***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Tuli mieleeni että oon kerran käynyt oikeassa teatterissa...ja kun tuli väliaika...olin lähdössä kotiin ja ihmettelin taas suureen ääneen että miten tuo loppuikin noin hassusti...että kuka niistä oli se langennut enkeli. No, seuralaiseni hiljaa kuiskasi...tää jatkuu vielä... :ashamed: :xmas: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
hello,
hetken saan koneilla ennen kun teinit valtaa koneen :LOL:

Ihan ekkuna, Jahvetin jalka tuli halppiksessa het mieleen kun näin schollin voidepurnukan jonka pitäs tehota 4 päivässä kyseiseen vaivaan..liekkö sit :eek:
Aikamoisia teinejä teillä siellä... :LOL: Taidatte muut olla vähä alakynnessä...

...ei kuulu mulle mut mitäköhän vaivoja teillä on... :whistle:

*muoks*...aini tuollahan lukee jalka...selvis selvis.. *tuulettaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuli mieleeni että oon kerran käynyt oikeassa teatterissa...ja kun tuli väliaika...olin lähdössä kotiin ja ihmettelin taas suureen ääneen että miten tuo loppuikin noin hassusti...että kuka niistä oli se langennut enkeli. No, seuralaiseni hiljaa kuiskasi...tää jatkuu vielä... :ashamed: :xmas: :ashamed:
:LOL: :LOL: :LOL: "Väliaika! Kahvia ja.... ja kotiin!" :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
hello,
hetken saan koneilla ennen kun teinit valtaa koneen :LOL:

Ihan ekkuna, Jahvetin jalka tuli halppiksessa het mieleen kun näin schollin voidepurnukan jonka pitäs tehota 4 päivässä kyseiseen vaivaan..liekkö sit :eek:
Aikamoisia teinejä teillä siellä... :LOL: Taidatte muut olla vähä alakynnessä...

...ei kuulu mulle mut mitäköhän vaivoja teillä on... :whistle:

*muoks*...aini tuollahan lukee jalka...selvis selvis.. *tuulettaa*
--juu älä muuta virka :LOL: ,ihan kamalia :D

 
...vielä lisää teitä viihdyttääkseni: muutamia vuosia sitten juhlissa...jonotin pääsyä onnittelemaan päivänsankaria... Ihmettelin että mikä kumma valuu mun punttia pitkin joka askeleella alaspäin... Purstelin vaivihkaa reittäni...kunnes tajusin, että nehän on mun sukkahousut viime juhlista, jotka jääneet punttiin...joten mulla oli siis kahdet sukkahousut, toiset vähän irtomallia..

Mietin että miten ihmeessä mä saan ne pois huomaamatta sieltä puntista tai ettei ne vaan putoo tms. Lopulta kiskaisin ne venyvinä toisesta puntista pois...tungin ne ukon housuntaskuun ja arvatkaa pullottiko??? Mummo kysyi pojaltaan että mikä tamagotchi...sulla on siellä taskussa... :ashamed: :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...vielä lisää teitä viihdyttääkseni: muutamia vuosia sitten juhlissa...jonotin pääsyä onnittelemaan päivänsankaria... Ihmettelin että mikä kumma valuu mun punttia pitkin joka askeleella alaspäin... Purstelin vaivihkaa reittäni...kunnes tajusin, että nehän on mun sukkahousut viime juhlista, jotka jääneet punttiin...joten mulla oli siis kahdet sukkahousut, toiset vähän irtomallia..

Mietin että miten ihmeessä mä saan ne pois huomaamatta sieltä puntista tai ettei ne vaan putoo tms. Lopulta kiskaisin ne venyvinä toisesta puntista pois...tungin ne ukon housuntaskuun ja arvatkaa pullottiko??? Mummo kysyi pojaltaan että mikä tamagotchi...sulla on siellä taskussa... :ashamed: :whistle: :xmas:
:LOL: :LOL:

Mulla löyty kerran uuden vuoden bilettelyn jälkeen housuista vessapaprua, siis ihan käytettyä :eek: :ashamed: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
tamagotchi!! :LOL: :LOL: :LOL: minkä ikäinen mummo, tieskö se ees mikä on tamagotchi? :D

Jeps, tää lähtee tuutimaan! :wave:
...Mummo oli varmaan sillo noin viiskymppinen ja työskentelee alalla jossa joutuu tekemisiin nuorten kanssa joka päivä... Tietää asioista paljon enemmän kuin mä...viimeks kysyi multa että tiiänkö mä mikä on pissis... Oisko se sana ollu tuo...oon jo unohtanu, mun mielestä se sanoi noin...

*muoks* ei siis mun mummo vaan lasten (miehen äiti).
 

Yhteistyössä