:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Paistettuna vai kuinka sais olla?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--vai että kakanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla tuli mieleen, et eiks ois jokainen Helmenäiti voinu tehö 6kk kakan ja kutsunu tän koko helmipesueen kahville Oltas saatu kakkua joka päivä ja monta kertaaAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jestas miten ihanan kakun ippu tehnyt! Moneltas on kahvi valmis
Ihanaa varmasti tälläsellä ilmalla lähtä!!!! :attn: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Hei tää lähtee tänään Espanjaan
Ei mullakaan tolla pöytäkoneella tuu...et kyl sil on erooAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--samma här :wave: , täl äitin koneella ei tuu niin paljon kun tässä on erillainen näppis, kait silläkin on näköjään merkitystäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla niitä tulee koko aika...tää läppäri on niiiiin :headwall: :headwall: ja sormet menee kovempaa ku ajatusAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Yleensä en kommentoi noita kirjotusvirheitä kun ittekkin niitä harrastan mutta tää oli niiiiiiiiiiiin paras pitkään aikaan
Osan korjaan jos homaan, mut yleensä en
Äläs...mie vasta toissapäivänä tajusin, et pojilla alkaa ens maanantaina koulu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Tajusin et meilkiin ihan just , jotenkin lomalla nää päivät on viel enempi hukassa, siis päivämäärät :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Äläs...mie vasta toissapäivänä tajusin, et pojilla alkaa ens maanantaina koulu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Tajusin et meilkiin ihan just , jotenkin lomalla nää päivät on viel enempi hukassa, siis päivämäärät :ashamed:
Ihan varpilla olisin voinu koko homman unohtaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Äläs...mie vasta toissapäivänä tajusin, et pojilla alkaa ens maanantaina koulu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Tajusin et meilkiin ihan just , jotenkin lomalla nää päivät on viel enempi hukassa, siis päivämäärät :ashamed:
Ihan varpilla olisin voinu koko homman unohtaa :kieh:
Meirän äitillä kävi kerran niin kun pikku veli oli ala-asteella että oli pistäny veljen kouluun ja sit veli oli soittanu äitille että ketään ei näy, et moneltakohan se koulu alkaa..äiti oli vaan sanonu että oottelet nyt vaan sielä et kyl ne kohta tulee..tunnin päästä veli oli taas soittanu et ei vieläkään oo muita..sit äiti oli vast muistanu et koulu alkaakin vasta seuraavaana päivänä . Alko siis tiistaina tuonna vuonna
Mun mielestä voi antaa. Annettiin aika nopsaan esim. erilaisia hedelmäsekoituksia, eikä maistatettu kaikkia aineita yksitellen.Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Onko liian aikasta jos annan viikonloppuna parsakaalia, kun perunaa ja porkkanaa on maisteltu maanantaista asti?
Peesi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mun mielestä voi antaa. Annettiin aika nopsaan esim. erilaisia hedelmäsekoituksia, eikä maistatettu kaikkia aineita yksitellen.Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Onko liian aikasta jos annan viikonloppuna parsakaalia, kun perunaa ja porkkanaa on maisteltu maanantaista asti?
Meilläki oli tosi rauhallista etenemistä ihan alkuun. Perunaaki maisteltii vissii kaks viikkoa. Sit ku otti jotain lisäks niin yhtäkkiä oliki edetty tosi haipakkaa tyyliin uus maku / päivä . Nälkä kai kasvo syödessäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Peesi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mun mielestä voi antaa. Annettiin aika nopsaan esim. erilaisia hedelmäsekoituksia, eikä maistatettu kaikkia aineita yksitellen.Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Onko liian aikasta jos annan viikonloppuna parsakaalia, kun perunaa ja porkkanaa on maisteltu maanantaista asti?
Näin juuri!Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Ippu Ihanan kakun olit vääntäny :heart: Puolikas = puoli vuotta? Söötti idea =)