Tyty liittyi tänään puolivuotiaisiin, 6kk siis virallisesti tänään mittarissa. :heart: =) on kyllä ihan järkyttävän nopeasti menneet nämä kuukaudet, puolet ekasta vuodesta kasassa jo...
Kohtahan tuo lähtee jo kouluun *nyyhkis*.
Muori: meiltä löytyy myös iso kasa noita
Fabuland-legoja, on eläinukkeleita ja muuta sälää, lapsille olen niitä pantannut. En kyllä tiennyt että ovat tuon nimisiä ennenkuin kaksplussasta luin.
Puuroista ja lihoista on keskustelua käyty, me aloitettiin lihat kanalla reilu viikko sit ja viikko siitä maisteltiin jo eka kerran puuroa, riisihiutaleista tehtyä. Nyt meinasin seuraavaksi tehdä possua tytylle. Meille sanoi myös terkka että voitte aloittaa lihat
ja viljat omaan tahtiin, eikä sanonut mitään järjestyksestä. Ollaan edetty aika rivakkaan tahtiin näiden ruokien kanssa, oliskohan nyt joku 15 ruoka-ainetta listalla ja kolme viikkoa on neiti soseita saanut. Ollaan uskallettu antaa aika nopsaan, kun ei ole mistään mitään tullut, eikä meilläkään miehen kanssa mitään allergioita ole.
Hissukka meille taas sanottiin viikko sit 6kk neuvolassa kun kysyin syöttötuolissa istuttamisesta, ettei suosittele vielä, koska tyty istuu vielä lattialla ollessaan selkä kumarassa käsiin nojaten-sanoi että sitten vasta kun suorempaan nousee. En kyllä itse kiirettä tuon kanssa pidä itse selkävaivaisena JOS siitä jotain selkävaivaa tulee, vaikka olisihan se helpompi syöttää kuin sylissä.