***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hmm.. mul on vähän eri juttu kun en ole kenelläkään töissä, vaan yrittäjänä ja tulot oikeasti vaihtelevat ihan sairaasti. Verotuspäätöstä ei ole vieläkään tullut :/
Yrittäjän tulotiedot laitetaan tosiaan vahvistetusta verotuksesta ja siihen tarvitaan joku tuloslaskelma tms., joista mä sitten en taas ymmärrä mitään :whistle:
Ääh että mä inhoan näitä juttuja :kieh: helpommalla pääsisi kun olisi palkkasuhteessa.
Juu näin on. Mä en tiennyt noista äippäpvrahoistakaan mitään silloin aiemmin ja marssin vaan palkanlaskijan luo ja se kiltisti täytteli mun kanssa kaikki oikein ja toimitti vielä mun tulotiedot Kelallekin =)
 
Onpas Ipulla ollu hulina-aamu :D Mä oon aina ihan avuton jos meille tulee joku korjaaja tai asentaja tai joku.. Tuntuu etten mihinkään osaa vastata ja koko ajan oon soittamassa miehelle.. Paras oli kun kävi antenniasentaja (tai mikä lie) niin soitin miehelle että missä meil on sähkökaapin avain (sähkökaappi on varaston yhteydessä).. Vähä noloa ku mies sano että se on siellä avainkaapissa ja avaimenperässä lukee varasto :whistle: :ashamed:

Nyt on siivottu :p Tuli yhtäkkiä inspis ja olihan se pakko mennä sitte :xmas: Mä tiiän että tää inspiksen puute johtu siitä että mul oli pojan huoneen sohvalle kerättyny ehkä noin 5 koneellista puhdasta pyykkiä ja mä vihaan vaatteiden laittamista kaappiin |O Hyvä etten nähny Jahven eilisestä Youtubesta painajaisia jo |O Mä luulin että mun pyykkiangsti helpottais kun sain kuivasrummun mutta ei, mä suurinpiirtein otan vaatteet suoraan rummusta käyttöön :ashamed: No nyt on kuitenki vaatteetki kaapissa ja pojuki nukkuu vielä :saint: ja Kouvolasta ollaa just lähdetty joten mulla on niin paljo aikaa tässä nyt ettei tiiä miten päin olis :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onneks mul on hyvä varoaika kun soitetaan kouvolasta että on lähetty ajaan tänne.. Ei ne ihan hetkessä oo perillä :D Ja eiks lapsiperheessä saa olla vähä sotkusta, ku äiti ei aina kerkee siivota :whistle: :LOL:
Juu-u :whistle: :LOL:
Mä en vielä osaa uskoa tohon itsekään :/ :ashamed: Pitäs kyllä alkaa ottaa rennommin tän siisteyden suhteen. Mä vaan hermostun heti, jos jossain on jotain tavaraa lojumassa tai jos näkyy pölyä jossain lattioilla palleroiksi jo pyörimässä :x
No en minäkään :LOL:
Siis mua ei haitta yhtään, minkä näköstä muilla on, kun meen...mut kotona imuroin joka päivä kyllä yms :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kristelle ainakin oli jo vienyt hoitopaikkahakemuksen?
Siihen perheen tulot kuukaudessa-kohtaan, niin tuleeko siihen mun tuloiksi tän hetken tulot vai hoitovapaan aikaiset tulot vai tulevan työ-ajan tulot (edellisessä verotuksessa vahvistetut tms)? :attn: :attn: :attn:
Siihen tulee ne juuri SEN hetkiset tulot, ku lapsi siellä hoidossa on :whistle: Siis joo... :kieh:
 
Teillähän on bileet ollu täällä viime yönä :D Mie olen autuaana nukkunu jo siihen aikaan. Alotin taas unilääkekuurin vähintään viikoksi niin saan tän rytmin korjattua.

