***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Huomenta :wave:
Nyt on maailmankirjat sekaisin. Poika heräs tissille puoli neljä tai oikeastaan leikki lakanan kanssa kukkuu leikkiä :D :headwall: imutteeli tissiä ja nukkui kasiin,eikä ollut takapuolessa edes kaksuja

Henkiolennoista olitte yöllä jutskailleet tms. Meikäläinen uskoo niihin vahvasti,joten jos joku aukeaa oln aivan varma et joku toisesta maailmasta köpöttelee,eri asia sit on onks se hyvä vai pahis :ashamed: :headwall: :D

Mua vähän jänskättää ku mies lähtee illalla baariin...pojalla ku nuo nukkumaan menot on ollut tosi uuvuttavia,mitenköhän tainnuttais poikaa päivän aikana
 
Huomenia!
Mä kipaisin tänne lukemaan vielä ennenku aletaan pakkaushommat ja suunnataan Joensuuhun päin viikoksi :)
(Myöhästyneet) Onnitelut kaikille joita voi onnitella :flower: ja toivottavasti Jahvelta irtos se palkokasvi nenusta :hug:

Meillä tyttö heräsi jutustelemaan ennen kuutta ja mulla oli tarkoituksena vähän jatkaa silmieni lepuuttamista siihen asti kunnes tyttö ilmoittais nälän olevan suuri.. Nukahdettiin molemmat ja herättiin kasilta!

Mutjoo, nyt hommiin. Palaan astialle viikon kuluttua

:)
 
:wave: ,

no nii, yhrelt lähtis juna eli tossa yheltätoista pitäs olla tienpäällä..saas nähhä kuinka matka sujuu..varmaan äipän luonna koneelle pääsee aina säännöllisen epäsäännöllisesti, hieman hankaloittaa se että talossa asuu 3 teiniä ja mun siskoki ens viikon, joten koneajat voipi olla kortilla :LOL: :LOL:

Mutta,oikein mukavaa viikonloppua, olkoon se parisuhteikas ja muutoikin makoisa :wave:
 
Tuuksää Nipsuli meillepäin? :wave:

Jahvetti onnittelut täältäkin hääpäivän johdosta! :flower: :heart: :flower: ihana mies kun ruusuja toi :heart:
Meillä tulee marraskuussa 3v hääpäivä. :heart:

M on ollu aika kiukkunen tuon piikin jälkeen. eilinen päivä oli ihan kauhea. oikein kunnon känkkäränkkä asu meillä. sitten vielä unet on ollu sellasia 15-30min pätkiä päivällä. |O

nyt meen kattelemaan kiikkua lapsille...josko jostain löytys...pappa on luvannu ostaa ja toinen ostaa leikkimökin :)

Jepsu
 
Mies alkaa tapetoimaan likan huonetta :p :D :D :D
Palko kyllä suunilleen lähti, vähän rippeitä viel...mie en oo vihanen tai suuttunu mistään, mulla vaan on niin hel**tin paha mieli :snotty: :saint:
Mutta jos menis tota v'ähä auttelee =)

Tuosta miehen kotiin jäämisestä vielä, et meillä ei miehellä kyllä oo todellakaan mitään ruusunpunasia kuvitelmia siitä ;) Kokemustakin kun on...mutta silti haluais jäädä :LOL:
 
Huomenta

:wave:
Herättiin seitsemän aikaan ekan kerran syömään ja siitä vielä nukuttiin noin yhdeksään.
Tänään kiire päivä. Esikko menee kaverin synttäreitä viettämään toiselle puolen kaupunkia Mega Zone:een. Ukko lähtee kaverin häihin. Minä toimin tytön kanssa autokuskina :D .

 
Jahvetille :hug: pahaan mieleen!

Hissukka, justiinsa illalla unta ootellessa aattelin että pitääki sua tänään huhuilla, mutta olitki sitte yöllä murharyhmää paossa täällä! ;) Antoko ne sun nukkua rauhassa? =)

Tylsää, ei taaskaan mitään specialimpaa kertomista. Bataatti-kukkakaali-sosetta tein tytölle ja Jyskissä pitäis lähtä käymään. Ja tivoliin tänään.

:wave:
 
Heipä hei :wave: pitkään aikaan en ole kirjotellut, kun niin paljon on ollut kaikennäköstä touhua.
Asuntoon remonttia tehään ja samalla on aika kulunut veneilemässä pitkin ja poikin.
Ja kaiken hötäkän keskellä täytyy lapsiakin viihdyttää :D
Meillä on pikku-ukkelik jo yli 6kk ja hampaita tulee kovalla vauhdilla. Vielä ei ryömitä, mutta ympyrää mennään ja peruutetaan.
Pikku-ukkeli nukkuu edelleen yöt heräämättä, vaikka välillä käy kova ähräys pinniksessä, kun unissaankin pitää mahallaan olla.
Mutta tämmöttii, jos jotain kiinnostaa tai joku mut vielä muistaa :wave: :wave:
Palailen takasin remontti hommiin ja kunhan tää ruljanssi on ohi, niin varmaan syksyn tullen on enempi aikaa perehtyä taas palstailuun.
Mukavaa kesän loppua kaikille!!
:D
 
Ippu nukuin niin sikeästi että en varmaan olisi edes huomannut vaikka ovesta olisi se murharyhmä tullut :LOL:

Nipsuli mua nauratti tuo parisuhteikas viikonloppu :LOL: kai sitä voisi siihenkin puoleen joskus panostaa :snotty:

Jepsu meilläkin oli kiukkupäivä rokotuksen jälkeen, toivottavasti helpottaa pian!

