***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Mä löysin vaan www.bellino.com-linkin, mutta se ei toimi :|

Ne on semmosia värikkäitä ja muovisia (vähän niinku piparkakkumuotteja, eli reunoja, keskeltä tyhjiä :D )eri mallisia hahmoja, joita yhteen liittämällä saa ketjun. Onpas muuten hankala selittää |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä löysin vaan www.bellino.com-linkin, mutta se ei toimi :|

Ne on semmosia värikkäitä ja muovisia (vähän niinku piparkakkumuotteja, eli reunoja, keskeltä tyhjiä :D )eri mallisia hahmoja, joita yhteen liittämällä saa ketjun. Onpas muuten hankala selittää |O
--äkkiä fotoa kehiin :wave:
 
Luin edellisen pinon loppuun ja kommentoin nyt tässä välissä ennenkun unohdan :D

siruko Kivaa saada siut takasin :hug: Täältä on moni tipahtanu pois vauvan syntymän jälkeen. Elämä niin muuttuu :) eijallekin tervetuloa takasin :wave:

hulipumpsis Onpa teillä varsinainen jässikkä :eek: :D Hyvä, että ruoka maistuu niin ei pääse laihaksi kun rupeaa liikkumaan =)

Mies yllätti miut tänään :heart: Sen piti käydä Gigantissa ostamassa monitoimilaite niin tulikin kotiin sen laitteen lisäksi uuden telkkarin ja ruusujen kanssa :heart: =) Eikä meillä edes ole mikään juhlapäivä! Käytettynä oli ostanu, mutta silti :)

Nyt meen lukemaan tän pinon läpi ja sit nuksimaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä löysin vaan www.bellino.com-linkin, mutta se ei toimi :|

Ne on semmosia värikkäitä ja muovisia (vähän niinku piparkakkumuotteja, eli reunoja, keskeltä tyhjiä :D )eri mallisia hahmoja, joita yhteen liittämällä saa ketjun. Onpas muuten hankala selittää |O
--äkkiä fotoa kehiin :wave:
venatkaas, käyn ottamassa kuvan ja laitan tänne...

 

Yhteistyössä