No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
No ainaki....10 neliööAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon vaatimaton, mut ei miel.. koirankoppii..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tervetuloo pitää piirtää yks huone siis lisää
Nyt menee n. 30min ku koko huushollin imuroi, et ei siin voi sit 15min enempää tulla lisääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
Ajattelin tänää Jahvee ku imuroin... *miettii bisnesideaa...Jahve-nimisiä imureita markkinoille*Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
Mulle sit ainaki 50% myynnistä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ajattelin tänää Jahvee ku imuroin... *miettii bisnesideaa...Jahve-nimisiä imureita markkinoille*Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
Sä oot aina nii positiivinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut mitä enemmän neliöitä, niin ne roskat kulkeutuu laajemmalle alueelle, niin näyttääki siistimmälle
Silitin muuten illalla ison kasan pyykkiä neuroosit ne on kullakin!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt menee n. 30min ku koko huushollin imuroi, et ei siin voi sit 15min enempää tulla lisääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
Huomaa, et oon ottanu kaikesta jo selvää
kato ukolle pitää perustella kaikki ni oon tonki keksiny :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sä oot aina nii positiivinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut mitä enemmän neliöitä, niin ne roskat kulkeutuu laajemmalle alueelle, niin näyttääki siistimmälle
Mie en tänää imuroinu ku eteisen Huomenna siivouspäiväAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Silitin muuten illalla ison kasan pyykkiä neuroosit ne on kullakin!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt menee n. 30min ku koko huushollin imuroi, et ei siin voi sit 15min enempää tulla lisääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
Tottakai 50/50...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulle sit ainaki 50% myynnistä :wave:
En ihan vielä taaskaan päässy menemään. Piti vielä kommentoida, että mun veli imuroi kaksiota kaks tuntia. Kyllä mä meidän neliöt (kuitenkin reilusti yli sata) imuroin noin puolessa tunnissa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt menee n. 30min ku koko huushollin imuroi, et ei siin voi sit 15min enempää tulla lisääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
No sit on varmaan muuten kiirettä pitänyt jos on eteiseen jäänyt! Mä puolestaan tein remppahommia, hioin ja paklasin seinää jos sais siihen sit joskus uudet maalitkin pintaan... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en tänää imuroinu ku eteisen Huomenna siivouspäiväAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Silitin muuten illalla ison kasan pyykkiä neuroosit ne on kullakin!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt menee n. 30min ku koko huushollin imuroi, et ei siin voi sit 15min enempää tulla lisääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:En ihan vielä taaskaan päässy menemään. Piti vielä kommentoida, että mun veli imuroi kaksiota kaks tuntia. Kyllä mä meidän neliöt (kuitenkin reilusti yli sata) imuroin noin puolessa tunnissa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt menee n. 30min ku koko huushollin imuroi, et ei siin voi sit 15min enempää tulla lisääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
No joo tota likan huonetta laitettiin (kerhossa kuvia) ja kuapoilla pörrättiin yms ni joo..ei ehtinyAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No sit on varmaan muuten kiirettä pitänyt jos on eteiseen jäänyt! Mä puolestaan tein remppahommia, hioin ja paklasin seinää jos sais siihen sit joskus uudet maalitkin pintaan... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en tänää imuroinu ku eteisen Huomenna siivouspäiväAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Silitin muuten illalla ison kasan pyykkiä neuroosit ne on kullakin!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt menee n. 30min ku koko huushollin imuroi, et ei siin voi sit 15min enempää tulla lisääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No, sullahan menee sit kaikki aika imuroidessa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Livistän taas kun keskiyö näyttää koittavan, tuhkimon tyyliin siis! Mutta öitä vaan kaikille! :wave:
...täytyy viel käydä katsomassa... *minäkö utelias?*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No joo tota lika huonetta laitettiin (kerhossa kuvia) ja kuapoilla pörrättiin yms ni joo..ei ehtiny