***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
hyi hitto mitä kävi eilen :x lapset nukkumassa ja me miehen kans olkkarissa. väsytti ja aattelin lähtee nukkuu. olin menos veskii pesee hampaita ni ovi lukossa.... ja meillä siis sellanen vanha kahvan kääntö-systeemi et ei voi ulkoapäin lukita. mies vähän aikaa ränkkäs ovee ni aukes. selittäkää toi mulle järjellä! :eek: mulla vielä niin tajuttoman vilkas mielikuvitus et en uskaltanu miehen viereltä liikkuu ja sen piti lähtee sit kans nukkumaa. pelotti niin pirusti. alkukuusta pitäs P:n kans jäädä yöks yksin, no fucking way!!!
:eek: :eek: Hitto mua ois hyytänyt! :eek: Oon kans tosi säikky. Tosin, nykyään oon jo oppinu olemaan ittekseni, tai siis kaksin vauvan kanssa, mutta edelleen tarkistan illalla ovet ja sälärit pitää olla iltasella kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
hyi hitto mitä kävi eilen :x lapset nukkumassa ja me miehen kans olkkarissa. väsytti ja aattelin lähtee nukkuu. olin menos veskii pesee hampaita ni ovi lukossa.... ja meillä siis sellanen vanha kahvan kääntö-systeemi et ei voi ulkoapäin lukita. mies vähän aikaa ränkkäs ovee ni aukes. selittäkää toi mulle järjellä! :eek: mulla vielä niin tajuttoman vilkas mielikuvitus et en uskaltanu miehen viereltä liikkuu ja sen piti lähtee sit kans nukkumaa. pelotti niin pirusti. alkukuusta pitäs P:n kans jäädä yöks yksin, no fucking way!!!
:eek: :eek: Hitto mua ois hyytänyt! :eek: Oon kans tosi säikky. Tosin, nykyään oon jo oppinu olemaan ittekseni, tai siis kaksin vauvan kanssa, mutta edelleen tarkistan illalla ovet ja sälärit pitää olla iltasella kiinni.
Hyi hemmetti :eek:
Mulla on nytkin turvalukko ja ketju päällä..
Kun oltiin pankissa tekemässä kauppakirjoja tästä kämpästä, edellinen omistaja kysyi, oliko illalla kummitellut. Olin ihan että mit vit? :eek: muutenkin pelkään kaikkea mahdollista ja mahdonta, tarvii käydä tsoukilla heittelemään tuollaisia!
 
niin, ja huomenta vaan kaikille :wave:

Meillä oli tytöllä pientä rauhattomuutta viime yönä, joten otin viekkuun nukkumaan siinä klo kolmen maissa. :heart: Tänä aamuna onkin sit jo ehditty vaikka mitä; normaalien aamutouhujen lisäksi mä oon vaihtanu lakanat ja askarreltiinpaskarreltiin tytön kanssa appiukolle synttärikortti. =) Ja arvatkaas mitä; ekaa kertaa uskaltauduin suihkuun tytön ollessa hereillä. :D Tavallisesti oon miehen työpäivinä aina käyny illalla typyn nukkuessa, mutta nykyisin tyttö viihtyy aamusella tunninkin ittekseen leikkimässä, joten laitoin tytön leikkimatolle ja pyyhkäisin suihkuun. Oli kyllä tositosi pikasuihku. =)
 
