***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mul on kaks päivää ollu kans ihan järkky vekki päkiässä :x Sit veti suonta eilen koko illan jalkapohjasta eikä sitä kärsiny hakata ollenkaa |O
...nyt on biologian oppitunti hukassa... päkiä...mikä kohta? :headwall:

...hakata...miks jalkapohjaa pitäisi hakata... :eek:
Ei ku se oliki päkiän toisella puolen.. No kuitenki päkiä on jalkapohjassa :LOL: En mä osaa selittää.. Wikipedia sanoo että: isovarpaan taipeessa oleva lihasten muodostama kohouma.. Selitti paljon :LOL: No siks piti hakata ku jotain pitää tehä ku vetää suonta että helpottais :snotty:
...okei päkiä on siis kohouma jalkapohjassa... *etsii...ja jatkaa etsimistä* :LOL:

...mä yritän aina venyttää sitä kohtaa tai hieroo...jos vetää suonta...mut ihan sama...ku vaan helpottaa...se on kauhiaaaa.... :headwall:
Se on... ja ei paljo pystyny venytteleen ku oli puolet jalkapohjasta auki
:x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut miä meen tänäänki ennen kahtatoista :D pakko ehtii sinne neuvolaan :headwall:
Meil on yleensä aina klo 13 neuvola-aika.. Hyvin ehtii ja sit tädil on just sopivasti soittoaika ennen sitä niin ei oo koskaan myöhässä :D Yleensä on aina...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut miä meen tänäänki ennen kahtatoista :D pakko ehtii sinne neuvolaan :headwall:
Meil on yleensä aina klo 13 neuvola-aika.. Hyvin ehtii ja sit tädil on just sopivasti soittoaika ennen sitä niin ei oo koskaan myöhässä :D Yleensä on aina...
No tää aika on varattu 2kk sitte...ja sillosen rytmin mukaan se on ilmeisesti ollu ihan ok :headwall: :LOL: :LOL: Nykyään likka käy kympiltä nukkuu....ollaan puol 9 vasta noustu ylös jne..
 
Terppa pikaseen  :wave: Nokkis käytössä meilläkin vaikka oon ollu luennoilla yms. missä niiiin ollaan sitä mieltä että laps ei tarvii nokkista ja vaikuttaa puheen kehitykseen jne..Mun mielestä nokkis on just hyvä, saapi itte puuhastella mukin kanssa ja näin ollen saa neiti olla omatoiminen het pienestä  :LOL: . Meillä venttiili paremmin toimii, imee aika lujaa ja sit jos ei oo venttiilii niin vetää henkeen ja kakoo. Ollaa toki kokeiltu tavan mukiakin mutta ei oo oikeen meirän juttu viel  :wave: .

Nyt kerhoon ja nukkumaan :wave:

-n-

ps.Makoisaa Hermannin maistelua ;) pilvipoudalle
 
Oho, mie olen eka tänä aamuna :eek: :D Muuta kivaa tässä aamussa ei sitten ollutkaan |O Hitto, että ottaa päästä! Kokkailin eilen 2 kattilallista sosetta + hedelmäsosetta. Aamulla keittiöön mennessäni huomasin, että olin unohtanu sen toisen satsin sosetta jäähtymään työtasolle!!!! |O |O Oli siinä sitten jäähtyny koko yön päätyäkseen vessanpyttyyn aamutuimaan :'( Aaaaarhg! :kieh:

No, mutta. Arttu on oma aurinkoinen itsensä niinkun joka aamu niin ei tässä voi pitkään ärräpäitä päästellä :heart: Ja se toinen satsi sosetta pääty onneksi ajoissa pakkaseen ja jääkaappiin :)
 
Meillä poika oli kumman kärttyinen tänä aamuna :eek: Yleensä vaan juttelee, nauraa ja kiljuu aamuisin, mutta tänään oli poikkeuksellisesti kitinää, alkaen 5:05 |O Poika meni päikkäreillekin jo ennen kahdeksaa. Saattoi jäädä yöunet vajaaksi vain, toivottavasti ei muuta :/

Tuota nokkamukin (venttiili) periaatetta poika ei ole ymmärtänyt, puree vaan sitä nokkaa, joten ei olla nokkista käytetty. Poika osaa jo hyvin hörppiä normaalista mukista, joten ostinkin tässä taannoin muutaman muovimukin pojalle. Pullosta juo vettä ainoastaan, kun ollaan jossain muualla kuin kotona.

