Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Joo likaki nukkuu ni ei voi siivota
Kaikkee sie ja luuletAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mä luulin, että te kaikki oikeesti hävisitte tekeen hommia ja mäkin kävin päivän lehden lukasemassa loppuun =) Eihän aina jaksa siivota, kun lapset nukkuu
Juu-uAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Onneks mul on hyvä varoaika kun soitetaan kouvolasta että on lähetty ajaan tänne.. Ei ne ihan hetkessä oo perillä Ja eiks lapsiperheessä saa olla vähä sotkusta, ku äiti ei aina kerkee siivota
Mä en vielä osaa uskoa tohon itsekään :/ :ashamed: Pitäs kyllä alkaa ottaa rennommin tän siisteyden suhteen. Mä vaan hermostun heti, jos jossain on jotain tavaraa lojumassa tai jos näkyy pölyä jossain lattioilla palleroiksi jo pyörimässä :xAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Juu-uAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Onneks mul on hyvä varoaika kun soitetaan kouvolasta että on lähetty ajaan tänne.. Ei ne ihan hetkessä oo perillä Ja eiks lapsiperheessä saa olla vähä sotkusta, ku äiti ei aina kerkee siivota
No mäki sunnuntaina pesin lattiat ja käytävämatot ja saunan ja vessan ja olin muutenki tehokas. Nyt ei oikeestaa ois ku tavaroiden paikalleen laittoa missä ei kauaa menis mutta kun ei vaan oon inspistä niin ei oo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mä oon aina välillä niin supertehokas, että pitää löysäilläkin joskus Miehen siskokin soitti, että saavatko tyttärensä kanssa tulla meille tänään yöksi. Annoin tietty luvan, nythän mun ei ainakaan kannata siivota, kun joudun tänne lattioille patjojakin levittelee Selvennykseksi vielä, että kyllä täällä on eilen viimeksi imuroitu, joten ei tarvii villakoirien kanssa olla
Oot sitten taas supertehokas laittaan ne kamat paikalleen kun se soitto tulee Mä kans pesin lauantaina lattiat ja pyyhin pölyt. Sunnuntaina tuli tuo olkkari muutenkin järjestettyä uudelleen, kun koottiin uus tv-taso, joten eihän tässä nyt mikään pakko oo mitään tehdä, kun ei jaksa huvittaa just nyt. Mun äiti ja pikkuveli tulevat pian kylään ja kaveri muksunsa kanssa iltapäivällä ja sit se miehen sisko tyttärensä kanssa illalla, joten sekottajia siis piisaa. Ei vaan kannata tänään siivota, eihän?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No mäki sunnuntaina pesin lattiat ja käytävämatot ja saunan ja vessan ja olin muutenki tehokas. Nyt ei oikeestaa ois ku tavaroiden paikalleen laittoa missä ei kauaa menis mutta kun ei vaan oon inspistä niin ei oo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mä oon aina välillä niin supertehokas, että pitää löysäilläkin joskus Miehen siskokin soitti, että saavatko tyttärensä kanssa tulla meille tänään yöksi. Annoin tietty luvan, nythän mun ei ainakaan kannata siivota, kun joudun tänne lattioille patjojakin levittelee Selvennykseksi vielä, että kyllä täällä on eilen viimeksi imuroitu, joten ei tarvii villakoirien kanssa olla
Mä pistin mukaan viimisen palkkakuitin kopion, jossa näkyy siis mun kuukausipalkka ja siinä näkyy myös edellisen ja kuluvan vuoden kertymä. samalla palkalla suurin piirtein meen töihin takas. Sitten toisena liitteenä oli vaan miehen opiskelutodistus ja ne passas hyvin. Annoin hakemuksen suoraan pk:n johtajalle ja se sano, että riittää=) Mä tosiaan laskin, ettei meen tarttis maksaa kuin reilut 70? hoitomaksua noilta kuukausilta, kun mies vielä opiskelee =) opintotukea kun ei lasketa siinä tuloksi =)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Kristelle ainakin oli jo vienyt hoitopaikkahakemuksen?
Siihen perheen tulot kuukaudessa-kohtaan, niin tuleeko siihen mun tuloiksi tän hetken tulot vai hoitovapaan aikaiset tulot vai tulevan työ-ajan tulot (edellisessä verotuksessa vahvistetut tms)? :attn: :attn: :attn:
Yrittäjän tulotiedot laitetaan tosiaan vahvistetusta verotuksesta ja siihen tarvitaan joku tuloslaskelma tms., joista mä sitten en taas ymmärrä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hmm.. mul on vähän eri juttu kun en ole kenelläkään töissä, vaan yrittäjänä ja tulot oikeasti vaihtelevat ihan sairaasti. Verotuspäätöstä ei ole vieläkään tullut :/
Ääh että mä inhoan näitä juttuja :kieh: helpommalla pääsisi kun olisi palkkasuhteessa.Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Yrittäjän tulotiedot laitetaan tosiaan vahvistetusta verotuksesta ja siihen tarvitaan joku tuloslaskelma tms., joista mä sitten en taas ymmärrä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hmm.. mul on vähän eri juttu kun en ole kenelläkään töissä, vaan yrittäjänä ja tulot oikeasti vaihtelevat ihan sairaasti. Verotuspäätöstä ei ole vieläkään tullut :/