Ootas luen viel kolmannen kerran... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa
Ja samalla meijän makkarista tehtäs olkkari ja nykysestä olkkarista ruokailuhuone
Pitäskö vääntää rautalangastaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ootas luen viel kolmannen kerran... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa
Ja samalla meijän makkarista tehtäs olkkari ja nykysestä olkkarista ruokailuhuone
..elä mee sinne..oo tääl..me ollaan leppoisia...Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Ai kuka? Minä..Joo täällä nyt hiljaa mut tuolla mitäs nyt? palstalla menee just hermot..
Mieki muutaman kerran sinne eksyny Maitojunalla takasAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:..elä mee sinne..oo tääl..me ollaan leppoisia...Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Ai kuka? Minä..Joo täällä nyt hiljaa mut tuolla mitäs nyt? palstalla menee just hermot..
Mulle kyllä valkeni, mutta oon vissiin tottunu kuuntelee tuon miehen laajennusvisioita.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ootas luen viel kolmannen kerran... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa
Meillä se oon ollu minä joka tuosta oon vouhkannu...sit mies kyllästy ja suostu, et tehään seAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mulle kyllä valkeni, mutta oon vissiin tottunu kuuntelee tuon miehen laajennusvisioita.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ootas luen viel kolmannen kerran... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa
Kuulostaa kivalta. =)
Hyvältä oikeesti kuulostaa! Ton pitäis jo vaikuttaa tuohon eloon... Huomaa ainaski siivouspäivänä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäskö vääntää rautalangastaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ootas luen viel kolmannen kerran... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa
Ei tultu maitojunalla kyl nytte. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mieki muutaman kerran sinne eksyny Maitojunalla takasAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:..elä mee sinne..oo tääl..me ollaan leppoisia...Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Ai kuka? Minä..Joo täällä nyt hiljaa mut tuolla mitäs nyt? palstalla menee just hermot..
Ootkohan huono äiti?! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nukkuupa tuo likka kamalan levottomasti...tihrustaa koko ajan :ashamed: :/
Jos ei muuta niin seAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hyvältä oikeesti kuulostaa! Ton pitäis jo vaikuttaa tuohon eloon... Huomaa ainaski siivouspäivänä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäskö vääntää rautalangastaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ootas luen viel kolmannen kerran... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
Oon, myönnänAlkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Ootkohan huono äiti?! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nukkuupa tuo likka kamalan levottomasti...tihrustaa koko ajan :ashamed: :/
Mä muutan kans teille!!! B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jos ei muuta niin seAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hyvältä oikeesti kuulostaa! Ton pitäis jo vaikuttaa tuohon eloon... Huomaa ainaski siivouspäivänä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäskö vääntää rautalangastaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ootas luen viel kolmannen kerran... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa
Niin ja tulis sinne niinkun lapsille sellanen oma eteinen, jonka kautta kaverit jne voi sit kanssa kulkee, kun niiden (2 vanhinta siis) huoneet on sit siellä ja muut systeemit =) Sais itellekin välillä rauhaa
Ja uuden osan ja laajennuksen väliin tulee pariovet, jotka voi halutessa vetää kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä jätän nyt teidät...hä hää!
tai ainaka yritän... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä jätän nyt teidät...hä hää!
Pakko alkaa riittää, kun enempää ei saa tehäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jösses Jahve, kyllä teillä pitäisi tuon laajennuksen jälkeen tilaa piisata... nimimerkillä 75 neliöö
Tervetuloo pitää piirtää yks huone siis lisääAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä muutan kans teille!!! B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jos ei muuta niin seAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hyvältä oikeesti kuulostaa! Ton pitäis jo vaikuttaa tuohon eloon... Huomaa ainaski siivouspäivänä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäskö vääntää rautalangastaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ootas luen viel kolmannen kerran... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on 120...siipeen tulis niinkö 2 makkaria, iso n. 10 neliön vaatehuone ja sellanen olkkari/pelihuone tms..vähänku takkahuone ilman takkaa
Niin ja tulis sinne niinkun lapsille sellanen oma eteinen, jonka kautta kaverit jne voi sit kanssa kulkee, kun niiden (2 vanhinta siis) huoneet on sit siellä ja muut systeemit =) Sais itellekin välillä rauhaa
Ja uuden osan ja laajennuksen väliin tulee pariovet, jotka voi halutessa vetää kiinni
Hyvin on siis aikaa vielAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Yritän tehdä Jahvet!
Mä oon vaatimaton, mut ei miel.. koirankoppii..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tervetuloo pitää piirtää yks huone siis lisää