***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kävin pojan kans suihkus, ku toi kylvetys on aikas hankalaa...meillä niin pieni vessa suihkukopilla ettei sinne mahdu ammetta...ja alakerran saunaan en millään jaksanut lähtee...sitäpaitsi siellä on pimeetä ja kylmää...burrr...

Ihan tiedoksi vaan (en oo kaikkitietävä :D ) jos joku päättää mennä vaavin kans suihkuun...tarkkana saa olla jos vauvaa suihkun aikana sylissä kääntelee...on meinaan tosi liukas, liukas kuin ankerias!!! :eek:

Helpompaa ja turvallisempaa kylvettää tosiaan ammeessa. Hyvin on poju kuitenkin sylissä kestänyt...toivottavasti kestääkin! :heart:

--juuh, huomattu :eek: , mieskin säikähti kun ekan kerran oli ja meinas otteesta livetä :/
 
Ai niin,jos ja kun menette kaupungin leikkipuistoon muistakaa pukeutua soveliaasti..... hesarissa oli ,että yksi äiti oli ottanut arskaa bikineissä ja saanut leikkipuiston työntekijältä nuhteita. Leikkipuistojen johdon mukaan työntekijät tarkkailevat ,että vanhemmat pukeutuvat soveliaasti |O eiköhän tehdä seuraavat mammatreffit leikkipuistoon narubikineissä :LOL:
 
Meillä on kans 2 kummilasta. Meillä sai eilen kolme tuttua/sukulaista nimen. Järvenpäässä, porvoossa ja forssassa. :)

syön tässä lakritsijädeä...½ litraa vain ainoastaan menny... :ashamed: :whistle:
m nukkuu ja j kattoo lastenohjelmia.

M pyörii kuin sukkula lattialla. varovainen saa olla ettei päätään kolauttele jokapuolelle...

se sektio homma...äiti oli kai pikkasen yli 20v ja sektioon joutunu ja sit sai tulpan ja menehtyi. :'( ihan kauhea fiilis ajatellakkaan tätä tapausta. eiköhän siellä isovanhemmilla ole ristiriitaiset tunteet..oma lapsi kuoli ja lapsenlapsi jäi eloon...ja mies jäi yksin vauvan kanssa. :/ oi ja voih...

pitäs alkaa siivoileen...täällä on kuin pommin jäljiltä.

palaan myöhemmin...

Jepsu
 
Idiootti-äiti tässä terve.. :ashamed: esittäisin tyhmän kysymyksen. Ja aivan varmasti tästäkn on ollut puhetta mutta kun mä olen se idiootti :whistle:
Eli onko teillä hyvinkin levottomia öitä näillä noin puolivuotiailla? meillä ollaan palattu yösyöttämiseen koska neiti "herää" itkemään alkuyöstä parin tunnein välein. Ja meillähän on nukuttu yöt kokonaisuudessaan ties kuinka pitkään..mut ei sit enää. Viime yönä mulle iski sit sellainen déjà-vu -ilmiö, niistä 4 koliikkikuukaudesta :snotty: :ashamed:. Että miten mä kestän. Ja jos tolla onkin jotain. Milloin mä pääsen tästä epäilevästä luonteestani eroon |O
Onks tää nyt taas niitä kehitysvaiheita?


Ja koska mä en yhtään tiiä mistä on viime ajat täällä rupateltu niin lähetän kaikille tasapuolisesti :hug: =)

 
Meillevauva meillä oli runsaan viikonajan heräilyjä parintunnin välein sen vakiintuneen yhden sijasta ja itkulla herättiin. Nyt jatkuu kahdella heräämisellä ja nukkumaanmenot tosi itkuista touhua. Mä olen kans semmonen huolehtija et heti mietin onko nyt jotain sairautta tms :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ei oikeen oo kukaan noita vauvoja tehny, et olis kummiksi päässy :whistle: :LOL:
Sun täytyy pistää tilaus vetämään...sanot että haluut kummiksi... :snotty:
Kyl mulla on tilaus silleen vetämässä, et pääsen kyllä KUHAN saavat aikaseks |O Toivottomalta näyttää vaan tuleeko koskaan :/ Tää pariskunta on meijän 2 lapsen kummeja =)
 