Piipi Kivaa saada siut takasin =) :flower:

Helmis Miulla tuli tiikerislipoverista mieleen, ennenkun katoin linkin, sellanen 80-luvun glam-hevarin tiikeriraidallinen liivi :x :LOL: Olis aika hehkee :LOL:
Mie en voi sietää mitään eläinraita/-täpläkuosisia vaatteita, laukkuja, asusteita... :x Ainut mihin ne sopii, on samantyyliseen sisustukseen, esim. johonki afrikkateemaan.
 
Jahvetti Kyllä se syksy vaan taitaa tulla. Täälläkin sai eilen illalla laittaa ekan kerran sitten toukokuun lämpöpumpun hönkäämään lämmintä, kun laitoin poitsun lattialle ottamaan ilmakylpyä :) Ite istuin nojatuolissa jalat tuolilla hameen helman alla ja villatakki päällä :LOL:

Ippu Ostakaahan oikein hieno uusi jääkaappi :wave:
Meillä kans välillä kiljutaan niin, että tärykalvot soi :LOL:

Saanukka Huuhteluainetta käytän ja nyt kun saatiin kuivausrumpu toimimaan niin sinne heitän ja tulee ihanan pehmeitä =) :heart: Meillä on niin vanhat koppuraiset pyyhkeet, että ilman huuhteluainetta varmaan seisosivat pystyssä narulta otettaessa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Jahvetti Kyllä se syksy vaan taitaa tulla. Täälläkin sai eilen illalla laittaa ekan kerran sitten toukokuun lämpöpumpun hönkäämään lämmintä, kun laitoin poitsun lattialle ottamaan ilmakylpyä :) Ite istuin nojatuolissa jalat tuolilla hameen helman alla ja villatakki päällä :LOL:
Ei täällä nyt sentään NOIN kylmä oo :eek: :LOL: :LOL: Nytki ihan lyhyessä hameessa, topissa ja paljain varpain, ulkonaki käväsin :LOL:
Mut on kyl iha sellain syksy-olo/ilma :( +18 näyttäs mittari :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Jahvetti Kyllä se syksy vaan taitaa tulla. Täälläkin sai eilen illalla laittaa ekan kerran sitten toukokuun lämpöpumpun hönkäämään lämmintä, kun laitoin poitsun lattialle ottamaan ilmakylpyä :) Ite istuin nojatuolissa jalat tuolilla hameen helman alla ja villatakki päällä :LOL:
...mä laitoin keittiön puuhellan tänään tulille... :LOL: Tosin poltin roskia...maitopurkkeja ym. sälää...ja pari puuta. Ihanaa kun siitä hohkas vähän lämpöä...tää jo palelee!!! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Pikku galluppi näin siivouksen lomassa..

Käytättekö huuhteluainetta pyyhkeissä vai miten helvatassa saatte niistä pehmeitä?
...en käytä...mut helpompi on löytää vaatteet ku housutkin seisovat itse kun ovat niin koppurat... :LOL:

Käytän hajustamatonta allergiapyykkijauhetta vai mitä lie...ihan tuon pikkumiehen takia...jos olis hellävaraisempaa iholle. Olisko Erisan tai joku sellainen...
 
Eihän täällä perässä pysy kun tarinaa on taas tullut sivutolkulla...ei jaksa lukea, eihän sitä muuta ehtiskään! :ashamed: :whistle: Eilen män hermo kun kone jumijumijumitti, tai ilmeisesti kova tuuli aiheutti sen, ettei tänne päässyt...

Tytyllä oli viime yönä hulinat päällä, hillui hereillä klo 04-05.30... |O Osittain vaivasi maha ja osittain oli muuten vaan levottomat jalat. Pari milliä gavisconia, pystyssä pitoa sylissä ja tissiä, niin lopulta nukahti uudelleen. Mies oli kyllä ihana ja nousi sit aamusta muksujen kanssa, antoi mun nukkua klo 10 asti :heart: .

