***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Nukkumisesta vielä: reilu kk sitten mä vielä nukutin joka ikinen kerta pojan ja siihen meni keskimäärin puoli tuntia. Sitten päätin, että nyt tää loppu ja jätin sen van pinnikseen yksin ja alusta asti suostu nukahtamaan sinne ilman mua. Tosin, joskus juttelee siellä kauemminkin itselleen ja joskus itkee tutin perään, mutta ei enää tarvinu nukuttaa viereen ja itse pääsi takaisin oman kullan kainaloon.

MUTTA nyt näiden nukkumisvaikeuksien vuoksi olen joutunut ottaan takaisin käyttöön nukuttamisen. Ja meillä se tehoaa siten, että nenät vastakkain ja käsi vauvan ympärille, ettei pääse heiluun. Siihen se rauhoittuu, eikä jalat vispaa tai poka yritä kääntyä.

Toivon edelleen että tämä on vaan joku vaihe...
 
Ippu tehny aivan ihanan kakun. :p Onnea vaan puolivuotiaalle! :flower:

Lumiannalle oikein lämmintä lomaa ! Siis minähän tietty oon ihan kadena täällä :ashamed: :D

Tulin tuossa hampilääkäristä, sain vähä juurihoitoa. Uus aika tuli, kiva kiva. Että minä rakastan kaikkia hammaslääkäreitä, terkkuja kaikille ko ammattikunnan edustajille. :wave:

Täytyy mennä, lähtään likkojen kans työkaverin luo juoruileen ja kaffitteleenki, jos pystyy. Pitää oottaa vielä vähä ettei sumpit valu suupielestä. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jestas miten ihanan kakun ippu tehnyt! Moneltas on kahvi valmis :p :D
Mulla tuli mieleen, et eiks ois jokainen Helmenäiti voinu tehö 6kk kakun ja kutsunu tän koko helmipesueen kahville :LOL: :LOL: Oltas saatu kakkua joka päivä ja monta kertaa :p :p :LOL:
...sit ois voinu unohtaa et ale-vaatteet mahtuu enää päälle...olis pitäny ostaa tusina mustia jätesäkkejä ja tehdä siihen käsille ja päälle reiät... Neki reiluu kokoo... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jestas miten ihanan kakun ippu tehnyt! Moneltas on kahvi valmis :p :D
Mulla tuli mieleen, et eiks ois jokainen Helmenäiti voinu tehö 6kk kakun ja kutsunu tän koko helmipesueen kahville :LOL: :LOL: Oltas saatu kakkua joka päivä ja monta kertaa :p :p :LOL:
...sit ois voinu unohtaa et ale-vaatteet mahtuu enää päälle...olis pitäny ostaa tusina mustia jätesäkkejä ja tehdä siihen käsille ja päälle reiät... Neki reiluu kokoo... :headwall:
Jätesäkkirullan saa aika edukkaasti :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jestas miten ihanan kakun ippu tehnyt! Moneltas on kahvi valmis :p :D
Mulla tuli mieleen, et eiks ois jokainen Helmenäiti voinu tehö 6kk kakun ja kutsunu tän koko helmipesueen kahville :LOL: :LOL: Oltas saatu kakkua joka päivä ja monta kertaa :p :p :LOL:
...sit ois voinu unohtaa et ale-vaatteet mahtuu enää päälle...olis pitäny ostaa tusina mustia jätesäkkejä ja tehdä siihen käsille ja päälle reiät... Neki reiluu kokoo... :headwall:
Jätesäkkirullan saa aika edukkaasti :attn:
Robbarista vai... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jestas miten ihanan kakun ippu tehnyt! Moneltas on kahvi valmis :p :D
Mulla tuli mieleen, et eiks ois jokainen Helmenäiti voinu tehö 6kk kakun ja kutsunu tän koko helmipesueen kahville :LOL: :LOL: Oltas saatu kakkua joka päivä ja monta kertaa :p :p :LOL:
...sit ois voinu unohtaa et ale-vaatteet mahtuu enää päälle...olis pitäny ostaa tusina mustia jätesäkkejä ja tehdä siihen käsille ja päälle reiät... Neki reiluu kokoo... :headwall:
Jätesäkkirullan saa aika edukkaasti :attn:
Robbarista vai... :LOL:
Joo-o :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa käpy palaa täällä, kun nuo naapurin kakrut ei tajua, et meillä ei HUUDETA sillon ku likka nukkuu |O |O
Normaalisti saa olla, mut ei tarvis huutaa |O :whistle:
...olisko leikin paikka...kuka osaa olla kauemmin hiljaa...se joka ei osaa joutuu pois pelistä...eli kotiinsa.. B) ...voittaja...ööh...pääsee kotiin :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa käpy palaa täällä, kun nuo naapurin kakrut ei tajua, et meillä ei HUUDETA sillon ku likka nukkuu |O |O
Normaalisti saa olla, mut ei tarvis huutaa |O :whistle:
...olisko leikin paikka...kuka osaa olla kauemmin hiljaa...se joka ei osaa joutuu pois pelistä...eli kotiinsa.. B) ...voittaja...ööh...pääsee kotiin :xmas:
Mä en lukenu ollenkaa tota lainausta Jahve tekstistä.. Aattelin että PP keksi kivan leikin KESKUSTELUpalstalle :LOL:

Kakkendaali on uunissa ja pitäis pizzaa alkaa vääntää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä en lukenu ollenkaa tota lainausta Jahve tekstistä.. Aattelin että PP keksi kivan leikin KESKUSTELUpalstalle :LOL:

Kakkendaali on uunissa ja pitäis pizzaa alkaa vääntää :p
Oisko vähä tylsä leikki...ei varmaan toimis täällä meidän palstalla...vai? :LOL:

Mun pitäis pistää Hermanni uuniin... :p
 

Yhteistyössä