***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Hitsi,mä kiroan Lindexin bodyt alimpaan hel...iin. Ostin tarjouksesta ota kolme maksa kaks ja nyt on viikon jälkeen kahdesta nepparit sökönä |O

Onkos muuten kellään kokemusta Bamixin sauvasekoittimista ? Kuulemma tosi hyviä mut kalliita ja niihin kuulemma sais vaihtoterätkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
merks!
tultiin just tivolista, A onnistu nukahtamaan sen hälyn keskellä! miten vauvat tekee sen..?! :eek: :whistle: *kade*
Jos oon tarpeeks väsynyt itse, niin pystyn kans nukahtaan missä vaan. :D Hyvä taito.

Tuo on kyl kadehdittavaa. Itse kuulun herkkäunisiin,ei tartte ku katsoa päin ja pling hereillä ollaan
 
On ollu palstailu hiljasta meikäläisllä helmikuun jälkeen, 16- vee pikkusiskolla todettiin aivokasvain tässä keväällä, ollut siitä siis huoli ja tottakai vauvelikin verottanut aikaa, mutta olen kyllä taustalla pysyny ja yrittäny lukee muiden kuulumisia. Meille kuuluu muuten hyvää, odotellaan että systeri pääsee leikkaukseen, onneks siis tässä ihan lähipäivinä, Vauveli kasvaa ja joka päivä tuntuu että hän oppii jotain uutta. Viime viikolla ketkutti lanteita ja sille sai tosissaan nauraa, oli kun paraski tanssija mtv:ltä ja tottakai tytteli naureskeli mulle takas, ku ei oikeen ymmärtäny että mikä sitä äiteetä ny naurattaa..

Juu, ja muutama kyssärikin olis... Nämä kaikkien raskaana olleiden suosikit peräpukamat nostaisin taas mukaan keskusteluun. Eli onko teillä jo parantuneet? Mä joudun meneen leikkaukseen, kun ei ottanu parantuakseen :( .. Ja sit vielä, onko täällä ketään jonka vauvalta löydetty diabetesgeeniä? Treella ainakin otetaan olikohan napanuorasta verta joka tutkitaa ja sit vanhemmille laitetaan tulokset halutessa. Meidän neidillä siis löyty se geeni, ja nyt ollaan siinä Dipp tutkimuksessa. Onko muita??

Aurinkoista kesäiltaa kaikille äideille ja vauvoille!!
 
Iltaa! Tuossa kohta aletaan napsimaan vohveleita, pikkasen kuuma oli keittiössä niitä käristää :whistle: :p

Seuraavasta saan varmaan kunnolla tavaraa niskaan, mutta Vauva-lehden ja muutaman muun lähteen rohkaisemana ajateltiin vierottaa poika tutista jo nyt.
Ei se sitä varsinaisesti paljoa ole tähänkään asti tarvinnut, myöskään öisin ei tarvi tuttia käydä suuhun asettelemassa jos on pudonnut... mutta nyt kyllä huomaa kun ei päivän aikana ole sitä saanut niin on kuin vauhko härkä! Morkatkaa ihmeessä, meillä ei silti syödä tuttia enää :p :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Seuraavasta saan varmaan kunnolla tavaraa niskaan, mutta Vauva-lehden ja muutaman muun lähteen rohkaisemana ajateltiin vierottaa poika tutista jo nyt.
Mistäs tässä on kyse? Mulla on kans puolivuotias ja yritän vähentää tutin käyttöä myös. Olis kiva kuulla enemmän :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tollompi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Seuraavasta saan varmaan kunnolla tavaraa niskaan, mutta Vauva-lehden ja muutaman muun lähteen rohkaisemana ajateltiin vierottaa poika tutista jo nyt.
Mistäs tässä on kyse? Mulla on kans puolivuotias ja yritän vähentää tutin käyttöä myös. Olis kiva kuulla enemmän :wave:
Tässä nyt ainakin yks linkki aiheesta tiivistettynä =):
http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/perhe_koti/lapset_kasvatus/hyvastit_tutille/fi_FI/milloin_luovutaan/
 
Minä oon ite syöny tuttia 6v asti B)
Mut joo...likalla on oikeestaan tutti ihan vaan nukahtamisapuna, huvikseen ei juurikaan tuttia syö vaikka pojat sitä alituiseen koittaa tuputtaa :kieh: Sylkäsee aina pois.
Tutti on myös meillä helpottanu toisinaan tuota pulautteluaki :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuveikka:
Hello :wave:
Ihan nopsaa vaan kysäsen että mitäs siinä liberon 6kk paketissa nyt olikaan?? :xmas: En oo vielä käyny hakees, ja kiusaa kiusaa :D
Housuvaippoja, siteitä, esitteitä, kertsiruokalappuja, pehmokatselukirja tms härpäke... :whistle: Oiskohan ne ollu siinä =)
 
TÄÄLLÄ KANS YKS BILELESKI :wave: tylsää...
LAMMISKA :hug: , kiva kuulla kuulumisia, sulla rankka kevät ollu, toivottavasti leikkaus sujuu hyvin
JEPSU osaatko neuvoa mikä hotelli olis lähimpänä kruununvoudintaloa??
meillä kans pyöritetään ja peruutetaan ja yöt on levottomia, hohhoijaa sitä hästäämistä
 

Yhteistyössä