:wave: Kauniita unikuvia! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:, öitä :wave:
:wave: Kauniita unikuvia! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:, öitä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ja Bellino-kaalimadon sain Haluanko mä tietää enää noista leluista
--tilaa tämmösenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::wave: Kauniita unikuvia! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:, öitä :wave:
---mikä lie on kolissu, varmaan pääkoppaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Miten mä muistin, että teillä oli hirmu paljon kivoja ja kolisevia? Meillä on muuten sama Martti-mato kolisemassa kuin teillä.
--äkkiä fotoa kehiin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä löysin vaan www.bellino.com-linkin, mutta se ei toimi :|
Ne on semmosia värikkäitä ja muovisia (vähän niinku piparkakkumuotteja, eli reunoja, keskeltä tyhjiä )eri mallisia hahmoja, joita yhteen liittämällä saa ketjun. Onpas muuten hankala selittää |O
Aaaai siis Taini lav ja Mara...niin ja sit ne renkaat...juu juu olisitte heti sanonu... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Tiny love ja Martti-mato.. Joo ei tarvi enää ettiä linkkiä
venatkaas, käyn ottamassa kuvan ja laitan tänne...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--äkkiä fotoa kehiin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä löysin vaan www.bellino.com-linkin, mutta se ei toimi :|
Ne on semmosia värikkäitä ja muovisia (vähän niinku piparkakkumuotteja, eli reunoja, keskeltä tyhjiä )eri mallisia hahmoja, joita yhteen liittämällä saa ketjun. Onpas muuten hankala selittää |O
MolempiparempiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Höh. Liinamari oli nopeempi. :kieh: No, mut mun kuva on kivempi.
Wuhuu :flower: *tähän semmonen ylistävä ja kumartava hymppä*Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:http://www11.br-lelut.fi/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=BABYLEGE&GroupId=BABYLEGE&PageNo=1&ProductId=605531
Jaa-a.. ois ollu kiva tietää kun mä en saanu mitään lähellekään tommosta mun hakusanoillaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:MolempiparempiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Höh. Liinamari oli nopeempi. :kieh: No, mut mun kuva on kivempi.
:hug: mikä sanahirvitys mistähän tuo pomppas :headwall:
IIIIhana! Kiitos ieva!Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tämmösiä, mutta niitä on paketissa ööö... Kuinkas monta niitä olikaan?
Saatiin tommonen mut vanhempi poikien versio maanantainaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:tämmösen ehkä vois hankkia jossain vaiheessa klik