***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut mie en kyl voi olla postiMIES :whistle: :LOL:
Lukeeko työsopimuksessasi siis että sä oot postinainen... :eek:
Postihenkilö :p
Ahaaaa....totta totta joka sana!!! Jos palomies on nainen...onkohan se sitte virallisesti palohenkilö!!! :LOL: :ashamed:
Luultavasti näin tasa-arvon aikaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä taitaa töissäolla enemmän naisia kun miehiä...ja viel nuoria, alle 30v naisia tosi paljon, kun yleisesti ottaenhan tuo on miesten ammatti :whistle:
No juu...on varmaan ennen ollut tosiaan miesvaltainen ammatti, mut nyt kun sanoit...naisia näkyy olevan nykyään paljon liikkeellä tuon ammatin merkeissä.
Liekö syynä huono palkka :whistle:
 
Yöllä oli puhuttu talon koosta. Me ollaan alkamassa rakentamaan ja alkuvaiheessa oli kinaa neliöistä...Mies halus tooosi iiiisoa taloa ja mä kysyin, että kukahan sen siivoaa, kun se on niin laiska ja mä inhoan siivoamista. Se vastas, että siivojahan meillä käy :LOL:
Harmi kun ottanut lupausta kirjallisena :headwall:
Nyt on onneks saatu vähän neliöitä pois, mutta tehdään kuitenkin sen kokoinen, ettei tarvi heti uutta rakentaa. Niin ja nyt se mies on alkanut pihiks, eikä ole enää niin suopea siivojalle :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
tamagotchi!! :LOL: :LOL: :LOL: minkä ikäinen mummo, tieskö se ees mikä on tamagotchi? :D
...Mummo oli varmaan sillo noin viiskymppinen ja työskentelee alalla jossa joutuu tekemisiin nuorten kanssa joka päivä... Tietää asioista paljon enemmän kuin mä...viimeks kysyi multa että tiiänkö mä mikä on pissis... Oisko se sana ollu tuo...oon jo unohtanu, mun mielestä se sanoi noin...
Ai no sitte, minä näin kato mielessäni semmosen jo vähän kumaraan taipuneen harmaahapsen, joka narisevalla äänellä tiedustelee muka-vitsikkäästi, että mikäs tamagotchi sulla siellä taskussa on... kuullu tuon sanan nuorisojengin juttujen lomasta ostarin nurkalla, ja sukujuhlissa pätee sitten nykytietämyksellään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
7 vuotta
Suoraan ku koulu (kauppis) loppu, ni aloin oottaa esikkoo, reilun puol vuotta olin työttömänä enneks esikko synty...3 noita sit yhteesä tuli (5 vuodessa) ja 7v olin kotona vaan ennenks töitä ettin 3v kerkesin nyt täs välissä olla töissä Nyt oon jo vuoden ollu kotona taas
Ihana, kiitos!! Annoit mulle tällä lausunnolla vähän toiveita!! Minähän kans tuon ekan pykäsin kauppiksen jälkeen suorilta, olin raskaana ku koulu loppu, kerkesin käydä 4kk töissä ja olla 2kk työttömänä ennenku mammaloma alkoi, ja sillä tiellä oon vieläki. Että siis sitä voi töitä saada kumminki vaikkei "oo päivääkään töitä tehny"... :LOL:

Ja kauppiksesta muutenki pilvipouta ja Jahvetti, se lakin tupsu on harmaa, ja mulla on pipo, semmonen metka vappulakkihan se on! ;)
Ja meidänki aikaan vielä (juu mää oon niin nuori ni siks moinen termi tohon kärkeen.. :D ) oli simulaatioyritys, mut nimeltään harjoitusyritys. Ja vitonen napsahti mullekin siitä!! =) :D

Ja Jahvetti vielä, jaatkos sä niitä kirjeitä autolla vai semmosia kärryjä työnnellen mitä täälläpäin näkyy liikkuvan? Ja millainen se on se työaika?
Jos ihan kato urasuuntausta miettis tuosta! :LOL: No ei vaan, ku uteliaisuuttani kyselen.

Mut jep, sit kauppaan lauantain kunniaksi! =) :wave:
 
Väsyttää. |O |O Nukuin ehkä 2h, odottelen että ukko heräis ni pääsisin itse takas nukkumaan.

Tänään on Vallen toisen kummitädin synttärit illalla, pitäis keksiä joku lahja ehkä. Esim jotain vegaanista hyvää ruokaa tms.. Oisko vinkkejä? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä taitaa töissäolla enemmän naisia kun miehiä...ja viel nuoria, alle 30v naisia tosi paljon, kun yleisesti ottaenhan tuo on miesten ammatti :whistle:
Ai.. Meillä on ehkä jotain 5 miestä ja 20 naista
:p =) Ja Pomokin alle 30v nainen... Mutta itse oon kyllä nuorimpia meillä, suurin osa on jotain 40-50 vee, eli meidän mussukalla voi olla hyvät työnäkymät samassa firmassa kun isillä ja äitillä :D
(teen kyllä kaikkeni ettei poika edes haaveile tästä hommasta... :whistle: )
 
[quote="Ippu] se lakin tupsu on harmaa, ja mulla on pipo, semmonen metka vappulakkihan se on! ;) [/quote]

Merkanttilakin tupsu on vihree, samoin se nauha joka menee lakissa lipan yläpuolella...se myös vihree...mut merkonomilakki on tosiaan harmaalla tupsulla ja nauhalla... :xmas:
 

Yhteistyössä