***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Nyt mä kuitenkin lähden maate... että jaksaa huomenna taas rumbaa...

Oli meilläkin tänää vähän kränää...ja pahoitin mieleni...mun kotona olemista lasten kanssa kun ei mies osaa arvostaa...kun siitä ei tuu rahaa :( . Kaiken aikani annan lapsille ja kotitöille...en ees viihteellä oo käyny... Vähä sydänalaa särkee...

 
Meillä mies muuten lupas jäädä talveks pojan kanssa kotiin "kunhan mä vain tienaan niin paljon rahaa töissä että pärjätään". Juu-u. Ilmeisesti hän kuvittelee, että se on ihan iisiä olla penskan kanssa kotona.. Noh, myönnetään kyllä, että onhan tää kotona oleminen vähän helpompaa kun mies saa yrittäjänä vähän enemmän rahaa käteen kuussa, mutta työajatkin on kyllä sen mukaiset. :headwall:
 
...en viel mennykkään...huijasin :D

Meillä myös ukko sanonut että hän mielellään jää kotiin lasten kanssa, jos mä meen töihin. Hän kuulemma mielellään jää maate, kun mä lähden töihin... |O Juu...mähän siis vaan makaan kaiket päivät :whistle:

Näyttää kuitenkin että samat sävelet on näköjään muissakin perheissä.... :xmas: Siis aivan normaalia vissiiin...
 
Kyllä minäkin tuon pakkasilla töihin potkin ja käännän itse lämpöisen peiton alla kylkeä poika vieressä. :LOL:
Katoan myöskin nukkumaan, huomenna pitäisi saada koko perheen kamat pakattua yhden yön reissua varten. Not gonna happen.. :LOL:
 
Mies tosiaan sano, että mähän voin pakata kun oon päivän kerran kotona.. :eek: Huomaa tosiaan, että herra on aika paljon töissä eikä ihan täysin käsitä, että poika kyllä vaatii sitä aikaa jonkin verran. Ja vaikka vaan yksi lapsi onkin, niin ei sitä aikaa liikaa ole.. :p
 
Joks kaikki män?
Meillä muuten mie menen töihin. Ajattelin että joulun jälkeen ilmottaudun sijaisuuksia tekemään tohon lähikouluun, missä tein ennen lomallejäämistäkin sellast 26h/vko (sen lisäks kävin näis toisis töis pari h/vko, missä nytkin käyn). Mies on mielellään kotona, ei tykkää niin kauheesti työnteosta, ja mie taas tykkään töistä ihan hirveesti. Siis tykkään olla kotonakin, mutta nuo työpäivät ei mitään mahottoman pitkiä ollu, ja jos sijaistan ni en oo edes joka pv. Ja voih ku ne lapset on sielläkin niin ihania. :heart: Ainakin melkeen joka päivä. :LOL:
Tarhaan ajateltiin tuo laittaa sit.. öö. Niinku vuodeks tarhaan ja vuodeks eskariin. Tohon lähitarhaan, ja sillai puolpäiväseks.. Mikäli vaan mahollista.
Olin itte pienenä (siinä samaisessa tarhassa) kans just jostain aamupvstä iltapäivään, vaik ei ihan välttämätön tarve oiskaan ollu. Koen sen oikeen hyväks, sain kuitenkin kavereita ja sillai. Melkeen kaikki siitä tarhasta myös siirtyy sitten siihen lähikouluun (mis mä myös olin sekä opiskelemassa että tosiaan töissäkin.. :LOL: ), ni ei sit joudu ihan tyhjästä alottamaan sielläkään. :)
 
Täältä on jo kaikki nukkumassa :saint:

Miun brittifriikkiys hipoo jo älyttömyyksiä :headwall: Piti valvoa tänne asti, että sain kattoo Commandon :whistle: Kertoo Iso-Britannian kommandojoukkojen koulutuksesta...
Aikasemmin illalla olin ihan täpinöissäni, kun Bonesissa oli vierailevana tähtenä kylläjeeveshoitaa-Jeeves :D *ei muista näyttelijän nimeä*

Ja miun liikuttuminen mitä ihmeellisimmistä jutuista.... voi tsiisus... Se Saunalahden mainos missä pikkupoitsu lähtee koulumatkalle jättireppu selässä... :ashamed: Arvatkaa kuka tirautti sille :whistle:

pilvipouta Kurjaa, että siun mies näkee asian noin :( Että hoitovapaalla vaan vedetään lonkkaa kotona... Ehdota, että kokeilee yhen päivän "lonkan vetämistä" niin kattoo millasta on olla koko päivä kiinni lapsessa ;)

Nyt turvalleen, ettei mene miulla huominen lonkan vetelyksi :snotty: Pidetään illalla vähän parisuhdeaikaa miehen kanssa :heart: Mennään kiinalaiseen syömään ja kattomaan uusi X-files =)
 
Huomentapäivää!

Myöhäiset ja tuoreet onnittelut kaikille onniteltaville :flower:

Me käytiin miehen kanssa eilen syömässä sen menneen hääpäivän kunniaksi ja mummu vahti pojan nukkumista meillä =) Ei me oltu poissa kun vajaa 2h. Mut kivaa ja hyvää oli :heart: :p Tänään mennään häihin koko perhe, joten ajoissa päästään kotiinkin. On vähän etäämpien kamujen häät kyseessä. Mun pitäskin tästä pikapikaa ruveta kans pakkaushommiin, että tulee kaikki tarpeellinen mukaan ja ittensä sekä nuo miehet pitäis saada kuosiin puoleenpäivään mennessä :whistle:

Me ollaan myös matkattu melko paljon menneinä vuosina miehen porukoiden matkailuautolla, lähinnä ympäri Eurooppaa :D Myivät matkailuautonsa pari vuotta sitten, joten nekin reissut on nyt reissattu. Ihan mielettömän kallista puuhaa tuo vuokraus ja matkaaminen sellaisella ylipäätään. Me ollaan nuorena päästy appivanhempien siivellä :whistle: :ashamed:

Tuosta kotona olemisesta/töistä olitte jutelleet :/ Meilläkin mies jäis mielellään kotiin, mutta tosiaan vielä vuosi opiskelua jäljellä, mutta jos ei heti töihin pääse, niin jää kotiin pojan kanssa :) Mä tykkään työstäni ihan mielettömästi, vaikka se onkin ajoittain aika rankkaa sekä henkisesti että fyysisesti :/ :) Mutta samalla myös niin palkitsevaa :heart: Monessa muussa työssä ei varmasti saa ihmisiltä niin aitoa ja vilpitöntä kiitosta :flower: Osaltaan siis odotan jo töihinpaluuta, vaikka pojan hoitoon laittaminen kauhistuttaa... ja nuo miehet :kieh: Taitaa aika moni mies kuvitella, että äidit vaan loikoilee lasten kanssa kotona :kieh: Meillä ainakin kämppä on ihan sekasin aina, kun mies on ollut vaikka vaan tunnin pojan kanssa kotona, kun mä oon käynyt jumpalla tms. :eek: Jos se tekis kaiken saman kodin eteen kuin minä, niin vois mieli muuttua :kieh:

jeeps, mut nyt pitää tosiaan rientää

Ai juu, hauskaa matkaa kaikille reissaajille!
 

Yhteistyössä