***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Siitä tulikin mieleeni että ootko sä tuunannu mitään? Mun mielestä se olis äärettömän hauskaa ja mielenkiintoista...mut ku ei oo aikaa...ku pitää olla täällä... :p

...niin ja mitä sitä sitte tuunais... :LOL:
Ei kyllä nyt ihan äkkiä tuu mitään mieleen :whistle: :kieh: Ei oo aikaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sitä voi varmaan vaihdella päivittäin, ni on aiva vähän erilainen malli...ihan ku olis uusvanha :D
Tarttiskohan tätä vähä tuunata... B)
Kaikkee kannattaa aina tuunata B)
*katsoo vaivihkaa sohvalla rötköttävää ukkoaan* :snotty: ;)
Meillä ukko on onneks tajunnu ite tuunata itteään :LOL: :LOL: -8kg :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ukko on onneks tajunnu ite tuunata itteään :LOL: :LOL: -8kg :p
Niin...säästyit siltäkin :LOL: Tarttiskohan tolta omalta ukoltanikin jättää sopasta sattumat pois... :p
Ehottomasti :LOL: Siitä olis varmaa helpoin alottaa ;)
Tarttee sit tehdä etuoveen pariovet, jos mä joudun sit syömään nekin.... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ukko on onneks tajunnu ite tuunata itteään :LOL: :LOL: -8kg :p
Niin...säästyit siltäkin :LOL: Tarttiskohan tolta omalta ukoltanikin jättää sopasta sattumat pois... :p
Ehottomasti :LOL: Siitä olis varmaa helpoin alottaa ;)
Tarttee sit tehdä etuoveen pariovet, jos mä joudun sit syömään nekin.... :whistle:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nääääh.. :/
...ens kerral sitte...mä oon kyl jo luovuttanu... :headwall:
Meil on 14 vuotta ollu sellain vakiorivi koko ajan vetämässä...et sitä EI VOI jättää pois, muistan ne numerot unissaanki |O
....älkääkä koskaan jättäkö laittamasta...sit se ainaski tärppää... Vähä niinku sateenvarjon kanssa...jos otat mukaan, niin aina paistaa!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nääääh.. :/
...ens kerral sitte...mä oon kyl jo luovuttanu... :headwall:
Meil on 14 vuotta ollu sellain vakiorivi koko ajan vetämässä...et sitä EI VOI jättää pois, muistan ne numerot unissaanki |O
....älkääkä koskaan jättäkö laittamasta...sit se ainaski tärppää... Vähä niinku sateenvarjon kanssa...jos otat mukaan, niin aina paistaa!!! :D
Meil oli kerran silleen, et 2 viikkoo meni ohi kun ei muistettu laittaa...eikä kyllä olla koskaan katottu, et olisko ollu voitto |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meil on ihan sairaan kuuma |O
Laitettiin ylppäriin lisää lämpöä, ku tuntu ettei se kuiva millään mut silti koko torppa hehkuu nyt |O
...eiks voi avata mitään räppänää. Mul hetken yksi ikkuna auki, jossa tosin hyttysverkko...vaihtuu ilma. Tässä vanhassa talossa ku olematon ilmanvaihto.. saadaan yöksi raikkaampi henkäys...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meil on ihan sairaan kuuma |O
Laitettiin ylppäriin lisää lämpöä, ku tuntu ettei se kuiva millään mut silti koko torppa hehkuu nyt |O
...eiks voi avata mitään räppänää. Mul hetken yksi ikkuna auki, jossa tosin hyttysverkko...vaihtuu ilma. Tässä vanhassa talossa ku olematon ilmanvaihto.. saadaan yöksi raikkaampi henkäys...
Ei sieltä kyl mitään tuu...makkaris ollu koko päivän luukku auki, ilma vaan seisoo :headwall:
Mukamas koneellinen ilmanvaihto :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
SEpä se |O
Ja kun tota pyykkiä tulee ja tulee ja tulee.... :headwall:
Kyllä sen tosiaan pyykkimäärässä huomaa että on tullut yksi pieni piipero perheeseen lisää, vaikka en sitä aluksi uskonutkaan...
Kyllähän se =)
Onneks vaan ei oo samanlainen oksutapaus kun tuo edellinen :headwall:
 

Yhteistyössä