Neidille ei näemmä enää pelkkä ryömiminen riitä, nousee jatkuvasti napakan oloisesti konttausasentoon ja siinä sit heijaa ja yrittää nytkyttää eteenpäin :eek: :whistle: . Ja sit huutelee kiukkuisena kun ei mihinkään pääse! :p Kiire tuntuu kyllä olevan kova, pitäisköhän laittaa sille painot jalkoihin jos pysyis sit vielä vähän aikaa paikoillaan! ;) :D Syöttikseen ei olla vielä laitettu vaikka valmiina tuossa odottaa, lattialla kyllä hetken pysyy istumassa kunnes keikahtaa. :D Eiköhän tuo pysyisi syöttötuolissakin, mut jotenkin ei vielä uskalla toista laittaa kun on vasta 5kk ja 2 vkoa-ensi viikolla olis neuvola, kattokoon suojaheijasteet siellä ja jos ok, niin sit istumaan!

Jeps, koittakaahan pysyä aisoissa niin pysyy muutkin juttujen perässä! :D Jos illalla kone vörkkis, niin pääsisi mukaan keskiyön keskusteluihin. :D Nyt lähdetäänkin Kotkaan kyläilemään ja näyttämään tytyä kummeille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Neidille ei näemmä enää pelkkä ryömiminen riitä, nousee jatkuvasti napakan oloisesti konttausasentoon ja siinä sit heijaa ja yrittää nytkyttää eteenpäin :eek: :whistle: .

Kiire tuntuu kyllä olevan kova, pitäisköhän laittaa sille painot jalkoihin jos pysyis sit vielä vähän aikaa paikoillaan! ;) :

Jeps, koittakaahan pysyä aisoissa niin pysyy muutkin juttujen perässä! :D Jos illalla kone vörkkis, niin pääsisi mukaan keskiyön keskusteluihin. :D
Meillä peppu ilmassa ja naama lattiassa...vähä viel pientä säätöä vaatii tuo liikkeelle lähteminen :D . Hienosti tuo teidän neiti kehittyy!!!

...painot jalkoihin...joo...ideana hyvä, mut jos kovin bodaa...sä jäät kohta toiseks :D

...meidän pitäisi pysyä aisoissa...ku ei malta *irrottelee itseään aisoista*...

...keskiyön keskustelut... sii juu... :wave:
 
meillä alkaa pikku-kalle olla paranemaan päin,epäilisin näin käsikopelolla että kuumetta ei enää oo,viime yö meni jo paria edellis yötä paremmin ku laitoin illalla ennen nukkumaan menoa supon, heräili kyllä monta kertaa tuttia pyytämään mutta rauhottu heti,pari kertaa piti hyssytellä mutta ei kummempia. kalle on kuitenki syöny koko ajan tosi hyvin,mikä kans tietenki vaikuttaa paranemiseen ja eilen illalla sain kupista annettua taas vettä, on se kyllä mieluista tuosta herrasta se kupista juonti,haluais vetää kaiken kerralla :D

minä kävin tuossa aamupäivästä kaverin kans kahvilla kaupungilla,ekaa kertaa tein extempore lähdön. yleensä sanon kavereille että minun pitää syöttää kalle tuossa puolen päivän kieppeillä niin tuun sitte ku ukko on niin avuton syöttämään, niin tänää sanoin ihan huomaamatta että joo tuun tuossa 11 hakee sut niin sit mennään ja tulen yksin. sit sanoin vaan ukolle että mulla on menoja yheltätoista. jälkeenpäin piti melkein ruveta tuulettelemaan ku kerranki uskalsin lähteä noin vaan ja miehen tuurilla kalle nukku melkein 1 asti jollon minä kotiuduin niin miehen ei tarvinnu vieläkään antaa kallelle sosetta..sais kyllä opetella..

piipero86 & kalle 5kk15pvää
 
Olis taas päikkäreitten aika ja lapsi ihan poikki. Silti tuolla sängyssä ähisee ja puhisee ja kitisee :/ Miksi nämä nukkumaan laittamiset on menny näin hankalaksi? Oispa noissa vauvoissa joku nappula mitä painamalla ne nukahtais... :eek:
 

Yhteistyössä