kauniita unia! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:öitä.. :wave:
Pitää paikan päälle mennä kattomaan.. Nyt noista kuvista tulee jo joku mielle tytön ja pojan puvuista. Esim Danubea mä en ees kattonu tarkemmin kun näytti niin tyttömäiselleAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Anno: Kivoja pukuja nuokin. Taidettiin kokeilla tuota Goloakin, mutta ostettiin Danube.
Toivottavasti on hyviä tarjouksia! =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Pitää paikan päälle mennä kattomaan.. Nyt noista kuvista tulee jo joku mielle tytön ja pojan puvuista. Esim Danubea mä en ees kattonu tarkemmin kun näytti niin tyttömäiselleAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Anno: Kivoja pukuja nuokin. Taidettiin kokeilla tuota Goloakin, mutta ostettiin Danube.
Avattiinko teillekin se nyt? Oliko siellä hyviä tarjouksia? Mun pitäis lähteä käväseen niiden huippu avajaistarjoukset tsekkaamaan..Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Mää kävin eilen antoninassa ja löysin neitile lenne baby active puvun 74cm. on sellanen harmaa/vaalean ruskea..ois siel ollu vaalean punaisia/sinisiäki, mut otin tuon..menee sit tarvittaessa pikkusisaruksillekki. vaaleanpunasen tumput ja tossut + lakin, ku laittaa, ni on ihan tyttömäinen..
Avattiin, mut mun mielestä siel ei mitään "häävejä" tarjouksia ollu...tai siis oli mut tarjoustuotteissa paidat oli lähinnä t-paitoja.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Avattiinko teillekin se nyt? Oliko siellä hyviä tarjouksia? Mun pitäis lähteä käväseen niiden huippu avajaistarjoukset tsekkaamaan..Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Mää kävin eilen antoninassa ja löysin neitile lenne baby active puvun 74cm. on sellanen harmaa/vaalean ruskea..ois siel ollu vaalean punaisia/sinisiäki, mut otin tuon..menee sit tarvittaessa pikkusisaruksillekki. vaaleanpunasen tumput ja tossut + lakin, ku laittaa, ni on ihan tyttömäinen..