***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Kuinka paljon soseita muut syö päivässä?
Noin puolesta purkista kokonaiseen päivässä... Yleensä tuo puolipurkkia... Sekin jaottuu niin että neljäsosapurkillinen kasvissosetta ja jälkkäriks jotain hedelmäistä neljäsosapurkkia...
Annankohan mä ihan liikaa soseita tuolla pojalle?? :eek: Maha tuntuu kyllä olevan järjestään kovalla, mutta jos itse saisi päättää niin ei varmaan muuta söisikään kuin soseita. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Oon ihan kade Jahven pyörälenkille
...Jahvella ei kyl paljo maisema vaihtunu...ymmärtääkseni oli tällainen ns. parkkimalli...kuntopyörä...vai ymmärsinköhän taas väärin :xmas:
Tuli vielä mieleeni...että jos sulla ei oo omaa pyörää...Jahve voi ottaa sut ensi kerran kun lähtee...tarakalle... :xmas: *huono vitsi, niinkuin AINA*
Muuten hyvä mut tos ei oo tarakkaa :LOL: :LOL: Vähä ykstoikkosta on kyl meno, mut e olla pienistä :p
Ukko just totes, et käänetään se välillä niin, et on nenä ikkunaan päin ja avataan verhot :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...kävin tänään shoppailemassa...saldo pyöree vesimelooni ja pojulle 1.90 euroo maksavat tossukat... :headwall:
:LOL: :LOL: :LOL:
Mie hain Robbarista pojile t-paitoja ja likalle viel pari bodyy ja yöpukuja :LOL: Nii ja esikolle TAAS uus kuulapyssy :headwall:
Ja sää sanoit ettei Robbarista löydä mitää :whistle:

Kuis PP on noin vähällä tänää selvinny??? :eek: Mie jo odottelin että se nassikan rippipuku ois jo tänää hommattuna :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...kävin tänään shoppailemassa...saldo pyöree vesimelooni ja pojulle 1.90 euroo maksavat tossukat... :headwall:
:LOL: :LOL: :LOL:
Mie hain Robbarista pojile t-paitoja ja likalle viel pari bodyy ja yöpukuja :LOL: Nii ja esikolle TAAS uus kuulapyssy :headwall:
Ja sää sanoit ettei Robbarista löydä mitää :whistle:
Nää oliki Kotkasta :LOL: :LOL: Karhulasta ei löydy mitää :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mähän oon sit ihan outo silittelyineni :whistle: :D mut ei voi minkään kun on PAKKO että voi ovesta ulos astua! :LOL: Mies on kyllä samanmoinen, jotta silitysfanaatikkoja molemmat! :xmas: :D
...meille saa tulla jtkamaan, ku kotoo loppuu... :wave:
No sehän siinä just on kun ei se lopu vaikka kuinka silittää! :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitäisköhän mun hilpasta kanssa huomenna tonne robbariin bodyostoksille, jos kerran edullisia ovat, meillä kun vaatetta kuluu tuon yrjökoneen kanssa! :kieh: :D
Minusta on tosi edullista, kun on 1e/kpl!!! :D Ei viiti eeskirpparilta lähtä hakee, ku uusiaki saa toho rahaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Kuis PP on noin vähällä tänää selvinny??? :eek: Mie jo odottelin että se nassikan rippipuku ois jo tänää hommattuna :p
Ei ollu enää Riihimäellä juurikaan ale-vaatteita... :headwall:

Ei sitä auta ku mennä tämän tuppukylän Tarjoustaloon...täytyyhän ne pois ostaa että saavat toppavaatteet mahtumaan rekkeihin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitäisköhän mun hilpasta kanssa huomenna tonne robbariin bodyostoksille, jos kerran edullisia ovat, meillä kun vaatetta kuluu tuon yrjökoneen kanssa! :kieh: :D
Minusta on tosi edullista, kun on 1e/kpl!!! :D Ei viiti eeskirpparilta lähtä hakee, ku uusiaki saa toho rahaan ;)
Ainakaa viimeks mä nähny Kouvolan Robbarissa yhtää mitää :eek: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitäisköhän mun hilpasta kanssa huomenna tonne robbariin bodyostoksille, jos kerran edullisia ovat, meillä kun vaatetta kuluu tuon yrjökoneen kanssa! :kieh: :D
Minusta on tosi edullista, kun on 1e/kpl!!! :D Ei viiti eeskirpparilta lähtä hakee, ku uusiaki saa toho rahaan ;)
No tuohan lähentelee jo ilmaista*heti aamusta robbariin* :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitäisköhän mun hilpasta kanssa huomenna tonne robbariin bodyostoksille, jos kerran edullisia ovat, meillä kun vaatetta kuluu tuon yrjökoneen kanssa! :kieh: :D
Minusta on tosi edullista, kun on 1e/kpl!!! :D Ei viiti eeskirpparilta lähtä hakee, ku uusiaki saa toho rahaan ;)
Minä minä minä minä minä minä noi löysin ekaksi!!! :wave: :wave:
*kahmii itselleen kaiken kunnian* :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mähän oon sit ihan outo silittelyineni :whistle: :D mut ei voi minkään kun on PAKKO että voi ovesta ulos astua! :LOL: Mies on kyllä samanmoinen, jotta silitysfanaatikkoja molemmat! :xmas: :D
Ootte työ kyllä outoja |O :whistle: :LOL:
Kato ketä ottaa mistäkin :whistle: :xmas: en mäkään imuroi joka päivä kuten eräät! ;) :LOL: :LOL:
:ashamed: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitäisköhän mun hilpasta kanssa huomenna tonne robbariin bodyostoksille, jos kerran edullisia ovat, meillä kun vaatetta kuluu tuon yrjökoneen kanssa! :kieh: :D
Minusta on tosi edullista, kun on 1e/kpl!!! :D Ei viiti eeskirpparilta lähtä hakee, ku uusiaki saa toho rahaan ;)
Ainakaa viimeks mä nähny Kouvolan Robbarissa yhtää mitää :eek: :/
Täällä on maanantaista asti ollu *jo alennetut tuotteet vielä -50%* :D
 

Yhteistyössä