***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

no taidan kyllä itekki painua pehkuihin,pari yötä ollu niin katkonaisia ja varmaan ensikin yö ku esikoinen päsi minun viereen yöksi ku mies aamuun töissä..esikoinen ei oo rauhallisimmasta päästä nukkuessaankaan,tippuu varmaan taas 3-4 kertaa sängystä ja ensin kuuntelen kauhulla kävikö ja sit ku kömpii takasi niin hihittelen peiton alla, joo tiiä,oon tosi reilu äiti :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
no taidan kyllä itekki painua pehkuihin,pari yötä ollu niin katkonaisia ja varmaan ensikin yö ku esikoinen päsi minun viereen yöksi ku mies aamuun töissä..esikoinen ei oo rauhallisimmasta päästä nukkuessaankaan,tippuu varmaan taas 3-4 kertaa sängystä ja ensin kuuntelen kauhulla kävikö ja sit ku kömpii takasi niin hihittelen peiton alla, joo tiiä,oon tosi reilu äiti :D :LOL:
Hyvää yötä piipero...taisit vissiin kyl jo mennä nukkumaan... :wave:

Tää lähtee kans...ettii omaa tyynyy...
 
Hello  :wave: ,mä oon jo ihan luovuttanu että teijän perässä pysyisin, nyt luin viimoset viis sivua ja mieleen jäi, silitys, pyykkäys jarobbarin bodyt  :D

Silitys...noup, puistelen kans niin hyvin pyykit että ei kovin ryppyseks jää..mies jos puikoissa niin hohohoijakkaa..voimassa kyllä löytyy mutta ei minkään näköstä pyykin aukasu tekniikkaa  :LOL:

Pyykkeihin en nykyään juurikaan käytä huuhteluainetta kun melkkis kaikissa miun ja neidin vaatteissa on jonkin moista joustoa joka ei huuhteluainetta kestä, laksuihin ja pyyhekisiin kyllä :wave:

Hitsit ku tääl ei oo robbarii..halppiksessa on aika nihkeesti aleja  :eek:

Lumiannalle hyvää matkaa  B)

Viljoista meillä on nyt testattu kaura ja jotenkin tuntus että puklu lisäänty siittä joten nyt koklaan seuraavaks ohraa, tällä hetkellä riisihiutalepuuroa syödään iltapuuroksi. Lihoista possu ja kana käyty läpi. Meillä kans ehkä hieman tuo puklailu-->äkistely vähentynyt nyt kiinteiden myötä, tokikin jotkut soseet vaikuttavat silleen että pulauttelu lisääntyy..esim tuo kaura ja mango

 
Se on taas ollut rouvilla iltahörötykset täällä :D Hauskaa tuntuu olleen :LOL:

Mie en taaskaan saa unta ja olkapää on kipee, hartiat jumissa :kieh:
Kävin kääntämässä pojan kyljelleen, kun oli taas jumittunu massulleen :saint: Toinen raukka oli tosi epämukavassa asennossa :( Mahallaan, otsa kiinni sängyn päädyssä ja kädet jääneet rinnan alle. Ei mikään ihme, että kiukutti. Nukahti kuitenkin samantien, kun käänsin ja laitoin tutin suuhun sekä unipupun kainaloon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Kouvolakin on ihan piis of kakku...mut Hesaan en kyl kehä 3:n sisäpuolelle ite aja :LOL: :LOL: :LOL:
Samma här! :wave: :LOL:
Hauskasti mennyt tämä lainaus, näyttäisi, että minä olen tähän ajokeskusteluun osallistunut....en kuitenkaan ole.

No joo minä ajan missä vaan ja milloin vaan. Autokouluni olen ajanut Mannerheimintien kupeessa ja ekalla ajotunnilla jo Manskua huristelin. :D

* muoks...ihan sekasin on tässä viestissä nää lainaukset

Lumianna
 
:wave: Huomenta!

Tänään on vielä viimeisiä tavaroiden pakkausta ja varmaan jotain viimehetken hankintoja juoksen Itiksestä. Huomenna pitäis olla klo 16 kentällä... jänskättää :D .

Pojat lähtee isänsä kanssa päiväksi telttaleirille, koska eivät halua jättää joka vuotista perinnettä väliin. Normaalisti olisivat koko viikonlopun, mutta nyt tulevat jo tänään yöllä kotiin, ajelevat sieltä iltapalan jälkeen.

Jahvetti toivottavasti on antoisa ostosreissu.

nipsuli Kiitos B)

 
Jos joskus ulkopuoliselle toteatte lapsen nukkuneen yön huonosti tai kiukutelleen niin onko yleisin vastaus että sillä varmaan tulee hampaita?

Ai kato, en oo itse tajunnutkaan....hohhhoi :snotty:
Niin eikä ole edes tulossa, mutta meille on varmaan syntymästä hoettu tota lausetta! Taidetaan pitää juhlat sitten kun se eka hammas todella puhkeaa B)

sori raivoaminen, pakko johonkin purkaa :(
 

Yhteistyössä