Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Viimeks ku olin työporukan kanssa siellä... Huusin kovaan ääneen... Hei katsokaa...haitaripussi... Takaa kuului mieshenkilön ääni (asuu siellä)...toi on muuten raitiovaunu.... :ashamed: :ashamed: :xmas:
Tarkalle menee, mut voit tietty onnistuu...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nonni, nytku mie vessan kautta kurvaan ja sammuttelen tän koneen ja valot, ni oon sängyssä 23.59
Mie kerron sit huomena mitä toi kelloradion kello näyttiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tarkalle menee, mut voit tietty onnistuu...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nonni, nytku mie vessan kautta kurvaan ja sammuttelen tän koneen ja valot, ni oon sängyssä 23.59
...odotamme täällä että millaiset ostokset saitte kotiin roudattua... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäkää palsta ainakin palsta pystyssä, jos ette muuta....en varmaan aamusta ehi käväseen, tai mistä sitä tietää :wave:
Öitä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :wave: öitä
...hyvää yötä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie aloin kattomaan CSI:tä :wave: Öitä :wave:
Hyvää yötä piipero...taisit vissiin kyl jo mennä nukkumaan... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:no taidan kyllä itekki painua pehkuihin,pari yötä ollu niin katkonaisia ja varmaan ensikin yö ku esikoinen päsi minun viereen yöksi ku mies aamuun töissä..esikoinen ei oo rauhallisimmasta päästä nukkuessaankaan,tippuu varmaan taas 3-4 kertaa sängystä ja ensin kuuntelen kauhulla kävikö ja sit ku kömpii takasi niin hihittelen peiton alla, joo tiiä,oon tosi reilu äiti
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Hauskasti mennyt tämä lainaus, näyttäisi, että minä olen tähän ajokeskusteluun osallistunut....en kuitenkaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Samma här! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Kouvolakin on ihan piis of kakku...mut Hesaan en kyl kehä 3:n sisäpuolelle ite aja
No joo minä ajan missä vaan ja milloin vaan. Autokouluni olen ajanut Mannerheimintien kupeessa ja ekalla ajotunnilla jo Manskua huristelin.
* muoks...ihan sekasin on tässä viestissä nää lainaukset
Lumianna