***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Apassi-intiaanien avioliittorukous

Sade ei teitä enää kastele,
sillä olette toisillenne suojana.
Kylmyys ei teitä enää vaivaa,
sillä lämmitätte toisianne.
Yksinäisyyttä ei enää ole,
sillä olette toisillenne elämäntovereita.
Te olette nyt kaksi ihmistä,
mutta edessänne on vain yksi elämä.
Astukaa nyt yhdessä
yhteisen elämänne päiviin.
Ja olkoon elämänne Maan päällä hyvä ja pitkä.
 
*Merkkaus vaan*

Ja ilmotus, et mie kävin tyhjentämässä Gammelbyn Robbarin :LOL: :xmas: :xmas: :xmas: Oli ihan sikana mm. bodyja 1,50/kpl :wave: :wave: :p
Isommille paitoja 2e...t-paitoja sekä pitkähihasia, farkkuja 5e jne :D :saint: :LOL: Sulo Vilen :xmas:
Mut löyty ikeastaki jotain ;) 200e meni, et on syytäki siitä kasasta jotaan löytyy |O :LOL:
Nyt meen taas :wave: :wave:
 
Mahtista!!! Muistatteko et mun piti mennä ystäväni polttareihin joku aika sitten, mut sit morsio katkaisi kinttunsa ja polttarit peruuntui ko. vkonlopulta. Nyt ne järjestetäänkin sittenkin, kesympinä tosin, ja edelleen täällä kolkassa Suomea, eli pääsen mukaan!! (vaihtoehtona olis morsion asuinpaikkakunnan seutu, sinne mulla ei ois ollu mahdollisuutta lähteä )
Oon ihan fiiliksissiä!!! =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Mahtista!!! Muistatteko et mun piti mennä ystäväni polttareihin joku aika sitten, mut sit morsio katkaisi kinttunsa ja polttarit peruuntui ko. vkonlopulta. Nyt ne järjestetäänkin sittenkin, kesympinä tosin, ja edelleen täällä kolkassa Suomea, eli pääsen mukaan!! (vaihtoehtona olis morsion asuinpaikkakunnan seutu, sinne mulla ei ois ollu mahdollisuutta lähteä )
Oon ihan fiiliksissiä!!! =) =)
Kivaa :D ! Mulla kans näin kaason ominaisuudessa polttareiden pitämistä parin viikon päästä. Pääsee viihteelle piiittkästä aikaa.Jihuu :whistle: .
 
Heipparallaa mammatavarits :wave:

Reissun piällä ollaan edelleen; ihanaa lomailua on! B) Miestä tosin on jo kova ikävä, mutta kotiutuu onneksi huomenna. :p Vaikka ei olekaan täytynyt tehdä mitään kotitöitä tämän viikon aikana, niin on se vaan erilaista, kun itse kantaa kokonaan vastuun tytöstä. :snotty: Hatunnostot kaikille yh:lle! :flower:

Te ootte kirjotellu niin paljon, etten oo viittiny edes selailla noita viittäkymmentä sivua & viime viikonloppu, joten lukaisin pikakelauksella pari vikaa sivua. =)

lumiannalle hyvää ja turvallista sekä tietenkin rentouttavaa matkaa! B)

Liinamari kyseli Sakulandiasta tilaamisesta. Me ei olla vaunuja tai rattaita tilattu, mutta tilasimme adapterin Ping-Pongilta ja tuli luvatusti parissa viikossa. äippäHki tais olla tilannut vauvansa Pegit Saksasta vai muistanko väärin... :whistle:

Helmiksellä vissiin huono päivä. :( En tiiä, onko tästä jo puhuttu täällä, mutta onko ruokailuasiat millaiset? Voiko olla allergian mahdollisuutta? Joudutko yksin hoitamaan nukutukset vai hoitaako joku muukin kuin sinä lasta? Jaksuja sinne ja toivottavasti vauveli alkaa pian nukkumaan paremmin! =) *muoks* Olitkin jo tuonne jotain kirjoitellut... :) Luin jostain, että 6kk -iässä aiemmin kovinkin aurinkoinen lapsi voi yhtäkkiä muuttua kiukkuilevaksi. Meilläkin tyttö on alkanut kiukkuilla ja itkeskellä aiempaa enemmän nyt lähiaikoina. Ihan siis selkeästi välillä vaan kiukkuilee, hermo menee, jos esim. otan lelun pois suusta kasvojen rasvauksen ajaksi. :)

Meillä(kään) ei juuri silitellä. :p Semmoiset vaan, millä oikeasti on mun mielestä väliä, onko rautaa näytetty vai ei eli verhot, pöytäliinat, juhlavaatteet tms. =) Turhaa ajanhukkaa mun mielestä silitellä hyvin ravisteltuja ja siistin näköisiä vaatteita. :D Eikä käytetä huuhteluainettakaan. Turhat kemikaalit pois. :D

Ipulla kans vissiin jotain v*tutusta ollunna. :hug: Ja toivottavasti olet jo paremmalla tuulella! :)

Nyt sapuskalle :wave: Huomenna vielä ollaan täällä, mutta sitten kutsuu mökki ja Savonmua, joten palstoille palailen ehkä sitten ens viikon puolivälissä. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Mahtista!!! Muistatteko et mun piti mennä ystäväni polttareihin joku aika sitten, mut sit morsio katkaisi kinttunsa ja polttarit peruuntui ko. vkonlopulta. Nyt ne järjestetäänkin sittenkin, kesympinä tosin, ja edelleen täällä kolkassa Suomea, eli pääsen mukaan!! (vaihtoehtona olis morsion asuinpaikkakunnan seutu, sinne mulla ei ois ollu mahdollisuutta lähteä )
Oon ihan fiiliksissiä!!! =) =)
Kivaa :D ! Mulla kans näin kaason ominaisuudessa polttareiden pitämistä parin viikon päästä. Pääsee viihteelle piiittkästä aikaa.Jihuu :whistle: .
Hei, laita vaikka y-viestinä että millaista ohjelmaa teillä on, koska nämä mihin oon menossa on ihan vaiheessa vielä, järjestelyt aluillaan ja ideoita olivat kaasot vailla, joten... jotain ite jo keksinkin, ja jotain ekoihin polttareihin suunniteltuja juttuja voidaan toteuttaa, mutta... jos vaikka saisin jonkun idean teidän kemuista! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ipulla kans vissiin jotain v*tutusta ollunna. :hug: Ja toivottavasti olet jo paremmalla tuulella! :)
Kyllä kyllä, tämä polttaritieto vei harmaat pilvet mennessään! =)

No ei vaan, kyllä mä olin paremmalla tuulella jo muutenki. Joskin mies nostatti vähä suorastaan mustaa pilveä tossa aiemmin... kävin ostaa ne farkut mistä taisin mainitakin..? Hyvännäköiset ja istuvat, ja vedin ne kotiintultuani päälle ja pyörähdin miehen eteen näytille ja vitsaillen totesin että kato mikä hottispupu sulla on vaimona! :LOL: Ni mitä sanoo isäntä? Klassiset miehiset sanat: Paljo makso?! :headwall: :kieh: :headwall: :kieh: :headwall: :headwall:
Tempaisin farkut jalasta ja läksin saunaan. Piruko siinä niin vaikeeta on että vois vaan joskus todeta että juu juu, hyvältä näytät.
Tai niin, ehkei sitä tosiaan näytä?! Siis naamahan mulla ei just mistään kotosin ookkaan, ainakaan naturelli-ellinä, mutta vartaloon oon tyytyväinen nyt ku kiloja tippunu.. ni yks kyselee vaan housujen hintoja, sen sijaan että noteerais että saatan näyttää hyvältä niissä! Turhamaisuus nostaa päätään. Kai.. :ashamed:
Muoks: joo, luin tekstin ja pitää lisätä kommentti että tuskinpa minä oon ainoa joka tahtoo miellyttää miehensä silmää, ja pahastuu kun tuntuu ettei sitä tee.
 
ieva80: Kyllä täällä jaksellaan ja mies on apuna iltaisin. Toivotaan, että tää on ohimenevää. En usko allergiaan, ehkä se puuro möyrii mahassa tai sitten ne hampaat tulee...

Ippu Kiitos, olisin halunnut tuon omiin häihini, mutta se jäi...Hyvä, että sille nyt löytyi käyttöä. Tosi kaunis!
 

Yhteistyössä