***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

siis härreguud täällä tulee tekstiä :whistle:

me ollaan oltu mummulla käymäs ja istutettu pensaita eilinen ilta. nyt oon leiponu kaksi pitsaa, kinkku-paprika-ananas ja jauhenliha-ananas. nam.
Toissapnä leipsautin 2 tiikerikakkua. nekin tosin jo syöty :eek: ja mun pitäs laihduttaa vielä...ehkä mä lopetan tän innostus leipomisen... :whistle:

Löysin M:lle kirpparilta 2e kengät. ihan käyttämättömät one stepin tummansiniset kenkulat kokoa 20. :kieh:

Millä tehdään toista hammasta kun kiukkuaa poju niin välillä kun tutti ikeneen kolahtaa. ja sit meillä on opittu pyörimään ihan urakalla. menee kuin hyrrä selelleen mahalleen selälleen mahalleen....saa kyllä perään kattoa.

kuulin just et yks äiti oli kuollu sektiossa. vauva selvinny. :'( nuori äiti akaa lastaan synnytti :'( :'( :'( mies vaan aamulla sanoi työkaverinsa kertoneen....kamalaa.

nyt taidan mennä pitsalle...
 
pikainen tervehdys, eli terve :D ja sit pakkaan..huomenna kotimatka alkaa :wave: , muuten ihan hyvä paitsi että voi olla että meillä on netti yhteys katkastu kun tilasin aikanaan soneran nettilaskun..sit ihmettelin että ei näy ja sit ennen reissuun lähtöö tuli karhu ja nyt vasta kaivoin sen tuolta laukusta ja maksoin :ashamed: , pikkasen oli unohtunu. Ja nyt selkkis miks ei netti lasku oo tullu perille..pistävät ylläri siihen pp.inet osotteeseen minkä tunnuksen oon hukannu :eek: . Eli ehkä huomiseen :wave:
 
.. nopea pyrähdys..

Käytiin tänään päivystyksessä pojan kanssa. Ripuli nyt kestänyt jo 8 päivää. Saatiin lähete keskussairaalaan, mennään aamulla ellei poitsun vointi nyt huonone illan/yön aikana.
Toivottavasti siellä selviää jotain :|
 
onpas ollu hiljainen päivä...

Nipsuli noita aina välillä sattuu... ;) toivottavasti netti on auki.

Pessi voi että pientä! kovasti on ottanu toiseen tauti :hug: :hug: :hug: toivottavasti syy selviää pian ja pikkunen toipuu nopeasti! Pikaista paranemista siis! :heart: :hug:

nyt meen nettikauppoja kierteleen...

piipi mistä sä olit ostanu ne puiset kirjaimet? *tahtoo myös*

Jepsu
 
Moi vaan ja terkut mökkilomalta! en ees aio lukea 79 sivua.. jos on jotain oleellista niin varmaan infoatte, joohan? :saint:
Mein tyty on kyllä helppo reissutyttö, 6 tunnin ajomatka Joensuuhun meni yhdellä pysähdyksellä ja muisti kiljua hyväntahtoisesti ruokatauolla huoltiksella :LOL:

Parina iltana väsy meni vissiin yli koska kirkui yli tunnin. Ja mä olin taas varma että NYT tulee hampaita.. Edelleen mennään hampaattomana :whistle: Niin ja öisin on herätty meuhkaamaan joten pullolla ollaan hiljennetty..

 
Mitähän lääkäri tarkoitti, kun kirjoitti pojasta että "maha vähän pömppö"? Eiks vauvojen mahan kuulukin olla vähän pulleroinen? :snotty:

Kävin katsomassa sen Mamma Mia-musikaalin vuosi sitten toukokuussa. Tykkäsin :) Tarkoitus olisi myös mennä baby bioon se katsomaan, jos jäspi on terve.
 
Oliko toppapuku jo käytössä? :wave: Me oltiin nyt iltasella kans tuolla rantasaunassa ja kieltämättä ei poju kovin lämmin ollu ku kotiin tultiin...kädet vilpoiset ja niska sellainen haalee...ei kylmä, mut ei mitenkään varmaan kovin lämminkään ollu... |O Talvi tullooo... :xmas:
 

Yhteistyössä