***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

[quote="Kristelle] mähän tykkään esim. hammaslääkärin hajusta, bensasta ja tuulilasinpesunesteestä - hajuina siis :whistle: Moni ei taas voi noita voi sietää ;) [/quote]

...uusi mokkanahka...siis vaik uudet mokkanahkaiset kengät...voisin virittää ne roikkumaan tuohon nenän alle.... :D Iiihana tuoksu! :whistle:
 
Päätä särkee, taitaa olla ukkosta ilmassa... :xmas: Taidan lähtee kahvin keittoon.

Meidän poju makoili eilen kyljellään sillain kyynärpäähän tukeutuen...hauskan näköistä. Muistelen että esikkokin, mut en muista että näin varhain... :heart:
 
Kävin tänään shoppailemassa *nimim. köyhä kuin kirkonrotta* :x

Tänään löysin pikkumiehelle kaksi kauluspaitaa (toinen pitkä ja toinen pätkähihainen)... Tosi somia! :heart: Koko 80. Hinta oli 2,50... :D Eeeen voinu vastustaa... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mies läksi futista pelaamaan. Mua taas vähän kyrsii sen jokailtaiset harrastukset. Tai ei nyt tänään kyrsi niin paljon kuin toisinaan. Voisi olla välillä kotonakin :|
Tiedän tunteen...meil tosin ei pelaa futista vaan ropaa traktoreita ym. Kohta ku alkaa sadonkorjuu, jos alkaa...jos sateet hetkeks helpottais... |O
 
Meil uppos eilen illalla pojuun paljon puuroo...ja sit sen jälkeen se simahti ja nukkui aamuun asti klo 6.00. :D Ihanaa kun oppinut syömään, tuosta se sitten kasvaa ja komistuu :heart:

*muoks. jos nyt enää voi tosta siis komistua... :heart: :D
 
Nipsuli mites hampireissu,vieläkö henki pihisee... :D mulla perkule lähti eilen laitettu paikka taas |O huomenna pitää ottaa poika mukaan hammaslääkäriin saas nähdä mitä siitäkin tulee :eek:

Kiitokset taas sanomatalon valloittamisseurasta :D kyllä meidän pojan kelpaa siellä naisten keskellä,oli " voita leivän molemmin puolin" ja nyt päästiin jo kädestä pitämisen asteelle ;) kaikilla on kyllä aivan ihanat vauvat :heart: todellisia helmiä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
nipsuli Lähettelen kiivaasti tsemppejä täältä...jo 5 minsaa pinnistelly :wave: :flower:
--hei kiitti, :hug: , aika olikin vähän etuajassa ( :eek: ) joten vihlontaa oli tossa klo 16.25 jonniin verran mut sit het puolelta loppu, eli sun "reikihoito" tehos :LOL: :LOL: :LOL: ..
Pikkasen jänskätti kun menin sisään mut ihan hyvin meni, alun vihlonta johtu siittä että puudute ei ollu viel tehonnu. Saas nähä riittikö tähän tää paikan vaihto vaiko onko juurihoito edessä :whistle: |O .

Täälä kans kirppiskama urakka, huomenna vienti eli --->jatkuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
nipsuli Lähettelen kiivaasti tsemppejä täältä...jo 5 minsaa pinnistelly :wave: :flower:
--hei kiitti, :hug: , aika olikin vähän etuajassa ( :eek: ) joten vihlontaa oli tossa klo 16.25 jonniin verran mut sit het puolelta loppu, eli sun "reikihoito" tehos :LOL: :LOL: :LOL: ..

Täälä kans kirppiskama urakka, huomenna vienti eli --->jatkuu
Hyvä että auttoi :LOL: mä kun niin kovasti sua ajattelin :hug: !
Mä odottelen aikaa viisareiden poistoon... :eek: Toivottavasti on pitkät jonot... :whistle:

Mitä ihmettä te kirppiksellä myytte...mä kun en raaski vielä luopuu mistään. No, sen vuoksi asunkin tavarapaljouden keskellä... :wave:
 
Nyt on iltapuurot nassussa, sekä pojalla että isukilla :D Mie oon vaa pähkäilly tota pojan huoneen kohtaloa että mitä sinne keksis :/ Alkaa olla kohta siinä vaiheessa että pitäis saada seinille jotain :D Täs ois kaks teemavaihtoehtoa kertokaas kumpi ois kivempi :whistle:

http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=28_63_204 tai tämä:

http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=28_62_191

On muutenki aikas kivat sivut :whistle:

Voisko joku laittaa viel että kuinka niitä linkkejä laitetaa sillee kivasti.. että tossaki ois lukenu vaan vaikka että viidakko tai veden alla :ashamed:

Miekää en oo kirppikselle vieny vielä mitään. Oon antanu lainaan tavaroita ja vaatteita :D
 

Yhteistyössä