***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Juu hilunen meillä on astetta rauhallisempi tapaus täällä toi jätkä joten kaipa tuo joskus sit.. Mut ku muistuu vaan koko mieleen neuvolantädin sanat että jos ei vielä puolvuotiaana käänny niin sitte aletaa seuraamaan.. Ja neuvolakortissaki se kääntyy mahalleen ruutu on puoleen vuoteen asti :headwall: Mä oon ihan varma että tää kaikki johtuu siitä kun se kolmikuisena keksi ni varpaasa.. Tuntuu ettei muuta oo sen jälkee tehnykkää ku selällää niillä leikkii :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Kerro heti mimmosta kakku oli :D

Mul on kakku kostumassa ja pyöräytin eilen tähteeks jääneistä tortillaletuista enchiladaksiakin.. Ne ja pari pellillistä pizzaa odottaa uuniin laittoa kunhan mies kotiutuu... Pikkasen oon ylpee itestäni :saint:
Kakku on vielä uunissa puolisen tuntiii...mä oon tänään toooosi hidas, mut oon sentään siivonnut...niin tai ainakin yrittänyt. Hyvältä kakkutaikina näytti kun sen kakkuvuokaan mätkäisin...suklaata, pähkinää, omenaa...nam nam...niin ja se KAUAN pöydällä eltaantunut taikinajuuri...nam! :p

Me tullaan sit teille jos mun leipomukset meni metsään... :p :wave:
 
Anno meillä ei käännytä selälleen, samantien mahalleen kun selälleen laittaa mut takas ei enää käänny ("käänty" siis 3 viikkosesta 3 kuiseks ja sit loppu) että äitillä hommaa kun käy kääntelemässä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Anno meillä ei käännytä selälleen, samantien mahalleen kun selälleen laittaa mut takas ei enää käänny ("käänty" siis 3 viikkosesta 3 kuiseks ja sit loppu) että äitillä hommaa kun käy kääntelemässä :whistle:
Meilläki toi usein kieppu miten päin tahansa sillo ihan vauvana ku pää paino ja muksu kellahti :D Sit se loppu ja nyt on sit alkanu kääntyileen selälleen aina ku laittaa mahalleen.. Kiva kun ne seuraa neuvolassa tota mahalleen kääntymistä :kieh:
 
Just kun sanoin että meillä nukutaan 4xpäikkärit niin oiskohan tänään poikkeus ja nukutaankin vaan kolmet. Poitsu on nyt nukkunut ihme kyllä yli 1,5h :eek: Tosin jos kohta herää niin kyllähän tässä vielä yhdet unet ehtii ottaa :whistle:
 
Meijän puolikas kakku on korkattu ja hyvää oli! :p
Tosin en ole varma tuosta pätkiksestä, taikka siis ylipäätään mintun mausta kakussa.. se on niin hallitseva, peittää alleen kaiken muun, tässä tapauksessa mansikat... Ja en edes laittanut niin paljoa kuin ohjeessa käskettiin... :whistle: No mutta, herkullista se oli! :p :p :xmas:
 
:wave:
Merkkaan nopsaan kun sain luku-urakan valmiiksi. Reissusta kotiuduttu ja hyvin meni. Ennen lähtöä käytiin vielä siellä neuvolalääkärillä, joka laittoi lähetteen eteenpäin. Eli aikaa nyt odotellaan lastenpolille... :/

Palailen illemmalla paremmalla ajalla...
 
Mä siivoon ja 3-vuotias neiti repi yhden aikakausilehden silpuksi olkkarin lattialle kun silmä vältti.. *huokaus* :headwall:

On väsynyt...vaikee nukuttaa päikkäreille, mut toisinaan unen tarve suuri...ja väsy tulee...sit kuuluu ja tapahtuu... |O
 
...tuli vielä mieleeni *kiva jutella yksikseen, ah...niin kotoista :p *

Mulla kun on tapana ollut puhua myös kaikesta muustakin kuin vain tuosta helmipojusta... Onko teidän muiden mielestä ihan jees, jos jutellaan muustakin... :wave: Mä oon tällainen hölö :xmas: B) :flower: !
 
pilvipouta Mulle passaa, että jutellaan ihan mistä vaan.... tuli mieleen samalla pilvipoudan alotuksesta, jossa 3-vuotias repi lehden, niin onko teidän vauvat hulluina lehtiin?
Meillä tuo pikku-ukkeli repisi kaikki lehdet mitkä vaan käsiinsä saisi.
Tosi tarkkana saa olla, ettei sitten tunge lehtisilppua suuhunsa.

