Miks tää sivusto jumittaa....nipsuuuuu....Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--vai pihallako lumiukko *kokeilee onneaan*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: Yksin kuin lumiukkoko?
*nyökyttää päätään* skootterit on ihan hyvätAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä mie taijan niihin Skootereihin tyytyä...kun meille Ei tarvii myöhemmin sitä koppaa saada
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80::xmas: Munkin pitäin laittaa nuo loput kamat nettimyyntiin. Pitäis vaan vielä kuvata vähän niitä, joten laitan sit kerralla kaikki loput. kaveri osti jotain ja plussan kirppari-osiossa myin osan. :xmas: Ja niillä rahoilla ostin tänään tytölle pari bodya ja uikkarit. Semmoiset ihanat Finnwearin lahkeelliset kokosimmarit, pinkit tottakai, missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Taas oon jumissa tääl, vaik hommaa ihan homona
Mä hetken mietin et ketä ne on...luulin et tarkoitat joitain helmimammoja...mut puhuitkin vaa simmareiden kuvioinnista... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:
Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää teijän tohtorikii jo käviAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:*nyökyttää päätään* skootterit on ihan hyvätAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä mie taijan niihin Skootereihin tyytyä...kun meille Ei tarvii myöhemmin sitä koppaa saada
Mä oon tykänny, ei tietenkää oo niin jämäkät ku Briot mut on hyvät. Meinasin että sitte kun seuraavan muksun pyöräytän ni säästän Britaxit ja pistän Briot myyntiin. Ostaa sit Britaxiin vaununkopan. Toi on ollu tosi hyvä toi kaukalo-ominaisuus noissa.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Britax Vigourit on ihan superihanat!
--no ihan pikkasen vaan testasin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miks tää sivusto jumittaa....nipsuuuuu....Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--vai pihallako lumiukko *kokeilee onneaan*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: Yksin kuin lumiukkoko?
*repsis*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä hetken mietin et ketä ne on...luulin et tarkoitat joitain helmimammoja...mut puhuitkin vaa simmareiden kuvioinnista... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:
Ai kauhee, mul tuli heti mieleen simmarit missä on esim Sanomatalossa otettu kuvaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä hetken mietin et ketä ne on...luulin et tarkoitat joitain helmimammoja...mut puhuitkin vaa simmareiden kuvioinnista... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:
No hö... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä mie taijan niihin Skootereihin tyytyä...kun meille Ei tarvii myöhemmin sitä koppaa saada
On ne Meijen omassa pinossa on niin hiljasta nykyään niin myö tullaan tohtorin kanssa ettimään elämääAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää teijän tohtorikii jo käviAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:*nyökyttää päätään* skootterit on ihan hyvätAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä mie taijan niihin Skootereihin tyytyä...kun meille Ei tarvii myöhemmin sitä koppaa saada
Mut on ne aika sulkut...eiks vaa :heart:
Mie en toho suostuis, en ikinä |OAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mies haluaa osallistua keskusteluun.... :saint: käski kertoa,että ehdotti mulle huomenna teema päivää,hän käyttäytyy niinkuin minä ja päinvastoin .No just ja siitähän helvetti irtoais |O :xmas: :saint:
Keitä nui o? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää teijän tohtorikii jo kävi
No täällä sitä piisaa Tosin meikäläisenki pitäs olla jo tossa metrin päässä vaaterissa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:On ne Meijen omassa pinossa on niin hiljasta nykyään niin myö tullaan tohtorin kanssa ettimään elämääAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää teijän tohtorikii jo käviAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:*nyökyttää päätään* skootterit on ihan hyvätAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä mie taijan niihin Skootereihin tyytyä...kun meille Ei tarvii myöhemmin sitä koppaa saada
Mut on ne aika sulkut...eiks vaa :heart:
Jottai hulluja :snotty: |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Keitä nui o? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää teijän tohtorikii jo kävi
Arvaa vaan löikötäälläkin tyhjää ja todellakin kävin kaikki mammat läpiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä hetken mietin et ketä ne on...luulin et tarkoitat joitain helmimammoja...mut puhuitkin vaa simmareiden kuvioinnista... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:
Miä en sunkaa minnee kerhoon lähe ku hulluks haukut |O :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jottai hulluja :snotty: |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Keitä nui o? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää teijän tohtorikii jo kävi
Lokakuisia
:ashamed: No piti näille vaan sanoo :ashamed: Luuleevat viel et mie hyppään toisissa pinoissaki :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Miä en sunkaa minnee kerhoon lähe ku hulluks haukut |O :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jottai hulluja :snotty: |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Keitä nui o? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää teijän tohtorikii jo kävi
Lokakuisia