***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Heips!

Häistä palattu kotiin ja poju laitettu omaan sänkyyn unille =) Ja minäkin jäin nyt sitten bileleskeksi, kun mies halusi lähteä meidän kyydissä häissä olleiden kamujen kanssa jonnekin juhlimaan :whistle: Häät olivat niiiiin perinteiset kuin olla ja voi :/ Mut ihan jees tällain perheen kanssa ollessa.

Meillä ei oo tuota tuttia muutenkaan käytetty kuin nukahtamisapuna ja autossa/rattaissa tekemisenpuutteeseen. Eikä poju syö tuttia, jos ei ole väsy tai muuten tylsää (siis juuri hereillä vaunuissa tai yksin auton takapenkillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Jos oon tarpeeks väsynyt itse, niin pystyn kans nukahtaan missä vaan. :D Hyvä taito.
Mä oon myös ihan kade tuolle taidolle :kieh: :ashamed: Ja muutenkin hyväunisille. Mutta hienoahan se on, että jotkut osaa senkin taidon. Toivon, että meidän poika perii unenlahjat isältään :whistle: Tuolla häissäkin otti sellaiset 25min tirsat siinä mölyssä keskellä "kulkukäytävää" ihmisten rampatessa ruokaa hakemaan ym. =)
 
Mua himpun verran veetutti, kun se Liberon pakettikortti tuli. Oletin tietty että mun lähin Lindex on Tampereella, missä käydään muutenkin usein. Mutta ei! Meidän paketti on Jyväskylässä!
Siellä käyty joskus herraties millon viimeks...
Mä niiiiin odotin sitä pakettia, oli siellä sitten vaikka kasa tutteja :p, ihan sama mitä, ja nyt ihan vaan sen takia pitäis lähtee ajamaan 90 kilsan matka, ja sama matka takasin kotiin. Tampereelle saman verran matkaa ja oon siellä käynyt kortin tulon jälkeen kaks kertaa ja ens viikolla taas menossa :headwall:
 
Te jotka luette uusinta vauvalehteä... siinä oli juttua synnytyspelosta ja haastateltiin yhtä kätilöä. Oli sitten mulla kätilönä :/ en oikee tunnistanu lehden perusteella samaksi ymmärtäväiseksi ihmiseksi,käski meinaa tosi ilkeästi olla mun huutamatta ja muuta sen sellaista. Oon kyl aika herkkis mut silti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Te jotka luette uusinta vauvalehteä... siinä oli juttua synnytyspelosta ja haastateltiin yhtä kätilöä. Oli sitten mulla kätilönä :/ en oikee tunnistanu lehden perusteella samaksi ymmärtäväiseksi ihmiseksi,käski meinaa tosi ilkeästi olla mun huutamatta ja muuta sen sellaista. Oon kyl aika herkkis mut silti
osaahan ne haastateltaessa olla vaikka kuin lipeviä :kieh: ei mun mielestä kätilön kuulu noin sanoa, synnyttäessähän saa tehdä sitä mikä itestä tuntuu hyvältä. ja miksei sais huutaa jos sattuu :eek: mä ainaki huusin ku syötävä, ukkoki sano et ulis ku koira :whistle:
 
Mie oon kyllä niin herkkis että oisin ehkä lopettanut synnyttämisen ja mennyt vessaan itkemään, jos mulle ois sanottu synnytyksessä jotain edes vähän ilkeästi :snotty:

Oliko muuten muiden Vauva-lehtiin sattunut sellanen ikävä moka että se joku muodonmuutos juttu oli kahteen kertaan, ja sen takia puuttu Raskaustesti-osion "lopputulos-sivu"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Mie oon kyllä niin herkkis että oisin ehkä lopettanut synnyttämisen ja mennyt vessaan itkemään, jos mulle ois sanottu synnytyksessä jotain edes vähän ilkeästi :snotty:

Oliko muuten muiden Vauva-lehtiin sattunut sellanen ikävä moka että se joku muodonmuutos juttu oli kahteen kertaan, ja sen takia puuttu Raskaustesti-osion "lopputulos-sivu"?
Mä en voinu mennä vessaan itkee ku sama akka laitto mut sinne ponnistamaan
|O ja sit lähdettiinkiin kiiruusti leikkuriin

Juu oli sama juttu lehdes kaks kertaa,vähän aikaa mietin et nyt on tän mamman lukutaito hakoteillä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Te jotka luette uusinta vauvalehteä... siinä oli juttua synnytyspelosta ja haastateltiin yhtä kätilöä. Oli sitten mulla kätilönä :/ en oikee tunnistanu lehden perusteella samaksi ymmärtäväiseksi ihmiseksi,käski meinaa tosi ilkeästi olla mun huutamatta ja muuta sen sellaista. Oon kyl aika herkkis mut silti
onpa ollu inho kätilö sulla :hug: olisin huutanu viel isommin jos mulle olis noin sanottu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Poitsuli täyttää ylihuomenna 6kk ja kortti tuli vasta tällä viikolla, että eiköhän se teillekin vielä kerkiä =)
niin meillähän on samana päivänä syntyneet pojut =) minkä kokonen tein poika oli 5 kk?
Neuvolassa käytiin 2.7. ja painoa oli 8920g ja pituutta 68cm. Ja päätäkin 45,1cm =)
Ja ihan tissiä imemällä, mun äiti esittelee pojan reisiä kaikille ja hokee "että ei uskois että pelekällä tissimaidolla tälläset, kattokaa nyt! :eek:" :D

Eikös teidän piäni ole kans ihan hyvissä luvussa jo? =)
 

Yhteistyössä