***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

huomenta! Ihana päivä ainakin täällä! B)

Tsemiä edelleen tassutteluun Liinamarille! :hug: BB:n satoa eiliseltä; Niko ja Cheryl kävi kaupassa ja ryssi täysin. :LOL:

zuku: Niin siis onks tuo ostamasi vk-puku vai toppis? :wave: Mä oon täällä pähkäillyt, että otinko kuitenkin liian ison toppapuvun kun otin 80cm. En halua, että tyttö hukkuu siihen ja on hankala liikkua. Onhan tässä tosin aikaa kasvaa vielä ja talvella tulee sit kenkää ja mahdollisesti välikerrastoa sun muuta alle. :snotty: Myyjä tosin oli sitä mieltä, että ehdottomasti tuo koko... No, laput on vielä kiinni; voi olla että täytyy käydä vielä sitä toistakin kokoa sovittamassa... Kertokaas te muut, joilla bebe nyt suunnilleen 70cm pitkä :attn: minkäkokoisia pukuja olette hankkineet ja merkinkin saapi mainita, kun ovat kovin erikokoisia... :/ :/ hitsi tää on vaikeaa.... |O
 
SEE
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
huomenta! Ihana päivä ainakin täällä! B)

Tsemiä edelleen tassutteluun Liinamarille! :hug: BB:n satoa eiliseltä; Niko ja Cheryl kävi kaupassa ja ryssi täysin. :LOL:

zuku: Niin siis onks tuo ostamasi vk-puku vai toppis? :wave: Mä oon täällä pähkäillyt, että otinko kuitenkin liian ison toppapuvun kun otin 80cm. En halua, että tyttö hukkuu siihen ja on hankala liikkua. Onhan tässä tosin aikaa kasvaa vielä ja talvella tulee sit kenkää ja mahdollisesti välikerrastoa sun muuta alle. :snotty: Myyjä tosin oli sitä mieltä, että ehdottomasti tuo koko... No, laput on vielä kiinni; voi olla että täytyy käydä vielä sitä toistakin kokoa sovittamassa... Kertokaas te muut, joilla bebe nyt suunnilleen 70cm pitkä :attn: minkäkokoisia pukuja olette hankkineet ja merkinkin saapi mainita, kun ovat kovin erikokoisia... :/ :/ hitsi tää on vaikeaa.... |O
No mä ajattelin ostaa toppapuvun(veden pitävän, millä voi ulkona sitten harjoitella kävelyä ja konttailla) sitten kun sitä tarvitsee eli silloin tiedän just oikean koon

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kertokaas te muut, joilla bebe nyt suunnilleen 70cm pitkä :attn: minkäkokoisia pukuja olette hankkineet ja merkinkin saapi mainita, kun ovat kovin erikokoisia... :/ :/ hitsi tää on vaikeaa.... |O
No kuten tiiät niin mehän ei olla vielä ostettu mutta arvaa oonko pähkäilly totakin.. Meillä se vk-puku on 74 senttinen mutta kuulemma vastaa Reiman 80 senttistä.. Mitäs jos mä nyt ostan Reiman toppapuvun niin pitääkö se olla vielä isompi koska toi vk-puku on ihan passeli pojalle kyl nyt... 80 senttistä toppista oon kyl ajatellu nyt ekana kokeilevani..

Ei me viel päästykään mihinkään :D Juon tässä samalla aamukahvia =)

 
SEE
Ei nyt ollutkaan tarkoitus kyllä arvostella ostopäätöstäsi. Minä nyt vaan kerroin mielipiteeni ja syyn miksi ostan puvun myöhemmin. Tällöin ei minun tarvitse pähkäillä tota vaikeaa kokoasiaa niin paljon! =)
 
Anno: No juu, mä kun tarkemmin nyt taas ajattelen, niin tuo 80 on varmaan just hyvä, koska tää vk-puku nyt on 74, samaa merkkiä siis, ja toppiksen allehan tosiaan tulee mahtua vaiks mitä. Ja hyvä olla keskikropassa tilaakin vähän, jotta on helpompi möyriä. Möyrimistähän se näillä meidän helmillä varmaan enimmäkseen tänä talvena on. 74 olis varmaan turhan nafti ainakin myöhemmin talvella... :/
 
Kaikki on jo kovasti ostelemassa pukuja...Me taidetaan pärjätä sillä äippäpakkauksen puvulla, ainakin aluks...

Nehän on ihan hirveen hintaisia!!! Siis saako mistään edes n. 50:llä? Siis ihan hyvää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja SEE:
Ei nyt ollutkaan tarkoitus kyllä arvostella ostopäätöstäsi. Minä nyt vaan kerroin mielipiteeni ja syyn miksi ostan puvun myöhemmin. Tällöin ei minun tarvitse pähkäillä tota vaikeaa kokoasiaa niin paljon! =)
No en ajatellutkaan, että olisit arvostellut. =) Mäkin aioin ensin ostaa puvun vasta myöhemmin, mutten uskaltanut jättää ostamatta, kun nyt on vielä kivoja tarjolla. Aikuisten talvivaatteissa ainakin kaikki kivat menee tosi aikaisin, niin ajattelin, että ehkä sama on lastenvaatteissa. :/ Ei voi tietää nääs. ;) Nyt jos pukuja (kivoja) saa vielä joulun tienoilla, niin uskallan ehkä ensi vuonna jättää puvun ostamisen myöhemmälle. Jollen sitten osta pukua alesta ensi keväänä, mikä olisikin kaikista kätevintä. :/

 
Kyllä meilläkin äp:n pukua aiotaan käyttää, mutta meillä tuo tyttö aloittaa eniveis tarhan talvella, joten pitää olla kunnon puku, koska siellä kuitenkin ulkoilevat säässä kuin säässä. Ja muutenkin, haluan, että tyttö voi möyriä maassa ilman pelkoa kastumisesta. =)
 
Ja siis mikä on vk-puku, välikausi? Siis ihan normaali puku pienellä vuorella?

Siis joko annatte lapsen ulkona maassa leikkiä, jos siis ei istu vielä? Mä en ole kyllä vielä antanut, vaikka nyt konttaakin vähän. Mutta ajattelin vasta sitten kun osaa istua, niin viedä johonkin hiekkalaatikolle tollottaan muita lapsia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kaikki on jo kovasti ostelemassa pukuja...Me taidetaan pärjätä sillä äippäpakkauksen puvulla, ainakin aluks...

Nehän on ihan hirveen hintaisia!!! Siis saako mistään edes n. 50:llä? Siis ihan hyvää?
Remut on hyviä...55 eurolla hain eilen Cittarista, plussatarjouksessa =)
Meillä Remu-puvut on kestäny kierrätyksessä jopa 3 lapsella, että jatkossakin käyetään kyllä Remua (Travalle) =)
Ja tää on siis kosteussuojattu puku...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Paljon olette valmiita maksamaan tän ikäisen puvusta?
Kyllä tuo 50-60e on mulle maksimi, koska se ei kuitenkaan mene kuin sen yhden talven/vuoden :whistle: Ja kun meillä ei nyt enää pääse edes puvut kiertoon =)
Niin mäkin olen ajatellut. Näin vaan yhden ihanan puvun, hintaa 180e!!! :eek: joten ei kiitos. Eihän siinä ole mitään järkeä. Sillä rahallahan saa aikuisellekin hyvät ulkoiluvaatteet.
 

Yhteistyössä