Täällä on ihan hirmu pimeää ja muutenkin synkkää, vettä tuli koko yön ja minä sitä ropinaa sitten kuuntelin, kun olisi pitänyt nukkua :kieh: |O
 
Meikkis on ollut kutakuinkin hereillä kahdesta asti |O Ihme säätämistä taas poitsulla koko yön. Kuudelta oli soossit housussa, sitten noustiinkin jo ylös. Melkein viikko menikin hyvillä unilla :headwall:

Pari kertaa ollaan kokeiltu nokkamukia, ei ole vielä ymmärtänyt sen päälle. Vettä juo tosi mielellään pullosta, saattaa mennä puolikin desiä kun ollaan ulkona.

Täälläkin satoi koko yön (ja sataa tälläkin hetkellä ).

Mulla on tuolla pullataikina kohoamassa. Ekaa kertaa yritän pullia leipoa, vieraita tulossa. saas nähdä joutuuko hipsimään lähikauppaan vai kehtaako tarjota.. :)
 
Mä tykkään pääkalloista lasten vaatteissa, kunhan ei ihan överiksi mene.
Ostin jo odotusaikana tälläisen (jos vaikka olisi tullut tyttö.. ), ja pojan päällä ehdin muutaman kerran pitää ennen kuin jäi pieneksi.
http://www.leatherheaven.com/index.php?cPath=1844_1182_2643
 
Huomenta :wave: mikä ilma
tarkoittaa siis ,että nyt olis aikaa siivota :xmas:

Poika nukkui ysiin,harvinaista.No, oli kumminkin pari syöttöä välissä. Kuuden jälkeen piti ihan tarkistaa hengittääkö :ashamed: mä tietenkin sit valvoin paljon,kun selkä kiukuttelee.

Aika on mennyt matkiksia pähkäillessä. Uusvanhat pitäis laittaa myyntiin ja uusista pitäis päättää väri.Haluaisin turkoosit,mutta ei ole,jotain sinnepäin. Mietin siis punaiset vai limetinvihreät,ei osaa päättää. Välillä taas mietin tarviinko koko häkkyrää,kun poika tottunut näkemään rattaista mun naaman,no joo tää meni nyt tämmöseksi omaksi pohdinnaksi :ashamed:

Pessikö se siellä jo ahkerana leipoo,tunnen ihan tuoreen pullan tuoksun nenässäni,nam :p

Nokkamukia ei olla vielä kokeiltu,vaikka semmoinen taikamuki on hankittu ajat sitten

Sosesauva odottelee edelleen paketissa ja täytyis alkaa soseuttelemaan.Mikä siinä onkin että kiireellä on jotain saatava ja sitten lojuu viikkokaupalla paketissa :headwall: :saint: :D
 
Liinamari Kyllä mä ottaisin ehdottomasti limenvihreät!

Plaah, täälläkin sataa vettä. Toisaalta pitäis kyllä siivota, porukat tulee huomenna tänne lapsenvahdiksi kun mennään sinne häihin mut ei jaksais :ashamed: Päätettiinkin nyt että isompi lähtee kirkkoon ja alkuvaiheeksi hääpaikalle ja pikkumies jää suosiolla mummin ja ukin kanssa. kHän ei noista juhlista mitään ymmärrä ja kun miehellä on hommaa siellä niin mun sylissähän se vaan olis (todennäkösesti ei paljon vaunut sinne hääpaikalle mahdu) ja kun ruokaa pitäis saada neidille ja mulle niin eiköhän näin oo helpompi. Ehtiihän noihin häihin vielä elämänsä aikana =) Toivottavasti huomenna ei ihan koko päivä satais... Vaikka sadehan tietää vissiin onnea =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
WOW! *häpeää omia palaneita pulliaan*
Miten tuo pinta on tehty?
Kävikö teillä mummit/kummit kahvilla? Parin viikon päästä olisi meilläkin 6kk täynnä :heart:
Leikkuuveitsellä sahaten kuviota =)
Ei meillä vieraita käy, ihan oman porukan kesken herkutellaan. En ois muuten mitään kakkua tehnytkään, mutta viikon päästä pitäis tehdä tilauksesta semmonen Hello Kitty -kakku mitä kuvia laitoin pari päivää sitten kun sitä linkittämistä testasin, ja siihen täytettä mietin, ni tässä saadaan testattua yksi uusi täytemaku, että josko sitä voisin siihen tilauskakkuun laittaa.
Ja liikaa ei saa kehua, nämä pursotuksethan tässä kun on ihan hanurista kun isompi roikku kintussa koko ajan kakkua jo kerjäämässä, ni ei oikein onnistunu... Sit kermaa jäi kauheasti yli ni piti tökkiä tuota vaaleanpunaista vähän sinne ja tänne.. *seli seli*

 

Yhteistyössä