***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Juu, kokkaa ja siivoaa.Ihan oma-aloitteisesti.Mä olen itse kyllä aika suurpiirteinen, ni toinen sit taas ei ole :D ..

Huomasin kans et täällä me taas kaksin ollaan =) .Ja kun olen illantorkku, ni täytyy tähän aikaan jutskailla.Menen yleensä viimeistään 11 maate |O . Ei vaan saa kukuttua pitkään, vaikka kiva oliskin.Eipä meillä taida olla välimatkaa muutenkaan paljoa, mitä tuolta joskus kerhon puolelta kurkkasin.Muistaakseni :whistle: .
 
Mä yritän kans mennä aina viimeistään yhdentoista maissa sänkyyn, yleensä jo heti kympin jälkeen, että ehdin nukahtaa ennen pojan ekaa heräystä. Mutta nyt mä tosiaan meen jo pesuille ja lueskelemaan, joten
kaikille!
 
Mää imetän vielä! :wave: Pullolla ei tällä haavaa oo suurta menestystä... :/ Sais opetella sen kyllä taas pikkuhiljaa... Vaikka toisaalta tänään oli niin ihana, kun tyttö oli selvästi nälkäinen, ja oikein ahnaasti rinnasta imi, silitteli rintaa ja paitaa samalla pikku-kätösellään, nautti joka sekunnista ja niin nautti äitiki.. Läheisyyttä parhaimmillaan! :heart:

Nyt on uus jääkaappi-pakastin keittiön nurkassa! =)

Silitän tyynyliinat, keittiöpyyhkeet, kauluspaidan tyyliset paidat (siis samanlaista puuvillamatskua olevat), omat pellavahousut... ja enpä juuri muuta. Semmoset mitkä ihan ehdan ryppyisyyden takia tarvii silitystä, en mitään pehmeyden tms. takia. Oon laiska tässä asiassa, tunnustan! Rautaan tartun sitten kun silitettävien pino uhkaa kaatua! ;)
 
Minäkin yleensä tuossa yhentoista maissa kalpin sängyn pohjalle, joten siks jää multakin yölliset keskustelut väliin =).

Jos lukis illalla vielä Scarlettia, se on niiiiin ihana kirja... Yli 800 sivuinen järkäle ja oon jo jotain 600 sivua lukenut. Hyvä lukea näin iltaisin, kun vaavi on jo unten mailla. Hankin sen just myös jo dvd:nä, Tuulen Viemää löytyy myös sekä kirjana että dvd:nä. Rhettin tarinaa odotellessa.... Onko muita, jotka ko. teoksista tykkää?? Vai ainoanako oon näihin klassikoihin höynähtänyt :ashamed:
 
Minäkin imetän vielä Adaa. Toiveena jatkaa imetystä vielä n. vuosi.
Täysimetin puoli vuotta, ja nyt tämän viikon maanantaina aloitettiin sosemaistelut. Maissilla aloitettiin ja toistaiseksi ainakin on sopinut hyvin. :) Yöt on kylläkin vähän lyhentyneet ja muuttuneet levottomimmiksi, esim. viime yönäkin nukkui 20.20-05.45 vaikka ennen nukkui n. 11h yössä. Johtuiskohan soseiden aloituksesta, opittujen asioiden kertaamisesta vai jostain muusta?

Minä en silitä Adan vaatteita. Huuhteluainettakaan ei käytetä. Mutta meillä on kuivausrumpu ja se pehmittää pyykin sopivasti. Adan petivaatteita silitän joskus jos jaksan...
Pesuaineena meillä zeoliititön ja fosfaatiton nestemäinen lv.



 
Mä oon tosi laiska silittämään vaatteita... Tuntuu että viime aikoina ainoa silityskohde on ollut ukon kauluspaita, kun ollaan käyty joissakin tämän kesän juhlissa. Itselleni oon ostanut tarkoituksella vaatteita jotka eivät rypisty... Lisäksi kun pyykit on kuivattanut ulkona narulla ja sitten siitä suoraan on viikannut ne nätisti...ja kiikuttanut vaatekaappiin..ovat olleet aivan tarpeeksi sileitä meidän käyttöön...
 

Yhteistyössä