***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Quinnyt on kivat =) Katottii niitä kans ja sitte saman tyylisiä Britaxin vervejä mutta ne tippu sit pois kun se selkänoja ei menny makuuasentoon. Mä sillo vuos sitte karsastin noita kolmipyöräsiä ja piti olla perusrattaat ja nyt meillä sit on sekä Brion Kombit ja Britaxin vigour3 :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Taas oon jumissa tääl, vaik hommaa ihan homona :whistle: :LOL:
:xmas: Munkin pitäin laittaa nuo loput kamat nettimyyntiin. Pitäis vaan vielä kuvata vähän niitä, joten laitan sit kerralla kaikki loput. kaveri osti jotain ja plussan kirppari-osiossa myin osan. :xmas: Ja niillä rahoilla ostin tänään tytölle pari bodya ja uikkarit. Semmoiset ihanat Finnwearin lahkeelliset kokosimmarit, pinkit tottakai, missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:

..ja oliko näin että bodeja ei myös sunkaan pitäny ostaa vähään aikaan, vai koskiko vaan mekkoja :LOL: :LOL: :LOL:

Meillä kans lahjepuku, niisku-neiti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Britax Vigourit on ihan superihanat! :p :p :p
Mä oon tykänny, ei tietenkää oo niin jämäkät ku Briot mut on hyvät. Meinasin että sitte kun seuraavan muksun pyöräytän ni säästän Britaxit ja pistän Briot myyntiin. Ostaa sit Britaxiin vaununkopan. Toi on ollu tosi hyvä toi kaukalo-ominaisuus noissa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kyllä mie taijan niihin Skootereihin tyytyä...kun meille Ei tarvii myöhemmin sitä koppaa saada :LOL: :LOL:
*nyökyttää päätään* skootterit on ihan hyvät :whistle:
Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää :LOL: :LOL: :LOL: teijän tohtorikii jo kävi :p :LOL: :LOL:
Mut on ne aika sulkut...eiks vaa :heart: :D
On ne :p Meijen omassa pinossa on niin hiljasta nykyään niin myö tullaan tohtorin kanssa ettimään elämää :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mies haluaa osallistua keskusteluun.... :eek: :saint: :D käski kertoa,että ehdotti mulle huomenna teema päivää,hän käyttäytyy niinkuin minä ja päinvastoin .No just ja siitähän helvetti irtoais |O :xmas: :saint:
Mie en toho suostuis, en ikinä |O :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kyllä mie taijan niihin Skootereihin tyytyä...kun meille Ei tarvii myöhemmin sitä koppaa saada :LOL: :LOL:
*nyökyttää päätään* skootterit on ihan hyvät :whistle:
Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää :LOL: :LOL: :LOL: teijän tohtorikii jo kävi :p :LOL: :LOL:
Mut on ne aika sulkut...eiks vaa :heart: :D
On ne :p Meijen omassa pinossa on niin hiljasta nykyään niin myö tullaan tohtorin kanssa ettimään elämää :whistle: :D
:LOL: :LOL: No täällä sitä piisaa ;) Tosin meikäläisenki pitäs olla jo tossa metrin päässä vaaterissa :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:
Mä hetken mietin et ketä ne on...luulin et tarkoitat joitain helmimammoja...mut puhuitkin vaa simmareiden kuvioinnista... :ashamed: :LOL:
Arvaa vaan löikötäälläkin tyhjää ja todellakin kävin kaikki mammat läpi

:xmas:
*perkule en saa edes korjattua virheitä,pirun pimeetä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kaikki työ tänne tuutte häiriköimää :LOL: :LOL: :LOL: teijän tohtorikii jo kävi :p :LOL: :LOL:
Keitä nui o? :xmas:
Jottai hulluja :snotty: |O :LOL:

Lokakuisia ;)
Miä en sunkaa minnee kerhoon lähe ku hulluks haukut |O :kieh: |O
:ashamed: No piti näille vaan sanoo :ashamed: :LOL: :LOL: :LOL: Luuleevat viel et mie hyppään toisissa pinoissaki :snotty:
 
Joo taitaa meille tulla viidakkoteema (eikä siis kyse oo Liinamarin teemapäivästä :D ) mies tosin yritti vieläki puhua vedenalaisen puolesta ja sano että apinathan siellä huoneessa on omasta takaa :heart: :eek: :D
 

Yhteistyössä