--sama meillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:hilunen, vieläkö on oireita ollu?? :wave:
Meillä puklaaminen on ihan selkeesti nyt vähentyny Edelleen tulee, mut ei niin suuressa mittakaavassa
Kiitos! Tosiaan tuota renkeiden irrottamista en varmaan olis hoksannu :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:sori kun tunkeilen..jahvetti mä möin just huutiksessa omat yhdistelmät ja aukasin kaks jätesäkkiä kulmistaan ja ilmastointi teipillä liittelin kiinni..laitoin toki vaunut kasaan ja renkaat irti,kaikki muu härpäke mitä mukaan tuli nii muovipussiin ja vaunukoppaan..olivat perille menneet ehjänä ja me muuten ostettiin herquleksen razor4
No mä mietin tota samaa että onko tuolla samassa huoneessa myöhemmin ehkä tyttö joten halusin semmoset mitkä menee molemmille ja musta noi oli semmoset.. Muuten ne kaikki oli noillaki sivuilla joko tytöille tai pojille.. Noi on kyl ollu tosi kätsyjä noi tarrat.. meil on eteisessä semmoset punaset isot tarrat.. ihan kivat laittaa noi kun ei tiiä kuinka kauan punasesta tykkääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Anno mie ottasin tuon vedenalaisen hässäkän, jotenkin rauhallisemman oloinen mun mielestä kuin tuo toinen. =) Itsekin mietin yhdessä vaiheessa noita seinätarroja, mut tuntu että niissä oli teemat joko tytölle tai pojalle ja meillä kun muksuilla on yhteinen huone, niin piti olla suht keskeltä ja neutraalia-maalaushommiksi meni sit!
juu noi herqulekset on ihan mielettömän hyvät..kepeet työnnellä jne..ratas osan saa käännettyä,emmaljungan scootterit muuten samanlaisetmut tavarakori paljo pienempi ja tuota ratas osaa ei saa käännettyä :/ ja noi herqulekset on siitä hyvät,että jos tulee taas vauva,niin niihin voi ostaa sen kantokopan,ja ihan minkä värisen haluaa kun toi ratas osa irrotetaan sit kokonaan..ja hintaa noilla oli vähä päälle 400e kun otin lämpöpussin kans..meillä on se beige camo kuosiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kiitos! Tosiaan tuota renkeiden irrottamista en varmaan olis hoksannu :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:sori kun tunkeilen..jahvetti mä möin just huutiksessa omat yhdistelmät ja aukasin kaks jätesäkkiä kulmistaan ja ilmastointi teipillä liittelin kiinni..laitoin toki vaunut kasaan ja renkaat irti,kaikki muu härpäke mitä mukaan tuli nii muovipussiin ja vaunukoppaan..olivat perille menneet ehjänä ja me muuten ostettiin herquleksen razor4
Ootkos ollu Herquleksiin tyytyväinen?? Ja mitä maksoit? =)
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Siinäs kuulit Jahve...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:noi herqulekset on siitä hyvät,että jos tulee taas vauva,niin niihin voi ostaa sen kantokopan,ja ihan minkä värisen haluaa...
*muoks. lainaukset päin...piip.... :headwall:
--mä kans fanitan zappeja, mahtus hyvin autoon meijän eläitarhan lisäks :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No mä sitten kerron itselleni, että jos ostaisin matkikset, niin haluisin Quinny Zapit. Mutta taidetaan pärjätä talvi vielä vaunuilla. Ja kun nykyiset on kolmipyöräiset ja etupyörä kääntyy, niin sellaiset kyllä pitäs ehdottomasti olla.
--näin meilläkin kun koiraosaston valtaa rattaat , ai niin ja meillä siis kolme koiraa...oikeestaan menee silleen että rattaat on eessä ja yks mun kaa takana ja loput kaks takaosastolla, yleensä liikun yhen kanssa jolloin se on eessä tai takana :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meidän eläintarhasta toinen matkustaa etupenkillä ja toinen mun kans takapenkillä...Ja kivaa on!
Oran Jovi Airit myyn, koska tarviis pienemmät tonne eteisen nurkkaan seisomaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Jahvetti: siis mitkä myyt, miksi ja mitä tilalle???Mennyt kai ohi...
--vai pihallako lumiukko *kokeilee onneaan*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: Yksin kuin lumiukkoko?
:xmas: Munkin pitäin laittaa nuo loput kamat nettimyyntiin. Pitäis vaan vielä kuvata vähän niitä, joten laitan sit kerralla kaikki loput. kaveri osti jotain ja plussan kirppari-osiossa myin osan. :xmas: Ja niillä rahoilla ostin tänään tytölle pari bodya ja uikkarit. Semmoiset ihanat Finnwearin lahkeelliset kokosimmarit, pinkit tottakai, missä on Leenu, Liinu ja Tiinu. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Taas oon jumissa tääl, vaik hommaa ihan homona