***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitäisköhän mun hilpasta kanssa huomenna tonne robbariin bodyostoksille, jos kerran edullisia ovat, meillä kun vaatetta kuluu tuon yrjökoneen kanssa! :kieh: :D
Minusta on tosi edullista, kun on 1e/kpl!!! :D Ei viiti eeskirpparilta lähtä hakee, ku uusiaki saa toho rahaan ;)
Minä minä minä minä minä minä noi löysin ekaksi!!! :wave: :wave:
*kahmii itselleen kaiken kunnian* :snotty:
Joo, saat kunnian tästä löydöstä!! :D :hug: :flower:
 
Mie en oo silittäny varmaa ku pari kertaa sen jälkee ku jäin töistä pois.. Pikkasen on saanu kauluspaitoja sun muita silitellä sillo.. Viimenen into meni ku aloin silittää kolmea pahvilaatikollista pieniä bodyjä.. Kesken kaiken tajusin että hullukshan siin meinas tulla joten en oo sen jälkee yrittäny sohia sen raudan kanssa vauvanvaatteita |O Kyl mä nyt silitän juhlavaatteet ja joskus miehen kauluspaidat kun oon kiltti :saint: Nyt mä nään jo painajaisia että pitäis lauantaiks silittää vaatteet häihin :headwall:

Verhothan tietenki pitää silittää ... tosin anoppi ne yleensä silittää kun tekeeki ne kun on ompelija :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Viimenen into meni ku aloin silittää kolmea pahvilaatikollista pieniä bodyjä.. Kesken kaiken tajusin että hullukshan siin meinas tulla joten en oo sen jälkee yrittäny sohia sen raudan kanssa vauvanvaatteita |O
Enhän mä noita muksujen vaatteita nuole sen raudan kanssa, siinähän menisi koko elämä :LOL: sillai suurin piirtein vaan suurimmat rutut nopsasti siljaan pois! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joo imuroin tänään klo 15 koko kämpän ja nyt tossa iltapalan jälkeen ois tehny mieli imuri kaivaa kaapista, mut otin vaan harjalla enimmät, aamulla sit imuroin :snotty: :LOL: :saint:
...kuulostaa tosi romanttiselta ;)

...ei vaan hieno asia!!! Huomasin kyl k-puolella kuvista että lattia kiiltää :flower: :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joo imuroin tänään klo 15 koko kämpän ja nyt tossa iltapalan jälkeen ois tehny mieli imuri kaivaa kaapista, mut otin vaan harjalla enimmät, aamulla sit imuroin :snotty: :LOL: :saint:
...kuulostaa tosi romanttiselta ;)

...ei vaan hieno asia!!! Huomasin kyl k-puolella kuvista että lattia kiiltää :flower: :flower: :flower:
Meijän 5v kysy yks päivä, et *äiti ootsiä pessy lattian ku se on NIIIIIN kilkas* B) :LOL: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä en oo tosiaan mikään talousihminen...en tiiä miten sitä oppis tekemään asiat ajallaan ja kunnolla. Ainoo mistä mielestäni huolehdin kunnolla on lapset, niiden ruuat ja vaatteet...muut repsottaa... :whistle:
Yks unohtu...palstailu menee kanssa tyylillä :LOL:
:eek: ...niin ja tyylejä on monia... :p
:LOL: :LOL: Jep :D
 
:wave: Joo taustailen täällä ja yritan pakkailla |O On sitten inhottavaa puuhaa... mitäköhän sitä ottais +38 helteeseen mukaan B) . Kaveri viestitteli, että illat Aurinkorannikoilla myös lämpimiä, että hellevaatetta vaan. Kävin tänään shoppailemassa muutamat hepeneet...nyt kun Suomesta saa halvalla :D
 

Yhteistyössä