***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Ei vissiin ketään. :D

Meillä tyttö tsiikas Olympialaisten avajaisia todella mielenkiinnolla tänään. Otin oikein valokuvan, jossa näkyy telkkua tuijottava tyttö ja taustalla Olympiatulen matkaa. =) Mä en oikein tiedä vielä katsonko mitään. :/ Saa nähdä. :/ Eikös ne varsinaiset lähetykset tuu ihan sikamyöhään yöllä. :/

Anno murehti kääntymisasioita. Meillä on samoin kuin kevytmelankolialla, eli masulleen käännytään (ainoastaan vasemman kyljen kautta) hyvinkin vikkelästi, mutta masulta ei käännytä selälleen. Tyttö nostaa pepun nätisti konttausasentoon, mutta ylävartaloa ei vielä ylös nosta. Käsivarsiin toki varaa. Mä en oo enää noista kääntymisistä huolissani. Eiköhän ne kaikki temput sieltä ajallaan tule. =) Toivoinkin, ettei lähtis kovin aikaisin kävelemään, jottei tule länkisääret. Tosin, nekinhän tavallisesti korjaantuu itsestään ajan myötä. =)

Kiin mainitsi Vau-kirjan, niin tuli siitä mieleen, että tyttö liittyi sitten Lasten Parhaat Kirjat -kirjakerhoon. :xmas: Oli niin edullinen :p tarjous, että oli pakko. :whistle: :whistle: Muutenkin on tullut nyt lomalla törsäiltyä tytön vermeisiin (ai milloin ei olis :LOL: :saint: ); uuden Ruskovillan silkkimyssyn ostin, kun se 3-6kk -koko on vähän kinnaava jo. Parit lelut, mm. semmoinen samanlainen purumato mikä nipsulin typykälläkin on, on myös tullut ostettua ja vähän vaatettakin. Btw, erehdyin ostamaan Prismasta Marlon -merkkisen bodyn. |O En suosittele; aivan ihmeen mallinen oli. Ihme pussi, ei yhtään istuva. Lisäks olin niin pöhlö, etten kaupassa hoksannu, että siinä ei oo neppareita olkapäällä. |O |O Hyviä kauppoja sen sijaan tein yhden vanhan koulukaverin kanssa, jolta ostin ison kasan ihania vaatteita ja maksoin peräti 8 euroa. =)

Tänään onkin ollut ihan tylsä päivä; satanut on kuin esterin ahterista. Uloskaan ei menty, kun tuli siis vettä ihan koko päivän. Tytön kummitäti ja mun bestis kävi täällä mun porukoilla neitiä moikkaamassa. Oma kummipoika on edelleen kuumeessa :( , joten ei viitsitty heille mennä kyläilemään. Mieskin tulee tuossa parin tunnin päästä! :D :D *tähän se nipsulin jammaava banaani* Huomenna olis tarkoitus mennä vielä ulos syömään porukalla täällä päässä ja sitten suunnataan kohti Savonmuata; mökkeilyä, sukulointia ja Kiinin ja Artun treffausta tiedossa. =) =) =)

ieva & :heart: 6kk ja 9pv
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Lehtien ym. papereiden repiminen on IN :)

Voi jestas sentään, anoppi soitti äsken että onko meillä neidille häihin jo vaatteet kun hänellä ois yks mekko. Joo, ei tietenkään oo kun häät on huomenna :whistle: Ihan aattelin et huomenna vasta lähetään vaatteita kattomaan kun mitään muuta tekemistä ei oo... Ajatus kiva mutta ehkä hieman myöhässä, varsinkin kun tuo sama mekko oli hänellä häissä jo viime kesänä. Että ehkä nyt laitamme ne mitä on alunperin ostetukin =)
Siis usko tai älä, mutta meillä sattui ihan samanlainen juttu tänään ja huomennahan on myös meillä niihin häihin meno. Joo, ei tosiaan ole vielä hankittu mitään :x Ja kun ne oli lahja, niin en olis kehdannut olla laittamatta, mutta onneks ne oli isot (vaikka kyllä ihan hienot) Laitetaan ne sitten 1v juhliin.
 
