***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sepä se |O
Ja ukko on ottanu muutaman kaljan...eka sano, et venytetään viel metrillä...heti kohta, et 2 metrillä...mie sanoin et ootetaanko viel pari tuntia ja pistetään kaikki peliin mitä saa pistää :LOL: :LOL:
...tuota mä juuri tarkoitin, että mittasuhteet on vaikee hahmottaa...näkee sit vasta kun esim. huone valmis että ai tällainen lukaaliko tästä tulikin, tai sitte loppuu rahat kesken... :headwall: :xmas:

Me ei olla mitään koskaan rakennettu, mut isovanhemmat on ja heitä ollaan sivusta seurattu... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sepä se |O
Ja ukko on ottanu muutaman kaljan...eka sano, et venytetään viel metrillä...heti kohta, et 2 metrillä...mie sanoin et ootetaanko viel pari tuntia ja pistetään kaikki peliin mitä saa pistää :LOL: :LOL:
...tuota mä juuri tarkoitin, että mittasuhteet on vaikee hahmottaa...näkee sit vasta kun esim. huone valmis että ai tällainen lukaaliko tästä tulikin, tai sitte loppuu rahat kesken... :headwall: :xmas:

Me ei olla mitään koskaan rakennettu, mut isovanhemmat on ja heitä ollaan sivusta seurattu... :D
No meil kyl tästä torpasta tuli liian pieni, et nyt pitää ottaa varmanpäälle :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...vielä lisää teitä viihdyttääkseni: muutamia vuosia sitten juhlissa...jonotin pääsyä onnittelemaan päivänsankaria... Ihmettelin että mikä kumma valuu mun punttia pitkin joka askeleella alaspäin... Purstelin vaivihkaa reittäni...kunnes tajusin, että nehän on mun sukkahousut viime juhlista, jotka jääneet punttiin...joten mulla oli siis kahdet sukkahousut, toiset vähän irtomallia..
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Onko joku käynyt katsomassa Mamma Mian leffateatterissa? Tekis mieli käydä katsomassa....
Ollaan menossa ens viikolla BabyBioon yhden kaverin ja vauvansa kanssa kattomaan se. =) (Harmi, ettet äippäHki pääsekään!)
Me ollaa kans menossa kattomaan se BabyBioon =) ois varmaa muutenki tullu mentyä vaikkei ois ollu vauvaleffana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...vielä lisää teitä viihdyttääkseni: muutamia vuosia sitten juhlissa...jonotin pääsyä onnittelemaan päivänsankaria... Ihmettelin että mikä kumma valuu mun punttia pitkin joka askeleella alaspäin... Purstelin vaivihkaa reittäni...kunnes tajusin, että nehän on mun sukkahousut viime juhlista, jotka jääneet punttiin...joten mulla oli siis kahdet sukkahousut, toiset vähän irtomallia..

Mietin että miten ihmeessä mä saan ne pois huomaamatta sieltä puntista tai ettei ne vaan putoo tms. Lopulta kiskaisin ne venyvinä toisesta puntista pois...tungin ne ukon housuntaskuun ja arvatkaa pullottiko??? Mummo kysyi pojaltaan että mikä tamagotchi...sulla on siellä taskussa... :ashamed: :whistle: :xmas:
:LOL: :LOL:

Mulla löyty kerran uuden vuoden bilettelyn jälkeen housuista vessapaprua, siis ihan käytettyä :eek: :ashamed: :D
:LOL: :LOL: :LOL: Mun kaveri teki kerran perinteiset ja kulki vessapaperi kiinni kengässä pitkät tovit. :D

 
Tere!

Oon ihan pihalla teitin jutuista, mutta ilmottelen kuitenkin, että ollaan taas palattu sivistyksen ja netin pariin mökiltä. =)

Hirvee pyykkivuori kodinhoitohuoneen lattialla, mutta oli kyllä kiva mökkeillä, oon ihan kesämökkeilyhöperö. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Paljo teillä nyt on neliöitä...paljo puuttuu? Mihin käyttöön se lisätila tulee? Lapsille?
Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa :LOL:
Ja samalla meijän makkarista tehtäs olkkari ja nykysestä olkkarista ruokailuhuone :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jos Jahve sitä vislailee... :D
Ei ku mietin ku on niin hiljasta :eek: :whistle: :D
:LOL: :LOL: Jahas..hyvä sit. Mä ajattelin jo että sä "viheltelet" kun ei viiti kaikkee sanookaan. :D
Sä oot ollu viime aikoina aika hissukseen, vai ootko aina...
Ai kuka? Minä..Joo täällä nyt hiljaa mut tuolla mitäs nyt? palstalla menee just hermot..

:D
 

Yhteistyössä