***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
venttiilistä??? joo varmaan pitäs tutustua aiheeseen paremmin :ashamed:
Ne on niitä hienompia nokkamukeja missä on toi venttiili, mut pienen kanssa sellanen perusnokkis ilman sitä on mun mielestä parempi. Venttiilistä saa nimittäin tosissaan imeä että sieltä mitään tulee, eikä se ihan pieneltä onnistu. Kyllä meillä on otettu nokkis käyttöön kun kiinteät aloitettu ja siitä siirrytty pojan kanssa ilman ongelmia tavan mukiin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Missäs Pilvipouta....lajittelemassa tän päivän ale-saalista?? :LOL: :LOL:
:p :p
:LOL:
...ei oo paljo lajittelemista...yks pitkähihainen puuvillainen paita pojalle. Tosi söde...raidallinen (raidat oranssi, ruskee, valkoinen ja valkoiset kaulukset). Oli 2,50 euroo ja sit maastokuvioiset sukat tytölle...oikee Vendin...ja makso ihan 1 euron... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Missäs Pilvipouta....lajittelemassa tän päivän ale-saalista?? :LOL: :LOL:
:p :p
:LOL:
...ei oo paljo lajittelemista...yks pitkähihainen puuvillainen paita pojalle. Tosi söde...raidallinen (raidat oranssi, ruskee, valkoinen ja valkoiset kaulukset). Oli 2,50 euroo ja sit maastokuvioiset sukat tytölle...oikee Vendin...ja makso ihan 1 euron... :xmas:
No mulla oli sit tänään parempi päivä :D
 
Tänään meidän helmipoju oksensi...ihan viisi kertaa. Nyt hakee unta...viimeisimmästä yökistä kolme tuntii ja maito toistaiseksi pysynyt sisällä... Annoin iltapäivällä aika reilusti banaania...joko johtuu siitä tai sitten joku pöpö... Itsellänikin kiertää...tosin aina tulee huono-olo ku kuulen että mahatautia ees liikkeellä... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No mulla oli sit tänään parempi päivä :D
Kuulosti tosiaan hyvältä saldolta...sä alat oppimaan...ja olet oikein järjestänyt shoppailukaapinkin...sussa on ainesta :flower:

Oli muute tosi söpöjä ne tyttöjen euron bodyt t-talossa...ihania kukkia oikeesti. Voitti mennen tullen ne nauravat tatit :xmas: , mut en ostanut siltikään pojulle yhtään kukkabodya...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut miun vauva saa juoda pullosta niin kauan ku haluaa...ainaki melkeen :heart: :saint: :D :LOL:
Ja miun vauva tissistä :heart: :D mut vaan tonne vuoden ikään ja sit saa muki kelvata!
Pöööh...kunhan ennen kouluun menoo antaa pullon pois ;) :LOL:
Mein likasta varmaa tulee oikeesti kunnon lelli :ashamed:
Kai teillä pojatkin juo vielä pullosta?
 
:wave:

Kamalaa kun on pikkuvieraita kylässä niin pitää viihdyttää muita kun poika nukkuu :eek: Porukka on sitte shoppaillu tänää oikein suuremmallaki joukolla :D Me käytii Ideaparkissa ja tarttu mukaan pojalle pitkähihasia bodyja.. 80 ja 86 senttisiä jo :eek: Sit viel yhen collegepuvun ostin Minimanista, tosin en päässy noin hyvillä tarjouksilla kuin Robbarissa on päästy :D onks siel nyt oikeesti jotain bodyja mitä kannattaa hamstrata???? Äiti on meinaa tulossa tänne lauantaina :D

Mä oon ihan täpinöissäni ku tänne tulee vieraita viikonloppuna.... Mä oon niin kaikille sanonu että keitetään nyt kahvit ku poika täyttää puol vuotta mutta ei ne mitkään synttärit oo ja nyt kuitenki oon jo suunnitellu kaikki kakusta lähtien :eek: Kai se hyvä pullantuoksunen kotiäiti mustaki aina pilkistää... Joo no katotaan huomenna ku pitäis alkaa toimimaan :LOL:

Nii joo vielä nokkamukista Meillä juodaan vettä semmosesta mukista mistä pitää imee kuitenki.. Mä tiiä mikä se on.. mutta hyvin menee ku kahvoista saa viel niin hyvin tarrattua kiinni ni ei äitiä tarvi mihinkää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut miun vauva saa juoda pullosta niin kauan ku haluaa...ainaki melkeen :heart: :saint: :D :LOL:
Ja miun vauva tissistä :heart: :D mut vaan tonne vuoden ikään ja sit saa muki kelvata!
Pöööh...kunhan ennen kouluun menoo antaa pullon pois ;) :LOL:
Mein likasta varmaa tulee oikeesti kunnon lelli :ashamed:
Kai teillä pojatkin juo vielä pullosta?
Ei kun ne on jo koulussa :LOL: Tai no tuo yks ei oo, mut se halus sen ite pois :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No mulla oli sit tänään parempi päivä :D
Kuulosti tosiaan hyvältä saldolta...sä alat oppimaan...ja olet oikein järjestänyt shoppailukaapinkin...sussa on ainesta :flower:

Oli muute tosi söpöjä ne tyttöjen euron bodyt t-talossa...ihania kukkia oikeesti. Voitti mennen tullen ne nauravat tatit :xmas: , mut en ostanut siltikään pojulle yhtään kukkabodya...
Tuol Gammelgyssä oli paljon bodyja, erilaisia 1,50e/kpl :D Ei ollu nauravia tatteja :LOL:
Mistä tuli mieleen, et siel oikeesti oli isommille pojille tpaita jos oli naurava pääkallo :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä