Meillä kans rakastetaan niitä ketjuja. =) Niitä on ilmeisen kivaa huiskia ympäriinsä.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
Meillä kans rakastetaan niitä ketjuja. =) Niitä on ilmeisen kivaa huiskia ympäriinsä.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
Sä oot sit samalla taajuudella kuin mä...*huolestunu*Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ihan kamala ilta, mä nauran katketakseni ku itekkii ajattelin heti noin :ashamed: Yritin jo ettiä hippa hymiötäki mut ei semmosia ollu :/ Pitäisköhän mennä nukkumaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hippa *ja juoksee karkuun*Alkuperäinen kirjoittaja Hippa::xmas:
Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
Onskaikilla sanomatalolaisilla nyt palaketjut?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
:xmas:
Kiitos...tiedosta viisastuneena! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Palaketju
-eppaa, tahtoo kans , te vaan paloilla leikitte kun mä olin virolaisen hamppilääkärin kynsissä :snotty: |OAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onskaikilla sanomatalolaisilla nyt palaketjut?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
katos kun seuraavaks lähdetään porukalla shoppaamaan ei kukaan eksy kun liitetään ketjuilla yhteenAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onskaikilla sanomatalolaisilla nyt palaketjut?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
Jäin lukemaan aikaisempia tekstejä :ashamed: Mutta palaketju on kova sana, ja se on aika kiva, kun siihen voi liitellä vaikka mitä. eikä maksanut kuin 4 euroa Halapaa ku makkaraAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kiitos...tiedosta viisastuneena! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Palaketju
Mut teillähän on melkein samanlaisia, kun eikös teillä oo niitä TinyLove-irtorinkuloita? =) *kuulutjengiin*Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:-eppaa, tahtoo kans , te vaan paloilla leikitte kun mä olin virolaisen hamppilääkärin kynsissä :snotty: |OAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onskaikilla sanomatalolaisilla nyt palaketjut?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
Valkoiset paidat...hihat käännetään kiinni seläntaakse ja sit vaan letka palaketjuilla yhteen... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:katos kun seuraavaks lähdetään porukalla shoppaamaan ei kukaan eksy kun liitetään ketjuilla yhteen
yhdenlainen etsintäketjuAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:katos kun seuraavaks lähdetään porukalla shoppaamaan ei kukaan eksy kun liitetään ketjuilla yhteenAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onskaikilla sanomatalolaisilla nyt palaketjut?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
Ja voi kaikki naperot kolistella omissa ketjuissaan.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:katos kun seuraavaks lähdetään porukalla shoppaamaan ei kukaan eksy kun liitetään ketjuilla yhteenAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onskaikilla sanomatalolaisilla nyt palaketjut?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos
Mammat nyt linkkii kehii et tyhmäki tajuu... |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Jäin lukemaan aikaisempia tekstejä :ashamed: Mutta palaketju on kova sana, ja se on aika kiva, kun siihen voi liitellä vaikka mitä. eikä maksanut kuin 4 euroa Halapaa ku makkaraAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kiitos...tiedosta viisastuneena! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Palaketju
--no on meilä ainaskin...ööööö....tosi monta ainaskin ( ehkä kaks )Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mut teillähän on melkein samanlaisia, kun eikös teillä oo niitä TinyLove-irtorinkuloita? =) *kuulutjengiin*
Mulla ja. Vaikka mullahan pitäis heti välähtääAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ja mulla kesti tovi ennenkun tajusin vitsinAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ihan kamala ilta, mä nauran katketakseni ku itekkii ajattelin heti noin :ashamed: Yritin jo ettiä hippa hymiötäki mut ei semmosia ollu :/ Pitäisköhän mennä nukkumaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hippa *ja juoksee karkuun*Alkuperäinen kirjoittaja Hippa::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mammat nyt linkkii kehii et tyhmäki tajuu... |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Jäin lukemaan aikaisempia tekstejä :ashamed: Mutta palaketju on kova sana, ja se on aika kiva, kun siihen voi liitellä vaikka mitä. eikä maksanut kuin 4 euroa Halapaa ku makkaraAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kiitos...tiedosta viisastuneena! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Palaketju
*kiittää ja kumartaa*Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Öitä Nipsnips :wave: Ja turvallisia kilometrejä Turkuun
Miten mä muistin, että teillä oli hirmu paljon kivoja ja kolisevia? Meillä on muuten sama Martti-mato kolisemassa kuin teillä.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--no on meilä ainaskin...ööööö....tosi monta ainaskin ( ehkä kaks )Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mut teillähän on melkein samanlaisia, kun eikös teillä oo niitä TinyLove-irtorinkuloita? =) *kuulutjengiin*