Meillä nukuttiin aivan sairaan hyvin yö, kun neiti nukkui ekan kerran omassa huoneessa!!!! :D :hug: B)
Meni nukkumaan normaalisti n. 20.45....seiskalta kävin antaa tutin ja jatkoi unia viel 8.15 asti :xmas: :D Ei ollu herätyskellokaan likkaa häirittemässä :LOL:
Nyt meni päikkäreille tossa 10.30....jännityksellä odotamme unien pituutta :kieh:

Esikoinen on jääkiekkoharkoissa, keskimmäinen jalkapalloturnauksessa Loviisassa ja nuorin jannu jossain pihalla kaverin kanssa...hiljasta siis :D
Mies soitti äsken, että äitinsä oli soitellu (mies siellä loviisassa myös)...et miks ei menty EILEN miehen mamman 85v juhliin...siis WTF |O KUKAAN, ei ollu meille kertonu, et ne juhlat oli EILEN!!!! Tänään on siis ihan virallinenkin päivä, joten tänään oltiin menossa kyllä...olis ollu kiva kun oltas meillekin kerrottu :snotty:
No...ompahan hieman rauhallisempaa tänään sitte, kun mennään ;) :whistle: :p
 
on täällä kyllä hiljentyny palsta...

mä sain siivoiltua, pyykit pesty ja viikattu (3 koneellista)

tyttö yrittää tuolla laittaa nukkea rattaisiin eikä saa haluamallaan tavalla niin roivas nuken lattialle ja puhuu että vauva hermostuu...

meillä on alettu manaamaan...ykskaks kuuluu että prkl tai v....u. mitä ootte tehny et ootte saanu pois nuo pahat puheet? :eek: :whistle:

nyt meen jatkaan touhuja...ruokaa ei onneks tarvii laittaa kun mennään miehen vanhemmille syömään.
 
Täällä ollaan maisteltu kolmatta päivää bataatti-porkkanasosetta,ihan pieniä määriä kylläkin,mutta hyvällä ruokahalulla =) :heart: olis ilmeisesti pitänyt ottaa vain yks kerrallaan maisteluun,mut meni nyt noin :ashamed: Poika parka pelkää sauvan ääntä ja saa kauhean itkukonsertin,tulee sit "syömistraumat" alusta pitäen :LOL: :hug: :heart:

Mies ilmoitti et nyt pitää lähteä ostamaan kalsareita kun ei löydä puhtaita mistään..... :whistle: :p
 
Pakko muutes viel mainita, et tänään likalle maistui EKA kertaa porkkana- ja maissisose (sekotettuna) :attn: Söi purkillisen....aina ennen on työntäny van kaiken ulos, varmaan kuukauteen en ees tarjonnu, ni johan nyt maistu :D
 
Hiljaista ollut palstalla näköjään :whistle: Mun hermoja koetellaan nyt taas tosissaan :kieh: Koitan kestää tän illan vielä :eek: :ashamed: Appivanhemmat siis kylässä jälleen, jippii |O Appiukko ja mies tekevät remppaa, yksi seinä nyt siirretty ja ikkunat about paikoillaan, mutta ihan järjetön siivo odottaa mua, kunhan nuo lähtevät :eek: :kieh: Koko pihakin on sen näköinen, että jossain slummialueella asuttais :( Miten toiset voi saada tuollaista aikaseksi pikaisella visiitillään, sisätiloista nyt puhumattakaan. Onneksi vievät roippeensa mennessään. Eikä tässä vielä mitään, ihan mielellänihän mä noita passaan, kun ovat avuksi ja vaikka tää jatkuva ruoanlaitto, tiskaus ym. ottaakin päähän, niin kaikkein rasittavinta on tuo, kun anoppi yrittää omia pojan :kieh: :kieh: repii sen puoliunessa vaunuista päikkäreillä itelleen, ei meinaa antaa poikaa mulle syömään ja arvostelee suurinpiirtein kaikkea, mitä sanon tai teen poikaan liittyen :kieh: :snotty: Ja vertaa poikaa serkkutyttöönsä (11kk) ihan joka asiassa :eek:

