***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mua ei oo missään muussa se haju yököttäny kun kukkakaalissa :x Sitä mä en voinu pojalle syöttää :saint:

Mun pitää keittää parsa- ja kukkakaalit, kun ukko ei oo kotona. Muuten valittaa hajusta.




Kristelle, mun sisko ja veli tykkäs muksuina bensan hajusta. :eek: Ei voi ymmärtää.

Palasinkin hetkeksi, ku sain pari puhelua hoidettua ja pimulla on omaa kivaa tossa lattialla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Yökkis :x
Mä en voi näin kasvissyöjänä oikein tajuta noita metsästyshommeleita. En ehkä kovin hyvällä katsoisi jos ukkokulta lähtisi pyssy olalla metsälle.
En mäkään siitä välitä, vaikka lihaa syönkin. En syö sen metsästämiä lintuja enkä pupuja. Onneksi se ei kovin usein saa saalista. Mutta harrastuksen hyväkysn sen vuoksi että se on miehelle tosi tärkeä ja rakas. Ja nauttii ihan mielettömästi siitä. ei varmaan pelkästään siitä ampumisesta, mutta kaikesta mikä siihen liittyy.

Kun tultiin rakenneultrasta ja saatiin tietää, että poika tulee, niin mies sanoi, että pitää nyt alkaa rakentaan sitä eräkämppää, että päästää pojan kans metsälle...niin ja pitää ilmoittaa se jalkapallojoukkueeseen...
 
hello :wave: ,

hajukeskusteluihin..bensan tuoksuu niiin hyvälle, ja samoten rööki talvella :wave:

Joops, kiirettä pitäs, kirppiskamat pitäs kasailla vaan kun nne hakaneulat puuttuu....miehen piti eilen ostaa mutta sekin unohti |O :kieh: .

 
Pessi, tuli muutes mieleen noista korvista että kandee tarkkailla tilannetta, kaverin vauva oli nuhanen ja käivävät terkkarissa varmaan kahesti ja ei löydetty mitään vikaa. mutta sit kun vaan jatku kitinät ja korvan hieroskelut niin menivät yksityiselle ja korvatulehushan siellä oli kuiteskin :/ :wave:
 
meil ollaan kuumeessa...panadolia pyllyyn! Liekkö hampaita tulossa vai flunssasta... korviakituo rappaa, mut pitää kattoa huomiseen ja käyttää lekurissa..:headwall:
Kahvihaisee hyvälle, kun aukasee uuden paketin.. :saint:
 
6kk neuvolassa käyty

mitat tässä:

paino 10,025kg
pituus 70cm
pipo 46,2cm

hienosti on poju kasvanut =) :heart:

neuvolatäti kehotti jo antamaan ihan kotiruokaa pojulle.ollaan syöty jo toisinaan 8kk purkkiruokaa kun ei ne pikkupurkit oikeen tunnu riittävän...
saatiin sit ohjeeks alkaa syödä ihan oikeita puuroja ja kunnon kotiruokaa,ei tietenkään mitään kovin suolasia.
muilla muksuilla ollaan aloitettu kotiruuan syöminen 8kk iässä mut ehkä me nyt aletaan sit pikkuhiljaa jo maistelee pojun kanssa sitä =)

pojun lempihommiin kuuluu nykyään hyppykiikussa hyppiminen ja kävelytuolilla hurruuttelu,koiran perässä varsinkin on kiva mennä :D kun poju kyllästyy koiraa seuraamaan niin koira tulee ite tökkimään kävelytuolii et hei,leikitääs vielä =)

ootte taas kirjoitellu ihan kamalasti,poistun takavasemmalle lukee ees osan jutuista =)

hulipumpsis ja kullannuppu
 
Täällä on puurot ja lihat sekaisin... vajaa kolme viikkoa olen antanut lihoja pojalle ja hyvin on maistunut ilman masuvaivoja, eilen sitten annoin pari lusikallista kaurapuuroa illalla ja tuntui vähän pistävän mahaa kipeäksi. Oliko syynä nyt sitten se että aloitin liian nopeaan lihojen jälkeen? :eek: :ashamed: Ei neuvolassa tuosta mitään puhuttu... en nyt ole varma onko mahavaivat siitä, mä olen kyllä sortunut syömään muutamaan jätskituutin viime päivinä :ashamed: en toki suklaajäätelöä, mutta ainahan niissä vohveleissa on sisällä ripaus suklaata. Jos olenkin sillä laittanut pojan mahan taas kipeäksi... :'( ajattelin ettei niin pieni määrä tuntuisi, mutta joku nyt kyllä tuntuu. :/ Onko muut aloittaneet lihat ja viljat lähekkäin, onko tullut mahavaivoja?

Kun nyt ei vaan lisää hampaita olisi tulossa :eek: mun tissini ei enää kestä enempää. :kieh:

Ensi viikolla olisi tytöllä uusi kerhoiluyritys, mä ehdin vielä kehittään oikein kunnon stressin siitä. Koko ajan pyörii homma mielessä. :(

Tulipa oikein valitusvirttä... oon vaan niin poikki, pahuksen rintatulehdus vei kyllä voimat totaalisesti. Koskahan ne palautuu?
 
Niin ja uskallanko istuttaa poitsua syöttiksessä, kun istuu siinä vielä "lysyssä"? Neuvolasta sanottiin että voisi jo alkaa totuttaan vaikkei ihan kunnolla istu, mutta on niin epämukavan näköinen asento, onkohan pahaksi selälle? :/ Sitteriin kun tuo ei suostu, ja lattialla on jo hankala syöttää kun hyörii ja pyörii ympäri minkä ehtii.
 
Mä olen tukenut pojan hyvin syöttikseen istumaan, kun muuten meilläkin poika alkaa nojaamaan jompaan kumpaan laitaan :/ Vain omat syöntihetkensä on syöttötuolissa, kunnes alkaa istua kunnolla. Reilun viikon on poika nyt syöttiksessä saanut olla ja mielestäni asento on nyt jo kohentunut huomattavasti, pian varmaan luovun ylimääräisistä "tuolintäytteistä".
 
Kiitos Ippu ja Kristelle =) meillä poika ei niinkään sivuttain lysähdä vaan eteenpäin. Olen työntänyt tuolia niin lähelle pöytää että pöydän reuna pitää pojan vähän pystymmässä, koitin ensin tyynyllä tukea mutta kun sekä syöttötuolinpehmuste, poika ja tyyny ei mahdu siihen syöttikseen. :D Me jatketaan harjoituksia sitten. =)
 
Meijän poju on tuomittu olemaan pupu :'( lähettii kaupoille uusi hieno pipo päässä ja eikö tuo puottanu sen yhessä kaupassa ja vaikka kuinka huomattiin heti kaupan pihalla niin eihän sitä enää löytyny :'( Joten nyt ei taas muuta ku pupun korvat kehiin :ashamed:
 
mun kengän nauha vietiin... söin kaikessa rauhassa mabsikanmakusta makeisnauhaa kun sen pienet kädet veivät...olipa likalla onnellinen ilme ku kerkes napata maistiaiset.. ja sit tuli :'( ku maistiaiset meni paremoiin suihun :p
 

Yhteistyössä