***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
lumianna, uikkarit, arskat ja aurinkorasvaa...eiköhän niillä pärjää :LOL:
Tossahan noi tärkeimmät. Mä oon vaan sellainen "varuiks mukaan" - pakkaaja ja sitten laukut on ihan tupaten täynnä :eek:
Tuttua :ashamed:
Mä oon kans mut sit mul saattaa käydä semmosia tosi kivoja että mies tulee sanoon että mulla on sen seittemän paitaa mutta missä helvetissä on kaikki mun kalsarit :whistle:

Nii ja joskus mä jätän ihan tahallani jotain kotiin ja sanon unohtaneenu ne jotta voin ostaa uudet reissusta :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
lumianna, uikkarit, arskat ja aurinkorasvaa...eiköhän niillä pärjää :LOL:
Tossahan noi tärkeimmät. Mä oon vaan sellainen "varuiks mukaan" - pakkaaja ja sitten laukut on ihan tupaten täynnä :eek:
Tuttua :ashamed:
Mä oon kans mut sit mul saattaa käydä semmosia tosi kivoja että mies tulee sanoon että mulla on sen seittemän paitaa mutta missä helvetissä on kaikki mun kalsarit :whistle:

Nii ja joskus mä jätän ihan tahallani jotain kotiin ja sanon unohtaneenu ne jotta voin ostaa uudet reissusta :saint:
Me lähetään useesti niin, et mahollisimman vähä kamaa mukaan ja sit ostetaan mitä tarvitaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut hei...huomenna Ikeaan :D :wave:
Melkein tuut naapuriin :wave:
Ei sitä tiiä mistä stä sit löytää....jos ajetan taas hutiin :whistle: :LOL:
Teet kato meikäläiset, rampista ohi ja sillee! :LOL:
Niihän me sillo Korkesaareen mennessä mentii :ashamed: *tosi nolona vielkii* :LOL: Mut onneks Ikea näky siihe kehälle jo ennen ku pitäs kääntyy :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut hei...huomenna Ikeaan :D :wave:
Melkein tuut naapuriin :wave:
Ei sitä tiiä mistä stä sit löytää....jos ajetan taas hutiin :whistle: :LOL:
Teet kato meikäläiset, rampista ohi ja sillee! :LOL:
Niihän me sillo Korkesaareen mennessä mentii :ashamed: *tosi nolona vielkii* :LOL: Mut onneks Ikea näky siihe kehälle jo ennen ku pitäs kääntyy :LOL:
No kyllä mä tuon Helsingin päässä ymmärrän, meneehän tällänen maalainen sekasin vähemmästäkin, mut hei, mä onnistuin tekemään sen Kotkassa! :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sellasta 29.90 maksavaa tuoli-pöytäsysteemiä
Onkohan tuo se puunvärinen pöytä ja 2 selkänojallista tuolia, joka jäi mua harmittamaan ku viimeks kävin enkä sit kuitenkaan ostanu....
Joo sellanen minkä voi ite käsitellä =)
meinattiin vaaleensinisellä petsillä tms laittaa se....jos se nyt on ihan ok systeemi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut hei...huomenna Ikeaan :D :wave:
Melkein tuut naapuriin :wave:
Ei sitä tiiä mistä stä sit löytää....jos ajetan taas hutiin :whistle: :LOL:
Teet kato meikäläiset, rampista ohi ja sillee! :LOL:
Niihän me sillo Korkesaareen mennessä mentii :ashamed: *tosi nolona vielkii* :LOL: Mut onneks Ikea näky siihe kehälle jo ennen ku pitäs kääntyy :LOL:
No kyllä mä tuon Helsingin päässä ymmärrän, meneehän tällänen maalainen sekasin vähemmästäkin, mut hei, mä onnistuin tekemään sen Kotkassa! :LOL: :LOL:
Autokoulussa sanottiin, et Kotkassa on tosi vaikee opetella ajamaan autoo, kun on niin ihmeellisiä ajojärjestelyitä... :eek: :eek: :eek:
Mie oon kyl toista mieltä :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen onki sulta pitän kysyy, et mites teijän puklailut nyt? :wave:
Ei parempi, ei pahempi. :/ Välillä pukluun tulee vähän väriä, mut muuten entisellään. Taikka tuntuu että soseet pysyy pääasiassa sisällä, mut maidot tulee sit pihalle, tänääkin taas kertaa monta...
 

Yhteistyössä