***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Mä oon aina välillä niin supertehokas, että pitää löysäilläkin joskus :D Miehen siskokin soitti, että saavatko tyttärensä kanssa tulla meille tänään yöksi. Annoin tietty luvan, nythän mun ei ainakaan kannata siivota, kun joudun tänne lattioille patjojakin levittelee :whistle: ;) Selvennykseksi vielä, että kyllä täällä on eilen viimeksi imuroitu, joten ei tarvii villakoirien kanssa olla ;)
 
Meillä ei nukuta ees pitkiä päikkäreitä. Sen saa melkeimpä kellosta kattoa et poju nukkuu puoli tuntia.. tänäänki varti yli kymmenestä varttia vaille yhteentoista.. Et haaveeksi jää noi kahen-kolmen tunnin päikkärit mut eipähän tule tässä vaan istuttua :whistle:

Anno joo, lapsiperheessä saa olla sotkusta, meillä on vaan tuo poju ja tuntuu ettei millään kerkeä mitään tehä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onneks mul on hyvä varoaika kun soitetaan kouvolasta että on lähetty ajaan tänne.. Ei ne ihan hetkessä oo perillä :D Ja eiks lapsiperheessä saa olla vähä sotkusta, ku äiti ei aina kerkee siivota :whistle: :LOL:
Juu-u :whistle: :LOL:
Mä en vielä osaa uskoa tohon itsekään :/ :ashamed: Pitäs kyllä alkaa ottaa rennommin tän siisteyden suhteen. Mä vaan hermostun heti, jos jossain on jotain tavaraa lojumassa tai jos näkyy pölyä jossain lattioilla palleroiksi jo pyörimässä :x
 
Mun pitäis kohta vääntäytyä suihkuun ja sit pistää naamavärkki kuntoon. Kyläilyä siis tiedossa iltapäivällä kun mies pääsee töistä.
Noo, ei viiti viel mennä suihkuun jos jäppiskä herää sillä välin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä oon aina välillä niin supertehokas, että pitää löysäilläkin joskus :D Miehen siskokin soitti, että saavatko tyttärensä kanssa tulla meille tänään yöksi. Annoin tietty luvan, nythän mun ei ainakaan kannata siivota, kun joudun tänne lattioille patjojakin levittelee :whistle: ;) Selvennykseksi vielä, että kyllä täällä on eilen viimeksi imuroitu, joten ei tarvii villakoirien kanssa olla ;)
No mäki sunnuntaina pesin lattiat ja käytävämatot ja saunan ja vessan ja olin muutenki tehokas. Nyt ei oikeestaa ois ku tavaroiden paikalleen laittoa missä ei kauaa menis mutta kun ei vaan oon inspistä niin ei oo :ashamed:
 
Kristelle ainakin oli jo vienyt hoitopaikkahakemuksen?
Siihen perheen tulot kuukaudessa-kohtaan, niin tuleeko siihen mun tuloiksi tän hetken tulot vai hoitovapaan aikaiset tulot vai tulevan työ-ajan tulot (edellisessä verotuksessa vahvistetut tms)? :attn: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä oon aina välillä niin supertehokas, että pitää löysäilläkin joskus :D Miehen siskokin soitti, että saavatko tyttärensä kanssa tulla meille tänään yöksi. Annoin tietty luvan, nythän mun ei ainakaan kannata siivota, kun joudun tänne lattioille patjojakin levittelee :whistle: ;) Selvennykseksi vielä, että kyllä täällä on eilen viimeksi imuroitu, joten ei tarvii villakoirien kanssa olla ;)
No mäki sunnuntaina pesin lattiat ja käytävämatot ja saunan ja vessan ja olin muutenki tehokas. Nyt ei oikeestaa ois ku tavaroiden paikalleen laittoa missä ei kauaa menis mutta kun ei vaan oon inspistä niin ei oo :ashamed:
Oot sitten taas supertehokas laittaan ne kamat paikalleen kun se soitto tulee :D Mä kans pesin lauantaina lattiat ja pyyhin pölyt. Sunnuntaina tuli tuo olkkari muutenkin järjestettyä uudelleen, kun koottiin uus tv-taso, joten eihän tässä nyt mikään pakko oo mitään tehdä, kun ei jaksa huvittaa just nyt. Mun äiti ja pikkuveli tulevat pian kylään ja kaveri muksunsa kanssa iltapäivällä ja sit se miehen sisko tyttärensä kanssa illalla, joten sekottajia siis piisaa. Ei vaan kannata tänään siivota, eihän? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kristelle ainakin oli jo vienyt hoitopaikkahakemuksen?
Siihen perheen tulot kuukaudessa-kohtaan, niin tuleeko siihen mun tuloiksi tän hetken tulot vai hoitovapaan aikaiset tulot vai tulevan työ-ajan tulot (edellisessä verotuksessa vahvistetut tms)? :attn: :attn: :attn:
Mä pistin mukaan viimisen palkkakuitin kopion, jossa näkyy siis mun kuukausipalkka ja siinä näkyy myös edellisen ja kuluvan vuoden kertymä. samalla palkalla suurin piirtein meen töihin takas. Sitten toisena liitteenä oli vaan miehen opiskelutodistus ja ne passas hyvin. Annoin hakemuksen suoraan pk:n johtajalle ja se sano, että riittää=) Mä tosiaan laskin, ettei meen tarttis maksaa kuin reilut 70? hoitomaksua noilta kuukausilta, kun mies vielä opiskelee =) opintotukea kun ei lasketa siinä tuloksi =)

*muoks* en taas lukenut kunnolla, mutta siis sen ajankohdan tuloarvio, kun lapsi menee hoitoon
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hmm.. mul on vähän eri juttu kun en ole kenelläkään töissä, vaan yrittäjänä ja tulot oikeasti vaihtelevat ihan sairaasti. Verotuspäätöstä ei ole vieläkään tullut :/
Yrittäjän tulotiedot laitetaan tosiaan vahvistetusta verotuksesta ja siihen tarvitaan joku tuloslaskelma tms., joista mä sitten en taas ymmärrä mitään :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hmm.. mul on vähän eri juttu kun en ole kenelläkään töissä, vaan yrittäjänä ja tulot oikeasti vaihtelevat ihan sairaasti. Verotuspäätöstä ei ole vieläkään tullut :/
Yrittäjän tulotiedot laitetaan tosiaan vahvistetusta verotuksesta ja siihen tarvitaan joku tuloslaskelma tms., joista mä sitten en taas ymmärrä mitään :whistle:
Ääh että mä inhoan näitä juttuja :kieh: helpommalla pääsisi kun olisi palkkasuhteessa.
 
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


Lystikäs yö teillä taas ollu täällä, kivoja hympsiäisiä =)
Meillä ollu järettömän hektinen aamu. On käyny jääkaapin korjaajaa, on käyny kiinteistövälittäjää, sata puhelua isälle ja miehelle ja appiukolle ja kodinkoneliikkeisiin ja... onneks mies tuli kesken päivän kotiin, töissäki oli jotain vehkeitä hajonnu ja työt seisoo joltain osin, ni jouti pois, tätä jääkaapin aiheuttamaa härdelliä pyörittämään. Itellä pitäis vissiin lähteäki nyt sitte uutta kahtelemaan, ku jaksais...

A kiljuu, ja kovaa. Tsiisus mikä ääni, käy tosissaan korviin!! :|
 

Yhteistyössä