Vauvanhuone-G: meillä on ihan jotain Ikea-kamaa vain =) just tilasin Lastenhuoneesta boordinäytteitä. Laitettiin poika heti omaan huoneeseen nukkumaan (kun muutettiin tänne), ihan yhtä levottomasti on nukkunut sielläkin kuin meidän makkarissa :D tilaa olisi toisellekin beibille (4h+k), mutta toimii tää ylimääräinen huone nyt vieras-/tietsikkahuoneena :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
hyi hitto mitä kävi eilen :x lapset nukkumassa ja me miehen kans olkkarissa. väsytti ja aattelin lähtee nukkuu. olin menos veskii pesee hampaita ni ovi lukossa.... ja meillä siis sellanen vanha kahvan kääntö-systeemi et ei voi ulkoapäin lukita. mies vähän aikaa ränkkäs ovee ni aukes. selittäkää toi mulle järjellä! :eek: mulla vielä niin tajuttoman vilkas mielikuvitus et en uskaltanu miehen viereltä liikkuu ja sen piti lähtee sit kans nukkumaa. pelotti niin pirusti. alkukuusta pitäs P:n kans jäädä yöks yksin, no fucking way!!!
:eek: :eek: Hitto mua ois hyytänyt! :eek: Oon kans tosi säikky. Tosin, nykyään oon jo oppinu olemaan ittekseni, tai siis kaksin vauvan kanssa, mutta edelleen tarkistan illalla ovet ja sälärit pitää olla iltasella kiinni.
Hyi hemmetti :eek:
Mulla on nytkin turvalukko ja ketju päällä..
Kun oltiin pankissa tekemässä kauppakirjoja tästä kämpästä, edellinen omistaja kysyi, oliko illalla kummitellut. Olin ihan että mit vit? :eek: muutenkin pelkään kaikkea mahdollista ja mahdonta, tarvii käydä tsoukilla heittelemään tuollaisia!
:eek: Hui helvata! :eek: Meillä ei oo enää turvaketjua. :ashamed: Joskus pari vuotta sitten oltiin miehen kanssa molemmat liikenteessä omien kavereittemme kanssa ja mä tulin ekana kotiin. Laitoin vanhasta tottumuksesta turvaketjun kiinni, en itse asiassa edes silloin tiennyt, ettei mies oo vielä kotona. No, olin tosiaan,miten sen nyt sanois :whistle: aika känässä ja nukahdin sitten soffalle. Mies sitten oli tulossa kotiin myöhemmin, eikä tietenkään päässyt sisään kun kettinki oli päällä. :whistle: Oli yrittäny herätellä mua puhelimella ja ovenraosta jopa yrittäny heittää mua nuuskapurkilla (ovelta näkee sohvalle jos väliovi on auki). En sit heränny, eikä mies ollu yöllä neljän aikaan viittiny hirveesti huudella käytävässä. Oli sit tempassu sen turvaketjun paskaks. :whistle: Että niin kestäviä ne sitten on... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
ekaa kertaa uskaltauduin suihkuun tytön ollessa hereillä. :D Tavallisesti oon miehen työpäivinä aina käyny illalla typyn nukkuessa, mutta nykyisin tyttö viihtyy aamusella tunninkin ittekseen leikkimässä, joten laitoin tytön leikkimatolle ja pyyhkäisin suihkuun. Oli kyllä tositosi pikasuihku. =)
Mä käyn suihkussa niin että laitan tytön sitteriin istumaan siihen oven suuhun. Lelu käteen niin viihtyy siinä. En voisi jättää enää leikkimatolle, kun toisesta on tullut kovin liikkuvainen.... olohuone on melkein ryömitty nurkasta nurkkaa...
 
Ieva, mä käyn aina aamulla suihkussa, ja poika möllöttää avonaisen kylppärin oven edessä. Varmaan jää kauheat traumat kun joutuu pakko-katselemaan äitinsä peseytymistä joka juuttaan päivä :LOL:
Tai nythän tuo heppu jo mönkii ympäriinsä mm. kengänpohjia nuolemassa ja kissanhiekkamurusia hipelöimässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
ekaa kertaa uskaltauduin suihkuun tytön ollessa hereillä. :D Tavallisesti oon miehen työpäivinä aina käyny illalla typyn nukkuessa, mutta nykyisin tyttö viihtyy aamusella tunninkin ittekseen leikkimässä, joten laitoin tytön leikkimatolle ja pyyhkäisin suihkuun. Oli kyllä tositosi pikasuihku. =)
Mä käyn suihkussa niin että laitan tytön sitteriin istumaan siihen oven suuhun. Lelu käteen niin viihtyy siinä. En voisi jättää enää leikkimatolle, kun toisesta on tullut kovin liikkuvainen.... olohuone on melkein ryömitty nurkasta nurkkaa...
Meilläkin liikkuu selällään pois leikkimatolta, mutta ei vielä käänny eikä ryömi, joten leikkimatto passaa ihan hyvin hetken aikaa vielä. =) Sit kun alkaa kääntymään, niin laitan varmaankin sitteriin kans. =) Oon miettiny, että ostaiskohan sen bumbo-tuolin, olis kätevä uimahallissakin käydessä. :)
 