Ja poika heräsi, mentävä taas...
 
M:llä on ollut onneks nyt jo parempi päivä. :)

syötiin tuossa just tortilloja pitkästä aikaa. nam. kirpparillakin käytiin mut ei tarttunu muuta matkaan kuin miehelle faith no moren t-paita. kamalasti possaa liikkeellä kun täällä on tuo Kla-rokkikin nyt tänä viikonloppuna.

mitäköhän sitä keksis tekemistä...

Taidan mennä suihkuun.

Jepsu
 
Kevytmelankolia, mietinkin yksi päivä mihin olet hukkunut :wave:

Käytiin aamupäivällä siellä Farmari-messuilla :D Poika näki elukoita ja äiti sai metrilakua. Mikähän iskän saldo lie ollut. :xmas:

Pojan kummit tulevat kohta käymään, kiva nähdä taas (viikko sitten oltiin viihteellä ).

Poitsulla on maha ollut ihan löysällä, 4 ripulit tullut tänään :( onkohan joku ruoka-aine aiheuttanut, vai mahatauti iskenyt?
 
herve :wave:

mä aion tänään roikkua täällä kun ollaan P:n kanssa kahestaan yö :xmas: tuleva yö kyllä hyytää jo valmiiksi, vessan ovi-episodi vielä tuoreessa muistissa :x :x hissukalla ollu kans jotain paranormaalia kotona, mä kammoan kaikkea tollasta kun liikaa tota mielikuvitusta :whistle: :ashamed:
mulla alko menkat eilen |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: miksi miksi miksi??? :headwall: miten paljo tässä pitäs imettää että ne pysys poissa :kieh: nyt särkee ja kolottaa ja vituttaa, ihanaa |O

lumianna teillä siis operoidaan kyynelkanavan ahtauma 6 kk iässä, mitä ihmettä?? :eek: mulle sanottiin et ale vuoden ikää ei tehdä mitään ja 80 % tapauksista paranee spontaanisti 8 kk ikään mennessä.
 
Heissan :wave:

Mulla on maha ihan pas...na,söin ja sit alkoi :( ja mies on just lähdös bilettämään.Toivottavasti masu rauhoituu ettei istuta pojan kanssa veskissä koko iltaa.

Cruella :hug: menkkakivuista,ne on persiistä. Täällä ei ole vielä näkyny,hyvä niin

Jotenkin tyyylsä päivä :/ :xmas: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
liinamari toivottavasti maha paranee, onko sulla mitään lääkettä? meilläkin mies on bilettämässä, ollaan bileleskiä :whistle: olipas tyhmä juttu :LOL: :LOL:

Juu lääkettä on...lakritsaa

:LOL: :headwall: mulla on mieletön namihimo,näköjään mahavaivatkaan ei pysäytä sitä addiktiota :ashamed:

Bileleskiä :LOL: :LOL: tuo oli hyvä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
liinamari toivottavasti maha paranee, onko sulla mitään lääkettä? meilläkin mies on bilettämässä, ollaan bileleskiä :whistle: olipas tyhmä juttu :LOL: :LOL:

Juu lääkettä on...lakritsaa

:LOL: :headwall: mulla on mieletön namihimo,näköjään mahavaivatkaan ei pysäytä sitä addiktiota :ashamed:

Bileleskiä :LOL: :LOL: tuo oli hyvä :LOL:
:D mulla huutaa kilon karkkisäkki tuolla mun nimee :whistle: :ashamed: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
liinamari toivottavasti maha paranee, onko sulla mitään lääkettä? meilläkin mies on bilettämässä, ollaan bileleskiä :whistle: olipas tyhmä juttu :LOL: :LOL:

Juu lääkettä on...lakritsaa

:LOL: :headwall: mulla on mieletön namihimo,näköjään mahavaivatkaan ei pysäytä sitä addiktiota :ashamed:

Bileleskiä :LOL: :LOL: tuo oli hyvä :LOL:
:D mulla huutaa kilon karkkisäkki tuolla mun nimee :whistle: :ashamed: :p
Jostainhan se humala on meidänkin saatava :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
liinamari toivottavasti maha paranee, onko sulla mitään lääkettä? meilläkin mies on bilettämässä, ollaan bileleskiä :whistle: olipas tyhmä juttu :LOL: :LOL:

Juu lääkettä on...lakritsaa

:LOL: :headwall: mulla on mieletön namihimo,näköjään mahavaivatkaan ei pysäytä sitä addiktiota :ashamed:

Bileleskiä :LOL: :LOL: tuo oli hyvä :LOL:
:D mulla huutaa kilon karkkisäkki tuolla mun nimee :whistle: :ashamed: :p
Jostainhan se humala on meidänkin saatava :LOL:
no niimpä :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä