***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

Halojata :wave:

Uus pino näköjään; mistäs te ootte tänä päivänä puhuneet? En taida ainakaan vielä käydä päivävuorolaisten juttuja lukemassa. =)

Kiitosta taas Liinamarille ja poitsulle lounas- ja shoppailuseurasta! =) Toivottavasti ette nyt sit ole kipeäksi tulossa.! :hug: Lepoa vaan ja toivottavasti ensi yönä nukkuu myös mamma hyvin! ;) Hattara lähettää kiitoksia myös nipsulin E:lle postista! :flower: Kuori avattiin omin pikku kätösin ja kuorta sekä korttia maisteltiinkin. :xmas: Huivi on ihana; eikä tosiaan olis mitään niistä NANeista tarvinnut. Käyttämättä olisivat vaan meillä jääneet.

Mä väsäilin tuossa äsken sitä vaippakakkua. Ihan innoissani olen! :xmas: Kaksi kerrosta tein kertsivaipoista ja ylin kerros on kestoja; nauhavaippa, Fuzzi ja luomuharsoja. Tässäpä kuva luomuksestani:

Kakusta roikkuu pari tuttia ja mukana on myös huppupyyhe, purulelu ja ensilusikka sekä Leijona-pehmo. :heart: Huomaa, etten oo koskaan leiponut mitään, kun olen askarrellusta kakusta näin intona! :xmas: Mä oon yleensäkin innokas askartelija, mutta omiin häihin tuli askarreltua sitten loppupeleissä väkisin, joten askartelu on sen jälkeen ollut aika hiljaista. Ehkäpä tää tästä, kun nyt taas innostuin. =)

Meen siivoamaan keittiön, ennen BB:n alkua, joten :wave: ja varmaan takas BB:n jälkeen... :xmas:

ieva & nukkuva Hattara, huomenna tasan 7kk :heart:

ps. Onnea nimipäiväänsä viettäville! :flower: :D

Yhteistyössä