äippä70 ollut vissiin huolia :hug: Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin nyt!

Meillä on puolivapaata nyt pari päivää, neiti lähti leirille mummin ja serkun kanssa. Joten pikkumiehen ehdolla mennään! Jos vaikka ehtis vähän elokuvia kattella!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
ekaa kertaa uskaltauduin suihkuun tytön ollessa hereillä. :D Tavallisesti oon miehen työpäivinä aina käyny illalla typyn nukkuessa, mutta nykyisin tyttö viihtyy aamusella tunninkin ittekseen leikkimässä, joten laitoin tytön leikkimatolle ja pyyhkäisin suihkuun. Oli kyllä tositosi pikasuihku. =)
Mä käyn suihkussa niin että laitan tytön sitteriin istumaan siihen oven suuhun. Lelu käteen niin viihtyy siinä. En voisi jättää enää leikkimatolle, kun toisesta on tullut kovin liikkuvainen.... olohuone on melkein ryömitty nurkasta nurkkaa...
Meilläkin liikkuu selällään pois leikkimatolta, mutta ei vielä käänny eikä ryömi, joten leikkimatto passaa ihan hyvin hetken aikaa vielä. =) Sit kun alkaa kääntymään, niin laitan varmaankin sitteriin kans. =) Oon miettiny, että ostaiskohan sen bumbo-tuolin, olis kätevä uimahallissakin käydessä. :)
meillä sama homma ja ihan hyvä niin, kerkee vielä mennä ihan tarpeeks B) ainoo mikä meillä on ni P alkaa turhautua ku ei pääse kunnolla liikkeelle eikä sitte kauan jaksa olla itekseen. ootteko käyny vauva-uinnissa vai vaan itekseen? meil alkais nyt syyskuussa vauva-uinti ja ootan innolla ku P varmaan tykkää :)
 
Huomenta!

Mä käyn myös suihkussa niin, että poika on sitterissä pesuhuoneen nurkassa jonkun lelun kanssa. Tuo meidän vilpertti pääsee kans omalla peruutus ja pyörimistyylillään jo parin metrin matkojakin hetkessä, joten ei viitsi jättää hetkeksikään vartioimatta.

Meillä oli taas levoton yö |O Poika on nyt oppinut niin paljon kaikkea, että unet häiriintyy ja ilmeisesti myös hampaat on tulossa, kun ihan raivona hinkkaa ikeniä kaikella! Ja pari päivää kiukkuillutkin entistä enemmän :eek: Poika heräili 2h välein ja pyöri ja möyri koko ajan unissaankin. Kävin välillä katsomassa äherrystä, vaikka poika oli unessa. Hän koitti ottaa varpaistaan kiinni (nukkuu unipussissa, joten ei onnistu kovin hyvin), kääntyili kyljeltä toiselle ym. Ja kaksi kertaa yön aikana poju oli kääntynyt vatsalleen ja pää oli jalkopäässä :eek: Melkoista meininkiä siis :heart:

Kamala tuo Cruellan ovihomma :eek: Mä oon myös vähän sellanen hömppä, että uskon yliluonnollisiin asioihin, näen joskus "enneunia" jne. Kylmät väreet menee...