Voi elämä, kun tänään ei tule pieni talo preerialla sarjaa olympialaisten takia :kieh:
 
Eiköhän täällä aika paljon jutellakin laidasta laitaan juttuja, vauvat tietty tosin pääroolissa :D Meillä on poika ihan hulluna noihin mainoslehtisiin, joita aina yhdessä luetaan lattialla makoillen =)

Mä en muuten ollu aikoihin oikein katsellut telkkaria, mutta eilen illalla katsoin Housen. Siinä mietinkin, ettei oo tullut katsottua koko kesänä lainkaan telkkua, harvoin se muutenkaan edes päällä on ollut viime aikoina. Joskus vaan miehen seurana oon pötkötelly, mut yleensä mä puhua pölpötän siinä vaan :whistle:

Ei tuo poju viihdykään tuossa lattialla, vaikka on ilmakylvyillä, kitinä alkoi :/ Pitää mennä viihdyttämään =)
 
Paljon onnea Puolivuotiaille helmivauvoille :heart: Meillä SE päivä huomenna! Puhaltelin ilmapallot äsken, ja tein pätkistortun hyytymään. :p Ihanaa saada juhlaa arjen keskelle! Esikoinen(4v) osti eilen omilla possurahoillaan pikkuveikalle lahjan prismasta, maksokin ite niiiin tärkeenä. IHG! :heart: :heart: :heart: (tarttee sujauttaa salaa possuun takas vähäsen, ettei nyt ihan kaikkia säästöjään tuhlannu pikkuveikkaan)
ippu oli myös ihanan kakun tehnyt!! =)
 
Lehtien ym. papereiden repiminen on IN :)

Voi jestas sentään, anoppi soitti äsken että onko meillä neidille häihin jo vaatteet kun hänellä ois yks mekko. Joo, ei tietenkään oo kun häät on huomenna :whistle: Ihan aattelin et huomenna vasta lähetään vaatteita kattomaan kun mitään muuta tekemistä ei oo... Ajatus kiva mutta ehkä hieman myöhässä, varsinkin kun tuo sama mekko oli hänellä häissä jo viime kesänä. Että ehkä nyt laitamme ne mitä on alunperin ostetukin =)
 
Helmis Ratsastusta ja yleisurheilua olis aikomus seurata suomalaisten osalta :wave:

Arttu kans ruttailee paperia :D Nyt oli aivan innoissaan, kun Vaukirjalta tuli pehmokirja, jossa on rapisevat sivut =) Voi sitä ilmettä, ei meinannu nahoissaan pysyä, kun annoin kirjan pikkuselle kätösiin :D
Essolla kun käydään tekemässä peliä niin Arttu tuhoaa veikkauslappuja (siis niitä mihin merkataan ruksit) minkä kerkeää :LOL: Vaunut on paperimuhjussa, kun lähetään kotia päin :p
 
:wave:

Olympialaisista seuraan luultavasti keihäänheittoa, josko se Pitkämäki vaikka vähä pärjäis. Tai itseasiassa se menee niin että mies seuraa, ja minä katon toisella silmällä siinä sivussa.. ehkei sitä varsinaiseksi Seuraamiseksi voi sanoa! :LOL:

Vinja, anopit on kivoja. Niin ajattelevaisia toisinaan! :D |O :LOL:

Mainoslehtiä syödään täälläki jos saa tilaisuuden.

Parhaillaan neiti kiljuu tuolla sängyssään, ei vissiin väsyttänytkään vielä... ei itke siis, vaan itekseen höpöttelee, kiekuu ja kiljuu... hökäle. Hassu. :heart:
 

Yhteistyössä