Meillä oli tänään kovaa keskustelua miehen suvusta...Kun mulla menee välillä niiden kans järki, vaikka tiedän, että ne tarkoittaa vaan hyvää. Ne vaan on sellaisia, että ajattelee asiat vaan omalta kantilta, kuten se puku pojalle huomiseks. Tai sitten anoppi eilen ilmoitti (oli kyllä VARANNUT pojan jo aikaisemmin) että hän sitten vie pojan häistä nukkumaan. Harmi vaan, kun ollaan jo sovittu muuta. Eikä ne voi ymmärtää miksi en halua antaa lasta yöksi niille. Mä vaan en ole valmis vielä antamaan sitä yökylään. Olen kyllä ollut yhden yön erossa ja ihan hyvin meni.

Mies kysyi, että onko muilla tuollaisia onglelmia? ONGELMIA? eihän nämä ole edes onglemia, kun olen niin kiltti, etten uskalla koskaan sanoa mitään. Kotona vaan pihisen kiukusta.

Omalle äitille on vaan helpompi sanoa, jos tekee jotain mitä en halua. Ei appivanhemmille oikein voi sanoa... Eikä se ole vaan tämä lastenkasvatusjuttu, vaan ne ei jotenkin ymmärrä, että miedän tavat hoitaa asioita ja elää elämää on vähän erilaiset.

Onneks mies ymmärtää mua eikä meidän tarvi riidellä tästä. Mutta oli pakko purkaa taas :D
 
Iltoja :wave:
Tyttö ollut jo kohta pari tuntia nukkumassa ja mies siskonsa luona saunomassa. Yritin selailla netissä turvaistuimia. Jos vaikka kohta kävisi ostaa isomman istuimen tytölle. :whistle: Titäis vaan minkä istuimen haluaisi. Tällä hetkellä taitaa tuo Britaxin Evolva viedä voiton....

Nyt täytyy lukasta mitä te ootte tänään kirjotelleet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Lehtien ym. papereiden repiminen on IN :)

Voi jestas sentään, anoppi soitti äsken että onko meillä neidille häihin jo vaatteet kun hänellä ois yks mekko. Joo, ei tietenkään oo kun häät on huomenna :whistle: Ihan aattelin et huomenna vasta lähetään vaatteita kattomaan kun mitään muuta tekemistä ei oo... Ajatus kiva mutta ehkä hieman myöhässä, varsinkin kun tuo sama mekko oli hänellä häissä jo viime kesänä. Että ehkä nyt laitamme ne mitä on alunperin ostetukin =)
Siis usko tai älä, mutta meillä sattui ihan samanlainen juttu tänään ja huomennahan on myös meillä niihin häihin meno. Joo, ei tosiaan ole vielä hankittu mitään :x Ja kun ne oli lahja, niin en olis kehdannut olla laittamatta, mutta onneks ne oli isot (vaikka kyllä ihan hienot) Laitetaan ne sitten 1v juhliin.
Anopit :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Ciba meinaatko laitaa noin pienen jo kasvot menosuuntaan? :eek:
Mä oon jo niin sekaisin noista nimistä. Just luin tuosta Evolvasta mutta tarkoitin hi-way:ta :ashamed:
Ok :D
Hyvä että joku huomaa kämmit :LOL: Brio Zentokin näytti näppärältä..

Nyt en kyllä enää sano mitään ettei tule enempiä mokia :D
 
Meil esikoistytöllä Britaxin Twoway elite....miten lie kuuluu kirjoittaa... Ajattelin että kun helmipoju siirtyy siihen, ostan tytölle sitten turvavyöistuimen, jossa selkänoja...siis tuolimallinen. On halvempi kuin turvaistuin hommata. Tuohon twowayhin oltu ihan tyytyväisiä. Tosin kaikissa autoissa ei oo vyöt ylttäny kiinnitykseen... :/ mut sama kaukalon kanssa...joten riippuu autoista... Kantsii olla tarkkana ku jotain ostaa, että saa tuolin kiinnitettyä :wave: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
masulleen käännytään (ainoastaan vasemman kyljen kautta) hyvinkin vikkelästi, mutta masulta ei käännytä selälleen. Tyttö nostaa pepun nätisti konttausasentoon, mutta ylävartaloa ei vielä ylös nosta. Käsivarsiin toki varaa.
Meilläki on hommat juuri tällä mallilla, tismalleen! =)

 

Yhteistyössä