Lastenhuonegalluppiin: me rempattiin lastenhuone odotusaikana (ei tiedetty kumpi tulee) ja värimaailma on keltainen+valkoinen+ruskea. Myöhemmin tekstiileissä ja tavaroissa tuotu sinistä mukaan. Sisustus on hiukan vaiheessa, kun nyt pojan huoneessa on meidän vanha sohva odottamassa, että mun pikkuveli muuttaa pois kotoa ja ottaa sen sitten itelleen. Mutta siis yhdellä seinää on sellainen keltataustainen Nalle Puh -tapetti ja muilla seinillä maalattavaa tapettia, joka siis maalattu keltaiseksi.

En taasen muista muuta...

Toivottavasti Äippä70 asiat järjestyvät :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
hyi hitto mitä kävi eilen :x lapset nukkumassa ja me miehen kans olkkarissa. väsytti ja aattelin lähtee nukkuu. olin menos veskii pesee hampaita ni ovi lukossa.... ja meillä siis sellanen vanha kahvan kääntö-systeemi et ei voi ulkoapäin lukita. mies vähän aikaa ränkkäs ovee ni aukes. selittäkää toi mulle järjellä! :eek: mulla vielä niin tajuttoman vilkas mielikuvitus et en uskaltanu miehen viereltä liikkuu ja sen piti lähtee sit kans nukkumaa. pelotti niin pirusti. alkukuusta pitäs P:n kans jäädä yöks yksin, no fucking way!!!
:eek: :eek: Hitto mua ois hyytänyt! :eek: Oon kans tosi säikky. Tosin, nykyään oon jo oppinu olemaan ittekseni, tai siis kaksin vauvan kanssa, mutta edelleen tarkistan illalla ovet ja sälärit pitää olla iltasella kiinni.
mulla oli oikeesti niskavillat pystyssä koko illan ja yön :x ei tarvinnu muuten vessassa käydä yöllä kertaakaan vaikka yleensä saatan käydä parikin kertaa :whistle:

pessi, hyi mitä juttuja :eek: ei tarvis joo tsoukillakaan heitellä tollasia :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
ekaa kertaa uskaltauduin suihkuun tytön ollessa hereillä. :D Tavallisesti oon miehen työpäivinä aina käyny illalla typyn nukkuessa, mutta nykyisin tyttö viihtyy aamusella tunninkin ittekseen leikkimässä, joten laitoin tytön leikkimatolle ja pyyhkäisin suihkuun. Oli kyllä tositosi pikasuihku. =)
Mä käyn suihkussa niin että laitan tytön sitteriin istumaan siihen oven suuhun. Lelu käteen niin viihtyy siinä. En voisi jättää enää leikkimatolle, kun toisesta on tullut kovin liikkuvainen.... olohuone on melkein ryömitty nurkasta nurkkaa...
Meilläkin liikkuu selällään pois leikkimatolta, mutta ei vielä käänny eikä ryömi, joten leikkimatto passaa ihan hyvin hetken aikaa vielä. =) Sit kun alkaa kääntymään, niin laitan varmaankin sitteriin kans. =) Oon miettiny, että ostaiskohan sen bumbo-tuolin, olis kätevä uimahallissakin käydessä. :)
meillä sama homma ja ihan hyvä niin, kerkee vielä mennä ihan tarpeeks B) ainoo mikä meillä on ni P alkaa turhautua ku ei pääse kunnolla liikkeelle eikä sitte kauan jaksa olla itekseen. ootteko käyny vauva-uinnissa vai vaan itekseen? meil alkais nyt syyskuussa vauva-uinti ja ootan innolla ku P varmaan tykkää :)
Ei olla vielä käyty missään, mutta syksyllä olis tarkoitus alkaa käymään. Tosin, toivottavasti päästään vielä johonkin vauvauintiin, kun jäi tuo ilmoittautuminen... :whistle: Oon kyllä kuullu, että niihin pääsis aika nopeellakin varoajalla. :/ Tosin, silloin joutuu varmaan ottamaan ns. huonomman ajan. Meillä ei ajalla oo niin väliä, kun miehellä on kuitenkin epäsäännöllinen duuni.
 
