***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Joo taitaa meille tulla viidakkoteema (eikä siis kyse oo Liinamarin teemapäivästä :D ) mies tosin yritti vieläki puhua vedenalaisen puolesta ja sano että apinathan siellä huoneessa on omasta takaa :heart: :eek: :D
Ai teillä on minä Tarzan sinä Jane päivä
:LOL: :LOL:
Joo mut mies ois ennemmin halunnu Pieni merenneitopäivän :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jollaan on ihan sikakova nälkä :snotty:
Ehdotan piiiitkääää lasillista vettä... :D Saat sit myös yöllä liikuntaa... :whistle:
Oiku sie oot ihana :LOL: :LOL: :LOL:
Mut uskotko, et oon nyt illan aikanaki juonu vettä NIIN paljo, että ylimääräset nesteet valuu kohta korvista :snotty: :LOL:
vesipää :LOL: :LOL: :ashamed: *menee omaan pinoon*
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jollaan on ihan sikakova nälkä :snotty:
Ehdotan piiiitkääää lasillista vettä... :D Saat sit myös yöllä liikuntaa... :whistle:
Oiku sie oot ihana :LOL: :LOL: :LOL:
Mut uskotko, et oon nyt illan aikanaki juonu vettä NIIN paljo, että ylimääräset nesteet valuu kohta korvista :snotty: :LOL:
vesipää :LOL: :LOL: :ashamed: *menee omaan pinoon*
Varo, tää on tarttuvaa :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Joo taitaa meille tulla viidakkoteema (eikä siis kyse oo Liinamarin teemapäivästä :D ) mies tosin yritti vieläki puhua vedenalaisen puolesta ja sano että apinathan siellä huoneessa on omasta takaa :heart: :eek: :D
Ai teillä on minä Tarzan sinä Jane päivä
:LOL: :LOL:
Joo mut mies ois ennemmin halunnu Pieni merenneitopäivän :LOL:
Pervo

:LOL: se haluais et tunkisit punaisen peruukin päähän ja fisun nahan jalkoihin..eikun kutemaan :LOL: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Joo taitaa meille tulla viidakkoteema (eikä siis kyse oo Liinamarin teemapäivästä :D ) mies tosin yritti vieläki puhua vedenalaisen puolesta ja sano että apinathan siellä huoneessa on omasta takaa :heart: :eek: :D
Ai teillä on minä Tarzan sinä Jane päivä
:LOL: :LOL:
Joo mut mies ois ennemmin halunnu Pieni merenneitopäivän :LOL:
Pervo

:LOL: se haluais et tunkisit punaisen peruukin päähän ja fisun nahan jalkoihin..eikun kutemaan :LOL: :saint:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mies haluaa osallistua keskusteluun.... :eek: :saint: :D käski kertoa,että ehdotti mulle huomenna teema päivää,hän käyttäytyy niinkuin minä ja päinvastoin .No just ja siitähän helvetti irtoais |O :xmas: :saint:
Heh, mies lounastelee meidän kanssa, shoppaa ja sä pelaat pelejä hela päivän. :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: osu ja uppos,nyt se mököttää kun luin ton :LOL: :LOL: nyt tulee seli seli.......plääpllääplää :D
:ashamed: Sano miehelles, että vitsillähän mä. :whistle: Ethän säkään nyt koko päivää lounasta ja shoppaile. :saint:

 
Mä kirjoittelin tonne toiseen pinoon, mutta se otti ja kaatui..

Mä oon viidakkoteeman kannalla, koska oon haaveillut sellaisesta aina omallekin vauvelille :D Kyllä se vesikin on hieno :)

Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos :D
 
Jaahans, tää menee nyt suihkuun ja sarvikuonoa testaileen joskos se auttas tähän ihmeellisen toispuoleiseen nuhaan...ja sit pakkaan kampsuja, aamulla lähtö TURKUUN koiratreeneihin--hullun hommaa sanon mä :LOL: :LOL: , ja siis järkkyy herätä kellon soittoon :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä