Jep, ite just melkeimpä tuskastuneena tulin koneelle että on kuitenno mooonta sivua eikä nukkumaan pääse :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :wave: Tiäl ollaa
Ompa vähän tullu tekstiä päivän aikana
Jep, ite just melkeimpä tuskastuneena tulin koneelle että on kuitenno mooonta sivua eikä nukkumaan pääse :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :wave: Tiäl ollaa
Ompa vähän tullu tekstiä päivän aikana
Meillä juodaan vielä tuttipullosta vettä mutta maistellaan välillä nokkiksestakin.. En oo vielä edes hörpittäny oikeasta..Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Tuli mieleen, että onko järkeä opettaa enää nokkamukiin vai mielummin suoraan mukiin?
Juu ei ooAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa...no onkos missään järkeä
Ai pitääksen tehä jotain? Vettä naamariin ja sillä hyvä Venttiilistä poju ei osaa vielä juoda joten vähän kallistan nokkista nii jo on vettä suussa..Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:kun mä en ymmärrä mitä se nokkamuki tekee...
milloin sitten kokeilet mukia?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:edelleenAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ja mikä on robbari?
Ei siitä mitään haittaakaan ole, muttei vältisti ole tarvis, jos ei halua =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Olin kyllä itse ajatellut ostaa nokkamukin, mutta kaverini sanoi, ettei kannata ja koska mulla ei itsellä ole aivoja niin menin vaan siihen mukaan
Robbari on Robin Hood, eli aika pitkälti täällä kaakossa vaikuttava halpahalliketju, joka puolestaan kuuluu monien muiden eri nimisten liikkeide kanssa Tokmanni-ketjuun...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:edelleenAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ja mikä on robbari?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Mut mulle kello on jo liikaa Öitä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Missäs Pilvipouta....lajittelemassa tän päivän ale-saalista??
Varsin tyhjentävä vastausAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Robbari on Robin Hood, eli aika pitkälti täällä kaakossa vaikuttava halpahalliketju, joka puolestaan kuuluu monien muiden eri nimisten liikkeide kanssa Tokmanni-ketjuun...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:edelleenAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ja mikä on robbari?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Missäs Pilvipouta....lajittelemassa tän päivän ale-saalista??