Sorry, että valitan teille, mutta koitan todellakin jälleen käyttäytyä ja olla sanomatta pahasti, joten pakko välillä käydä purkamassa jossain :ashamed:

Meillevauva, noista levottomista öistä on ollut nyt juttua aika paljonkin ja monella niitä tuntuu juuri tässä puolen vuoden kieppeillä olevan :/ Meilläkin herättiin tasan 40 min välein lähes läpi viime yön, joten tiedän kyllä mistä puhut :kieh: Meillä kyllä pojalle kelpaa tutti+rätti+asennon korjaus+silittely suurimpaan osaan heräilyistä ja syötinkin pojan vain yhden kerran yön aikana. En siis usko, että teidänkään tytöllä mikään hätänä on, kunha heräilee syystä tai toisesta, tuskin mistään vakavasta ;) Jaksamisia :hug:

Poitsukin huhuilee sängyssään, joten aika rientää syöttöpuuhiin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O |O
Nyt tää touhu on lähteny ihan lapasesta |O :xmas:
1½ tuntiin YHTÄÄN viestiä :headwall: :LOL:
Kykitty lääkärissä koko aamupäivä :headwall:
Ottivat pojasta ainakin sata putkea verta (tai siltä se ainakin minusta tuntui :'( ).Kaikki veriarvot ok, ei kuivumista, paino hiukan "alakanttiin" käyrien mukaan. Kakkanäytteitä pitää vielä metsästää kotona ja kiikuttaa labraan. Voi olla ihan pitkittynyt vatsaflunssa vaan tai rota-virus kenties.

Miehellä on riesana ahtaat korvakäytävät (=vaikkua kertyy eikä tule ulos, kehittyy helposti korvatulehduksia ja angiinoita ym). Sama juttu näyttäisi olevan pojalla. Lääkäri ei saanut katsottua korvia kunnolla vaikun takia :ashamed: Remo-wax-tippoja ja viikolla omalle lääkärille korvien tsekkaukseen.

Kristellelle jaksuja appivanhempien kanssa :whistle:
 
meil tääl remontoitu..etitty remppatarvikkeita, eilinen ilta oltiin A:n serkkutytön 3v synttäreillä ja nyt ollaan hufazza koko sakki..isännällä vissiin kuumettaki!
Alanpä tässä kelaamaan näitä sivuja taaksepäin... :D et ei vielä sen enempää kommenttia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Onnea kummipojasta äippäHki :hug: Teillä onki liuta kummilapsia =) Miulla ei oo yhtään :whistle:
Toivottavasti simmu paranee...
meil löytyy näitä kummilapsia kans :heart: liuta :heart: mul on 5kpl ja isännällä 4 isännän vanhinkummilapsi on jo 18v mul on 13v..nuorin taitaa olla hmm 2v :D
Eipä nuita kaikkia tule enään muistettua.. läheisimpiä vain ja nuita nuorempia.. sit ku näkee ni huomioi jotenki. lähinnä joulukortti tulee nakattua vanhemmille!
tuo nuorin on sellainen kenen kummi en etes haluais olla :ashamed: sen äiti pitää mua hyvänä ystävänä (ja vissiin ajatteli et tulen pitämään niihin näin enempi yhteyttä).. mä en taas taho jaksaa kuunnella sen juttuja, enkä luota sen sanomisiin hevonpaskaa :whistle:
mut oishan se mukava saaha vielä yhteisiäki kummilapsia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ämpärillinen punaisia viinimarjoja kerättynä...mummo kävi aamulla, mut mokoma livisti ennenkuin ennätin ohjata hänet marjapuskiin :saint: ... Jos tänään sais kerättyä vielä ämpärillisen mustia..
meil eii ole vielä ihan kypsiä
 

Yhteistyössä