Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jahvella kävi postimies kolkuttelemassa!
Siäl kans
...samako? tytöt...tsot tsot... :$
Ai kamala
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jahvella kävi postimies kolkuttelemassa!
Siäl kans
...samako? tytöt...tsot tsot... :$
Mä oon kans mut sit mul saattaa käydä semmosia tosi kivoja että mies tulee sanoon että mulla on sen seittemän paitaa mutta missä helvetissä on kaikki mun kalsaritAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuttua :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Tossahan noi tärkeimmät. Mä oon vaan sellainen "varuiks mukaan" - pakkaaja ja sitten laukut on ihan tupaten täynnäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:lumianna, uikkarit, arskat ja aurinkorasvaa...eiköhän niillä pärjää
Vaikka sit eri huusholleihin!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Postimies kolkuttaa aina kahdesti
Me lähetään useesti niin, et mahollisimman vähä kamaa mukaan ja sit ostetaan mitä tarvitaanAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä oon kans mut sit mul saattaa käydä semmosia tosi kivoja että mies tulee sanoon että mulla on sen seittemän paitaa mutta missä helvetissä on kaikki mun kalsaritAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuttua :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Tossahan noi tärkeimmät. Mä oon vaan sellainen "varuiks mukaan" - pakkaaja ja sitten laukut on ihan tupaten täynnäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:lumianna, uikkarit, arskat ja aurinkorasvaa...eiköhän niillä pärjää
Nii ja joskus mä jätän ihan tahallani jotain kotiin ja sanon unohtaneenu ne jotta voin ostaa uudet reissusta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Vaikka sit eri huusholleihin!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Postimies kolkuttaa aina kahdesti
Melkein tuut naapuriin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...huomenna Ikeaan :wave:
Ei sitä tiiä mistä stä sit löytää....jos ajetan taas hutiinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Melkein tuut naapuriin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...huomenna Ikeaan :wave:
Onko ostoslista selvillä ja mitat??? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...huomenna Ikeaan :wave:
Ei Kahtoo sit mitä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko ostoslista selvillä ja mitat??? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...huomenna Ikeaan :wave:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Nyt meen selaamaan Finskin ennakkotilausvihkosta ja sitten nukkumaan, öitä kaikille :wave:
:wave: öitäAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Nyt meen selaamaan Finskin ennakkotilausvihkosta ja sitten nukkumaan, öitä kaikille :wave:
Teet kato meikäläiset, rampista ohi ja sillee!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei sitä tiiä mistä stä sit löytää....jos ajetan taas hutiinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Melkein tuut naapuriin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...huomenna Ikeaan :wave:
Niihän me sillo Korkesaareen mennessä mentii :ashamed: *tosi nolona vielkii* Mut onneks Ikea näky siihe kehälle jo ennen ku pitäs kääntyyAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Teet kato meikäläiset, rampista ohi ja sillee!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei sitä tiiä mistä stä sit löytää....jos ajetan taas hutiinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Melkein tuut naapuriin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...huomenna Ikeaan :wave:
Onkohan tuo se puunvärinen pöytä ja 2 selkänojallista tuolia, joka jäi mua harmittamaan ku viimeks kävin enkä sit kuitenkaan ostanu....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sellasta 29.90 maksavaa tuoli-pöytäsysteemiä
No kyllä mä tuon Helsingin päässä ymmärrän, meneehän tällänen maalainen sekasin vähemmästäkin, mut hei, mä onnistuin tekemään sen Kotkassa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niihän me sillo Korkesaareen mennessä mentii :ashamed: *tosi nolona vielkii* Mut onneks Ikea näky siihe kehälle jo ennen ku pitäs kääntyyAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Teet kato meikäläiset, rampista ohi ja sillee!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei sitä tiiä mistä stä sit löytää....jos ajetan taas hutiinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Melkein tuut naapuriin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...huomenna Ikeaan :wave:
Joo sellanen minkä voi ite käsitellä =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onkohan tuo se puunvärinen pöytä ja 2 selkänojallista tuolia, joka jäi mua harmittamaan ku viimeks kävin enkä sit kuitenkaan ostanu....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sellasta 29.90 maksavaa tuoli-pöytäsysteemiä
Autokoulussa sanottiin, et Kotkassa on tosi vaikee opetella ajamaan autoo, kun on niin ihmeellisiä ajojärjestelyitä...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No kyllä mä tuon Helsingin päässä ymmärrän, meneehän tällänen maalainen sekasin vähemmästäkin, mut hei, mä onnistuin tekemään sen Kotkassa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niihän me sillo Korkesaareen mennessä mentii :ashamed: *tosi nolona vielkii* Mut onneks Ikea näky siihe kehälle jo ennen ku pitäs kääntyyAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Teet kato meikäläiset, rampista ohi ja sillee!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei sitä tiiä mistä stä sit löytää....jos ajetan taas hutiinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Melkein tuut naapuriin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...huomenna Ikeaan :wave:
Ei parempi, ei pahempi. :/ Välillä pukluun tulee vähän väriä, mut muuten entisellään. Taikka tuntuu että soseet pysyy pääasiassa sisällä, mut maidot tulee sit pihalle, tänääkin taas kertaa monta...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:hilunen onki sulta pitän kysyy, et mites teijän puklailut nyt? :wave: