Ollaan menossa ens viikolla BabyBioon yhden kaverin ja vauvansa kanssa kattomaan se. =) (Harmi, ettet äippäHki pääsekään!)Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Onko joku käynyt katsomassa Mamma Mian leffateatterissa? Tekis mieli käydä katsomassa....
Ollaan menossa ens viikolla BabyBioon yhden kaverin ja vauvansa kanssa kattomaan se. =) (Harmi, ettet äippäHki pääsekään!)Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Onko joku käynyt katsomassa Mamma Mian leffateatterissa? Tekis mieli käydä katsomassa....
...tuota mä juuri tarkoitin, että mittasuhteet on vaikee hahmottaa...näkee sit vasta kun esim. huone valmis että ai tällainen lukaaliko tästä tulikin, tai sitte loppuu rahat kesken... :headwall: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sepä se |O
Ja ukko on ottanu muutaman kaljan...eka sano, et venytetään viel metrillä...heti kohta, et 2 metrillä...mie sanoin et ootetaanko viel pari tuntia ja pistetään kaikki peliin mitä saa pistää
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Nyt
koska huomenna
ja ehkä myös vähän
No meil kyl tästä torpasta tuli liian pieni, et nyt pitää ottaa varmanpäälleAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...tuota mä juuri tarkoitin, että mittasuhteet on vaikee hahmottaa...näkee sit vasta kun esim. huone valmis että ai tällainen lukaaliko tästä tulikin, tai sitte loppuu rahat kesken... :headwall: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sepä se |O
Ja ukko on ottanu muutaman kaljan...eka sano, et venytetään viel metrillä...heti kohta, et 2 metrillä...mie sanoin et ootetaanko viel pari tuntia ja pistetään kaikki peliin mitä saa pistää
Me ei olla mitään koskaan rakennettu, mut isovanhemmat on ja heitä ollaan sivusta seurattu...
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...vielä lisää teitä viihdyttääkseni: muutamia vuosia sitten juhlissa...jonotin pääsyä onnittelemaan päivänsankaria... Ihmettelin että mikä kumma valuu mun punttia pitkin joka askeleella alaspäin... Purstelin vaivihkaa reittäni...kunnes tajusin, että nehän on mun sukkahousut viime juhlista, jotka jääneet punttiin...joten mulla oli siis kahdet sukkahousut, toiset vähän irtomallia..
Me ollaa kans menossa kattomaan se BabyBioon =) ois varmaa muutenki tullu mentyä vaikkei ois ollu vauvaleffanaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ollaan menossa ens viikolla BabyBioon yhden kaverin ja vauvansa kanssa kattomaan se. =) (Harmi, ettet äippäHki pääsekään!)Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Onko joku käynyt katsomassa Mamma Mian leffateatterissa? Tekis mieli käydä katsomassa....
No, eiku lisää paperia ja teipillä kiinni...pitäähän sitä tilaa saada .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No meil kyl tästä torpasta tuli liian pieni, et nyt pitää ottaa varmanpäälle
Mun kaveri teki kerran perinteiset ja kulki vessapaperi kiinni kengässä pitkät tovit.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...vielä lisää teitä viihdyttääkseni: muutamia vuosia sitten juhlissa...jonotin pääsyä onnittelemaan päivänsankaria... Ihmettelin että mikä kumma valuu mun punttia pitkin joka askeleella alaspäin... Purstelin vaivihkaa reittäni...kunnes tajusin, että nehän on mun sukkahousut viime juhlista, jotka jääneet punttiin...joten mulla oli siis kahdet sukkahousut, toiset vähän irtomallia..
Mietin että miten ihmeessä mä saan ne pois huomaamatta sieltä puntista tai ettei ne vaan putoo tms. Lopulta kiskaisin ne venyvinä toisesta puntista pois...tungin ne ukon housuntaskuun ja arvatkaa pullottiko??? Mummo kysyi pojaltaan että mikä tamagotchi...sulla on siellä taskussa... :ashamed: :xmas:
Mulla löyty kerran uuden vuoden bilettelyn jälkeen housuista vessapaprua, siis ihan käytettyä :ashamed:
Älä muuta sanoAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, eiku lisää paperia ja teipillä kiinni...pitäähän sitä tilaa saada .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No meil kyl tästä torpasta tuli liian pieni, et nyt pitää ottaa varmanpäälle
Samma här. Ja tarkistan, ettei roiku paperia housunkauluksesta!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie katon JOKA kerta yleisestä veskistä poistuessa, ettei oo paprut kengissä :ashamed:
Hep! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Taustaileeko joku...sanokaa hep! B)
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nyt seurustelemaan :wave: Vi ses ens viikolla! :xmas:
Kato hep! :wave: Tere tulemast!Alkuperäinen kirjoittaja civindal:Hep! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Taustaileeko joku...sanokaa hep! B)
Dodii...nyt sä voitkin sitten toteuttaa unelmasi...vetelet vaan viivoja paperille silleee suurpiirteisesti ja aamul toteet että näinhän me sovittiin... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :xmas: Ukko nukahti
Suunnittelin ihan samaa Toivottavasti pojilla on paaaaljo piirustuspaperiaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Dodii...nyt sä voitkin sitten toteuttaa unelmasi...vetelet vaan viivoja paperille silleee suurpiirteisesti ja aamul toteet että näinhän me sovittiin... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :xmas: Ukko nukahti
Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Paljo teillä nyt on neliöitä...paljo puuttuu? Mihin käyttöön se lisätila tulee? Lapsille?
Ai kuka? Minä..Joo täällä nyt hiljaa mut tuolla mitäs nyt? palstalla menee just hermot..Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sä oot ollu viime aikoina aika hissukseen, vai ootko aina...Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Jahas..hyvä sit. Mä ajattelin jo että sä "viheltelet" kun ei viiti kaikkee sanookaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei ku mietin ku on niin hiljastaAlkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Jos Jahve sitä vislailee...