***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Mie koitan miettii, et minkälaiset rattaat mie haluun, jos noi menee kaupaks :whistle: :xmas:
Herquleksetkin olis aika näpsäkännäköset, mut menee varmaan jo liian kalliiksi :whistle: Kun tarkotus OLIS sillä rahalla ostaa, minkä noista saan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
Hampaita on jo kaks kappaletta :attn: ja kiinteet uppoo, ilta- ja aamupuurot ja päivällä lihamömmöö(kaupan) ja jälkkärii. Neuvolan täti meinas ettei ton tarttis noinkaan paljoo syödä(ylisyötänkö mää poikaani????????) j
Meirän neuvolsta saadun lapun mukaan 6-8kk syö maidon lisäksi; kaksi velliä tai puuroa, kaksi kasvis-lihasosetta ja yhden hedelmä/marjasoseen..että näin meillä :whistle:

Itte oon nyt siirtyny rytmiin
et yks lämmin ateria ja iltapuuro, ja aamupalaks hedelmää sekä välipalallla eli siis noin 4 krt syö tuo meirän neiti. Aamusin kokeillaan myös noita puuroja ja pikkuhiljaa kun löydetään hyvä aamupuuro niin puuroa syödään myös aamuisin :wave:
 
:wave:

Vai oli pino taas kaatunu, no onneksi Jahve korjas tilanteen! :D

Piipin neitokaiselle myös puolivuotisonnittelut ikätoverilta :D onnea myös muille tämän päivän sankareille! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
Käytiin eilen 6kk-neuvolassa ja pakko tulla tännekin hehkuttaan Petskun uusia mittoja: 10850g ja 72cm. Aikas iso miäs...... :LOL:
:eek: No oho, kyllä on komean kokoinen poika teillä, taitaa tulla ihan miehen kokoinen kun isoksi kasvaa! :D Meillä tuo esikoinen oli vuoden ikäisenä 10350g ja 77,5cm... :whistle:

Huomenna oliskin sit tytyn kanssa edessä reissu mahatutkimuksiin Helsinkiin, jännittää kyllä miten tutkimus sujuu ja mitkä tulokset siitä tulee... :/ No, hyvä kuitenkin että tutkivat, jos nyt sit lopullisesti selviäis mitä nämä vaivat on olleet.


 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Jahve Milläs mallilla kirppisprojekti on? Saitko hinnoteltua? Tuliko iso kasa?
Ehkä 1/3 osa on laitettu nyt...hirvee vuori jo :kieh: :kieh:
Mä en raaski mistään luopuu... :ashamed:
Mun on PAKKO...ja mitäs myö enään noilla tehään :whistle: :kieh: *tekee kolmatta kertaa tätä luopumishommaa* :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meirän neuvolsta saadun lapun mukaan 6-8kk syö maidon lisäksi; kaksi velliä tai puuroa, kaksi kasvis-lihasosetta ja yhden hedelmä/marjasoseen..että näin meillä :whistle:
Oho...aikamoinen satsi! :eek: Meillä vaan päivällä menee toistaiseksi kerran porkkana-perunasosetta ja joku hedelmäsose jälkkäri....sit illalla puuro... :/
+ tietty maitoo

Syötänköhän mä tuota liian vähän...no, kk päästä sitten taas kuullaan tuomio neuvolassa että missä mennään...
 
Mie annoin noin meijän kamat lainaan just sillä ehdolla että saan ne sit takas kun tarviin ;) Kuitenki ihan priimakamaa, kaikki uutena ostettu.. Enkä mä kehannu olla lainaamatta kun veljelle syntyi poika ja vaan 4 kk meijän jälkeen :whistle: Mutta kovasti yritän muistella minkä perään kysellä sitte :D

No voi ny viddu.. Ne Ipun hienot linkitys ohjeet ei sitte näykään enää :/ Joten enpä harjottele tota ku en mie enää muista ees että miten se tehtii |O Mut onpas viidakko ja vedenalainen aika tasoissa jo.. te että auta mua yhtään |O
 
Miekin oon nyt saanut kuvattua tytyn vaatteet, vielä pitäis tapella ne tonne huutonettiin myyntiin...enhän mä siitä mitään tajua... :kieh: Kun en tosiaan ole mikään bittinikkari, niin opiskelun puolelle menee, mut jospas ne joku vuosi myyntiin saisi! :D Me ei säästetä muuta kuin ihan ne rakkaimmat tavarat ja vaatteet, muut menee eteenpäin. Kauhea vuori noista vaatteista tuli ja siinä on kaksi kokoa ja siitä on jo kaikki unisex-kuteet on laitettu sivuun kaverille, jolle tulee poika...
 
Eija81 hienot mitat =) :flower: perässä tullaan,ens viikolla sitten mekin tiedetään paljonko yli kympin on elopainoa :D Vai unikoulua,luulis nyt että vauvat saa syödä niin paljon kuin haluaa,tuskin niillä on mitään ylensyöntiongelmia :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mut onpas viidakko ja vedenalainen aika tasoissa jo.. te että auta mua yhtään |O
???? Mie en tällästä ehtiny lukee?? :wave: :wave:
Ku mie tota jätkän huonetta oon laittamassa ja nyt täs ois kaks teemaa että kumpi ois parempi??

http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=28_62_191

vai

http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=28_63_204

Enkä mä osaa tehä noista hienoja linkkejä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen, vieläkö on oireita ollu?? :wave:

Meillä puklaaminen on ihan selkeesti nyt vähentyny :D Edelleen tulee, mut ei niin suuressa mittakaavassa :p
No sanoisin, että on kyllä helpottanut siitä mitä on ollut :x mut kyllä tavaraa edelleen ulos tulee kun sellanen päivä on ja sit on samaa rauhattomuutta tissillä ja vaakatasossa, nieleskelyä, puklut suussa, mitä tähänkin asti. On nuokin onneksi vähentyneet siitä mitä pahimmillaan ollut, mutta oireita siis edelleen. Menee sillee sykleittäin, pari päivää rauhallista, sit taas pari päivää oksu lentää...
 

Yhteistyössä