...samat visiot mulle tuli...Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mulle tuli heti visio missä jahve tarjoaa vauvalle purkkitonnikalaa
...samat visiot mulle tuli...Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mulle tuli heti visio missä jahve tarjoaa vauvalle purkkitonnikalaa
Nitoja...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--mietin totakin vaihtoehtoo...mutta neula ja lanka |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Onko sulla lankaa+neula? Ompele hintalaput löyhästi kiinni?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Joops, kiirettä pitäs, kirppiskamat pitäs kasailla vaan kun nne hakaneulat puuttuu....miehen piti eilen ostaa mutta sekin unohti |O :kieh: .
Tiedän tunteen...meil tosin ei pelaa futista vaan ropaa traktoreita ym. Kohta ku alkaa sadonkorjuu, jos alkaa...jos sateet hetkeks helpottais... |OAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mies läksi futista pelaamaan. Mua taas vähän kyrsii sen jokailtaiset harrastukset. Tai ei nyt tänään kyrsi niin paljon kuin toisinaan. Voisi olla välillä kotonakin :|
Teetkö itse puuron, vai valmispuuroa?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil uppos eilen illalla pojuun paljon puuroo
Teen itse kaurapuuroa, mut tosi löysää sellaista ja pakko laittaa hedelmäsosetta kyytipojaksi muute jää lautaselle puuro...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Teetkö itse puuron, vai valmispuuroa?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil uppos eilen illalla pojuun paljon puuroo
Ai sinuakin näkee :xmas: ... *katsoo ku Jahven perävalot näkyy*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pikakurkkaus :wave: :wave:
sentään en :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Törkeetä... |OAlkuperäinen kirjoittaja zuku:*näyttää kieltä *
--hei kiitti, :hug: , aika olikin vähän etuajassa ( ) joten vihlontaa oli tossa klo 16.25 jonniin verran mut sit het puolelta loppu, eli sun "reikihoito" tehos ..Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:nipsuli Lähettelen kiivaasti tsemppejä täältä...jo 5 minsaa pinnistelly :wave: :flower:
Hyvä että auttoi mä kun niin kovasti sua ajattelin :hug: !Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--hei kiitti, :hug: , aika olikin vähän etuajassa ( ) joten vihlontaa oli tossa klo 16.25 jonniin verran mut sit het puolelta loppu, eli sun "reikihoito" tehos ..Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:nipsuli Lähettelen kiivaasti tsemppejä täältä...jo 5 minsaa pinnistelly :wave: :flower:
Täälä kans kirppiskama urakka, huomenna vienti eli --->jatkuu