***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Keitin just possua ja survasin hienoksi sauvalla =) Kunhan poika tuosta herää, niin katsotaan mitää tuumailee :/ Mä en pysty noita valmiita soseita antamaan, kun mun mielestä ne haisee niin pahalle :x Tokikin mun on pakko niihin poikaa pian alkaa totuttamaan, kun aion ottaa täältä mukaan sapuskat lomareissulle :whistle:

Nyt täällä oiskin aktiivista keskustelua, mutta mulla pukkaa kiirettä, kun pitää sapuska tehdä, mies tulee jälleen ruokkiksella kotiin syömään, kun päästi työharjoitteluun tuohon 1km päähän =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Keitin just possua ja survasin hienoksi sauvalla =) Kunhan poika tuosta herää, niin katsotaan mitää tuumailee :/ Mä en pysty noita valmiita soseita antamaan, kun mun mielestä ne haisee niin pahalle :x Tokikin mun on pakko niihin poikaa pian alkaa totuttamaan, kun aion ottaa täältä mukaan sapuskat lomareissulle :whistle:
Siis "kasviksia ja broileria" ja "kasviksia ja lihaa" tuoksuu NIIIIIIIN ihanalle :p :p :p Tekis mieli vetässä se purkki aina ite :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis "kasviksia ja broileria" ja "kasviksia ja lihaa" tuoksuu NIIIIIIIN ihanalle :p :p :p Tekis mieli vetässä se purkki aina ite :ashamed:
Mä just viikonloppuna lähes yökkäilin, kun miehen sisko syötti tytöllee tuota "kasviksia ja broileria"
:x
Kuka tykkää mistäki ;)
tiiä vaikka tein sälliki tykkäis :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis "kasviksia ja broileria" ja "kasviksia ja lihaa" tuoksuu NIIIIIIIN ihanalle :p :p :p Tekis mieli vetässä se purkki aina ite :ashamed:
Mä just viikonloppuna lähes yökkäilin, kun miehen sisko syötti tytöllee tuota "kasviksia ja broileria"
:x
Kuka tykkää mistäki ;)
tiiä vaikka tein sälliki tykkäis :LOL:
Tuolle pojalle tuntuu uppoovan kaikki mitä tarjoan, että eiköhän nekin mene =) Mutta hei, mähän tykkään esim. hammaslääkärin hajusta, bensasta ja tuulilasinpesunesteestä - hajuina siis :whistle: Moni ei taas voi noita voi sietää ;)
 
Kiitos Ippu taas atk-tuesta. Niin ja jos ei siis muuten mikään liikuta, niin kyllä mammat saa tunteet liikkeelle. =) :hug:

Onpa Jahvetti teijän neiti ison tytön näköinen.

Mutta nyt meitin täytyy mennä. Ei ehdi ees hymiötä käydä valkkaamassa. ;) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis "kasviksia ja broileria" ja "kasviksia ja lihaa" tuoksuu NIIIIIIIN ihanalle :p :p :p Tekis mieli vetässä se purkki aina ite :ashamed:
Mä just viikonloppuna lähes yökkäilin, kun miehen sisko syötti tytöllee tuota "kasviksia ja broileria"
:x
Kuka tykkää mistäki ;)
tiiä vaikka tein sälliki tykkäis :LOL:
Tuolle pojalle tuntuu uppoovan kaikki mitä tarjoan, että eiköhän nekin mene =) Mutta hei, mähän tykkään esim. hammaslääkärin hajusta, bensasta ja tuulilasinpesunesteestä - hajuina siis :whistle: Moni ei taas voi noita voi sietää ;)
Nuo menee mullaki :LOL:
 
ne purkit (ja ei siis tonnikala, tai myös nekin =) ) haisee pahalle, mutta niillä on menty (ei kuitenkaan tonnikalalla ;) ). Ainoa mitä olen tehnyt on bataatti. Pitäs kyllä pikkuhiljaa itsekin jotain tehdä, jos vaikka ensi viikolla keittäsi yhden broilerin suikaleen...pitää ostaa pikkupikkukattila :LOL:
 
Mun ukkeli lähti aamulla ampumaan tai siis metsästämään

Toivottavasti ei osu mihinkään. Mutta ette voi uskoa mikä säätäjä se on kun se lähtee! kävi ostamassa uuden makuupussin, muovia alustaks, pressun, jne ja kaiken lisäks meillä oli hirvipaisti uunissa yön - siis evääks...Jotkuthan vois ostaa vaan makkarapaketin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Yökkis :x
Mä en voi näin kasvissyöjänä oikein tajuta noita metsästyshommeleita. En ehkä kovin hyvällä katsoisi jos ukkokulta lähtisi pyssy olalla metsälle.
mä syön kyllä lihaa mut en silti tajua tota metsästystä. ymmärtäisin jos olis pakko ruuaksi niitä eläimiä tappaa mutta ei kun nykyään saa kaiken kaupasta valmiina. älytöntä touhua :/
 

Yhteistyössä