***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

sori kun tunkeilen..jahvetti mä möin just huutiksessa omat yhdistelmät ja aukasin kaks jätesäkkiä kulmistaan ja ilmastointi teipillä liittelin kiinni..laitoin toki vaunut kasaan ja renkaat irti,kaikki muu härpäke mitä mukaan tuli nii muovipussiin ja vaunukoppaan..olivat perille menneet ehjänä ja me muuten ostettiin herquleksen razor4 :D

hienot mitat EIJA81poitsulla!!
meillä LÄHETTIIN RYÖMIIN TÄNÄÄN!!!suloista:)aivan mielissään toinen.toivottavasti se tois rauhoitusta aamuyön hulinoihin, on meinaan niin äänekästä molotusta kukonlaulun aikaan siihen asti ku nousee ylös et meinää vähä väsyttää.......toivotaan et aikansa kutakin:)

minni ja ryömivä tyty viikon päästä6kk

Anno mie ottasin tuon vedenalaisen hässäkän, jotenkin rauhallisemman oloinen mun mielestä kuin tuo toinen. =) Itsekin mietin yhdessä vaiheessa noita seinätarroja, mut tuntu että niissä oli teemat joko tytölle tai pojalle ja meillä kun muksuilla on yhteinen huone, niin piti olla suht keskeltä ja neutraalia-maalaushommiksi meni sit! :D

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
sori kun tunkeilen..jahvetti mä möin just huutiksessa omat yhdistelmät ja aukasin kaks jätesäkkiä kulmistaan ja ilmastointi teipillä liittelin kiinni..laitoin toki vaunut kasaan ja renkaat irti,kaikki muu härpäke mitä mukaan tuli nii muovipussiin ja vaunukoppaan..olivat perille menneet ehjänä ja me muuten ostettiin herquleksen razor4 :D
Kiitos! Tosiaan tuota renkeiden irrottamista en varmaan olis hoksannu :whistle: :wave: =)
Ootkos ollu Herquleksiin tyytyväinen?? Ja mitä maksoit? =)

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Anno mie ottasin tuon vedenalaisen hässäkän, jotenkin rauhallisemman oloinen mun mielestä kuin tuo toinen. =) Itsekin mietin yhdessä vaiheessa noita seinätarroja, mut tuntu että niissä oli teemat joko tytölle tai pojalle ja meillä kun muksuilla on yhteinen huone, niin piti olla suht keskeltä ja neutraalia-maalaushommiksi meni sit! :D
No mä mietin tota samaa että onko tuolla samassa huoneessa myöhemmin ehkä tyttö joten halusin semmoset mitkä menee molemmille ja musta noi oli semmoset.. Muuten ne kaikki oli noillaki sivuilla joko tytöille tai pojille.. Noi on kyl ollu tosi kätsyjä noi tarrat.. meil on eteisessä semmoset punaset isot tarrat.. ihan kivat laittaa noi kun ei tiiä kuinka kauan punasesta tykkää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Kiitos! Tosiaan tuota renkeiden irrottamista en varmaan olis hoksannu :whistle: :wave: =)
Ootkos ollu Herquleksiin tyytyväinen?? Ja mitä maksoit? =)
juu noi herqulekset on ihan mielettömän hyvät..kepeet työnnellä jne..ratas osan saa käännettyä,emmaljungan scootterit muuten samanlaisetmut tavarakori paljo pienempi ja tuota ratas osaa ei saa käännettyä :/ ja noi herqulekset on siitä hyvät,että jos tulee taas vauva,niin niihin voi ostaa sen kantokopan,ja ihan minkä värisen haluaa kun toi ratas osa irrotetaan sit kokonaan..ja hintaa noilla oli vähä päälle 400e kun otin lämpöpussin kans..meillä on se beige camo kuosi

No mä sitten kerron itselleni, että jos ostaisin matkikset, niin haluisin Quinny Zapit. Mutta taidetaan pärjätä talvi vielä vaunuilla. Ja kun nykyiset on kolmipyöräiset ja etupyörä kääntyy, niin sellaiset kyllä pitäs ehdottomasti olla.

No onpas tänää ollu seksikeskustelua telkkarissa :eek: Nytki tuolla oli joku asiantuntija kertomassa mitä tehdä jos kysyntä ja tarjonta ei kotona kohtaa :whistle: Ja aikasemmin illal sanottii että seksiä on eniten sillo ku ei asuta yhessä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
No mä sitten kerron itselleni, että jos ostaisin matkikset, niin haluisin Quinny Zapit. Mutta taidetaan pärjätä talvi vielä vaunuilla. Ja kun nykyiset on kolmipyöräiset ja etupyörä kääntyy, niin sellaiset kyllä pitäs ehdottomasti olla.
--mä kans fanitan zappeja, mahtus hyvin autoon meijän eläitarhan lisäks :wave:

Hellouta mammatoverit :wave:

Kiitos lounasseurasta Liinamarille, Muorille, Hipalle, Meillevauvalle ja Kenzielle & bebeille tietenkin. =) Liinamari, ONNEA :flower: unohdin tänään onnitella. :ashamed: Ja tosia kivoja kuvia nuo kädestäpitelykuvat. :D Laitan myöhemmin yhden galtsuun. Meillä olikin touhutouhupäivä tänään, kun oltiin ennen lounastusta leikkipuiston vauvakerhossa. Mukavaa aloittaa nämä syystouhut ja arki. :) Nykyään kaikki aamulähdöt menee onneksi vähän rutiinimmin kuin viime keväällä.

Onnea myös kaikille puolivuotiaille! :flower: Hipan, Shivan, hilusen, pupin ja piipin tyttöjä muistaakseni ainakin saa onnitella! *muoks* mamitren pojalle myös mahtionnittelut! :D

Anno kyseli huoneen teemaan mieleipiteitä. Musta se viidakkojuttu on kivempi. Ja Helmiksen vauvan syöttötuoli on ihatuttava. Tosin tuo pinkki pehmuste olisi ollut mun mielestä hienompi, mutta ymmärrän, ettei poika sitä halunnut. ;)

Tervetuloa takaisin siruko! Aikaisin teillä tosiaan on lähdetty liikenteeseen! :)

ieva & hattara 6kk20pv (huomenna 6kk-neuvola :kieh: :D )

ps. Muori: Sit kun nää meidän naperot on legoiässä, niin kutsun sinut ja siinä sivussa tytönkin meille leikkimään Fabulandeilla. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Meidän eläintarhasta toinen matkustaa etupenkillä ja toinen mun kans takapenkillä...Ja kivaa on!
--näin meilläkin kun koiraosaston valtaa rattaat :LOL: :LOL: , ai niin ja meillä siis kolme koiraa...oikeestaan menee silleen että rattaat on eessä ja yks mun kaa takana ja loput kaks takaosastolla, yleensä liikun yhen kanssa jolloin se on eessä tai takana :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Taas oon jumissa tääl, vaik hommaa ihan homona :whistle: :LOL:
:xmas: Munkin pitäin laittaa nuo loput kamat nettimyyntiin. Pitäis vaan vielä kuvata vähän niitä, joten laitan sit kerralla kaikki loput. kaveri osti jotain ja plussan kirppari-osiossa myin osan. :xmas: Ja niillä rahoilla ostin tänään tytölle pari bodya ja uikkarit. Semmoiset ihanat Finnwearin lahkeelliset kokosimmarit, pinkit tottakai, missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:

Yhteistyössä