***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Eikai sulla vaan työt ala jo? Vai meetkö siksi että pääset ylös laittamaan lapset koulutielle...
Joo, siis juuri siksi :D
Työt alkaa 2/11 :D
...kuinka kauan oot aikanaan ollut pojista kotona??
7 vuotta :LOL: :snotty:
Suoraan ku koulu (kauppis) loppu, ni aloin oottaa esikkoo, reilun puol vuotta olin työttömänä enneks esikko synty...3 noita sit yhteesä tuli (5 vuodessa) ja 7v olin kotona vaan ennenks töitä ettin :p 3v kerkesin nyt täs välissä olla töissä =) Nyt oon jo vuoden ollu kotona taas :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie meinasin kyl äiskältä mennä kattoon, jos sieltä liikenis meilleki pakkaseen marjoja :p Mielellään valmiiksi kerättynä :LOL:
...tai keitettyjä...et varmaan pistäis pahaksesi... :LOL:
Juu siis ihan missä muodossa vaan kelpaa muu kuin "kerää itse" :LOL:
Mä kans yritän venyttää joka syksy tuota marjojen keräämistä...ja kun esim. mummo tulee kylään...valitan selkääni ja sitä että kun nuo marjatkin on vielä tuolla puskissa...että olis ollu niiiiiiin ihanaa jos lapsenlapsillasi olisi ollut talvellakin tervellistä mehua... :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie meinasin kyl äiskältä mennä kattoon, jos sieltä liikenis meilleki pakkaseen marjoja :p Mielellään valmiiksi kerättynä :LOL:
...tai keitettyjä...et varmaan pistäis pahaksesi... :LOL:
Juu siis ihan missä muodossa vaan kelpaa muu kuin "kerää itse" :LOL:
Mä kans yritän venyttää joka syksy tuota marjojen keräämistä...ja kun esim. mummo tulee kylään...valitan selkääni ja sitä että kun nuo marjatkin on vielä tuolla puskissa...että olis ollu niiiiiiin ihanaa jos lapsenlapsillasi olisi ollut talvellakin tervellistä mehua... :whistle: :D
Miten tää kuulostaa ah niin tutulle :LOL: :LOL: :LOL: Just tosta puhuttiin ukonkaa viimeks lenkillä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai, en mie kyl oikeesti ees muista, et oisko meil sitä pipoo ollu...merkanteilla kyl se harmaa... =)
Muistelen että kun hattuja sovittelin...näin noita vihree tupsuisia siinä myyntipöydällä. Tais olla myös jotain sormuksiakin jne...
:headwall: Auts...mie en kyl oikeesti muista tota hattujuttua :whistle: Mulla ei siis kuitenkaa oo :LOL: Ei varmaan joo kukaan tainnu otaa, ku kaikki muut tais jatkaa :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Toukokuussa -97 aloin oottaa esikkoo ja tulin järkiini, ettei sitä koulua kannata jatkaa :kieh:
Olihan se kyllä aika... |O mut mä tykkäsin... Markkinoinnin tunnilla oli sellainen ope...että ku selitti vaan tarpeeksi paljon niin aina vastaus oli oikein... :LOL:
Mie tykkäsin asiakaspalvelusta....oltiin aina ihan käytäntöö harjottelemassa läheisessä kahvilassa asiakkaan ominaisuudessa :snotty: :D :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Niin paljo kyl tuli lintsattuu, et jos omat tekis samoin, ni :headwall: :headwall: :headwall: Mut ihan siihe suhteutettuna ihan ok paperit sain, oli monta viitostaki :D Oisko keskiarvo ollu 3 luokkaa =)
Mä en muista keskiarvoo, ku ei sitä vissii ollu siihen laskettu...vai oliko?! Tunneilta sai olla poissa tietyn määrän jaksosta, joka ei vaikuttanu numeroon... Joskus kun tunnit oli päivän ainoot...jätin menemättä koko kouluun...jos poissaolomäärä ei ollu ylittyny... Tosi innokas siis!! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Niin paljo kyl tuli lintsattuu, et jos omat tekis samoin, ni :headwall: :headwall: :headwall: Mut ihan siihe suhteutettuna ihan ok paperit sain, oli monta viitostaki :D Oisko keskiarvo ollu 3 luokkaa =)
Mä en muista keskiarvoo, ku ei sitä vissii ollu siihen laskettu...vai oliko?! Tunneilta sai olla poissa tietyn määrän jaksosta, joka ei vaikuttanu numeroon... Joskus kun tunnit oli päivän ainoot...jätin menemättä koko kouluun...jos poissaolomäärä ei ollu ylittyny... Tosi innokas siis!! :whistle:
Mie laskin iha ite :D :LOL:
Poissaoloista ei viiti nyt ees puhuu...mut että paperit sain :wave: :D
 

Yhteistyössä