Kuulostaa tutulle Kristelle nuo yöheilumiset. Meillä tätä jatkunut jo mooonta viikkoa, säkällä kerran parissa viikossa menee yö hyvin. Alan jo kallistua sille kannalle, että toiset vaan on levottomampia nukkujia kuin toiset :(
 
5kk neuvola takanapäin

pituus 69,7cm (51,5)
paino 8490g (3655)
pipo 46,6cm (37)

rokotus käydään ottamassa vasta loppuviikosta ku huomenna on meno sinne osastolle ja magneettikuvaan niin ei tarvii sitte jännätä josko kuume nousee ja ei päästäkkään menemään sinne.

tulen myöhemmin lueskelemaan enemmän teidän juttuja ja toivottavasti kerkiäisin jotain jutustellakki.

piipero86 & kalle tasan 5kk :heart:
 
pitää viel laittaa pari juttua mitä sain tekstareilla illalla ku kerroin tapahtunesta:

kummitukset ei tee pahaa. yks tuttu kerto, asuvat vanhassa rintamamiestalossa, ovi oli vähän auki, sieltä tuli vanha huivipäinen mummo sisää, ihan ku höyryä ja haihtu. ei ollu ongelmia. tästä joku 20 v aikaa eikä mummoa oo sen jälkee näkyny :eek: :x

ja toinen:

on ollu jollaa muullaki täs lähiaikoina tollanen juttu mut niil kuulu askeleet ja ovi aukes.

tosi rentouttavaa saada tollasia viestejä ku melkee paskat housussa muutenki....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
pessi, hyi mitä juttuja :eek: ei tarvis joo tsoukillakaan heitellä tollasia :x
Toivottavasti oli vaan tsoukki... :/ oon jo kehitellyt kaikkia koko-perhe-teurastettu -tarinoita päässäni :ashamed:
ymmärrän... mä myös kehittelen kaikkea päässäni. oon ihan pienestä asti pelänny pimeetä ja kaikkee outoo. mihinkään yliluonnolliseen en varsinaisesti usko mut jos itelle käy jotain selittämätöntä ni pistää se miettimään :| mun pitää kysyy siltä edelliseltä asukkaalta et onks sille käyny vastaavaa. hyi kun mua eilen karmi ku laitoin valot vaatehuoneesee kun en pimeessä uskaltanu olla ja piti käsi työntää sinne pimeesee ettimää valokatkasijaa. koko ajan ootin et joku tarraa kädestä :x :x :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kuulostaa tutulle Kristelle nuo yöheilumiset. Meillä tätä jatkunut jo mooonta viikkoa, säkällä kerran parissa viikossa menee yö hyvin. Alan jo kallistua sille kannalle, että toiset vaan on levottomampia nukkujia kuin toiset :(
Meilläkin on ollut jo muutaman viikon aikamoista menoa yöt, mutta viime yö oli kyllä tähänastisista vauhdikkain :eek: :kieh: Mä itte oon aina ollut kova menemään unissani ja oon usein nuorenakin vielä tippunut sängystä :| Lakanat on aina aamuisin ollut ihan hujan hajan :kieh: Ja oon myös kävellyt unissani ja puhua pulputan myös. Tosin pitkään aikaan en oo niin syvässä unessa ollut, että oisin kävelemään ryhtynyt, eikä mies herää mun jutteluihin, joten en tiedä puhunko enää? :whistle: Taitaa siis poika periä multa tuota levotonta nukkumistyyliä :whistle: Mies kun posottaa vaikka 12h samassa asennossa ihan taju kankaalla, eikä herää vaikka nipistelis/tönis tms. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
pitää viel laittaa pari juttua mitä sain tekstareilla illalla ku kerroin tapahtunesta:

kummitukset ei tee pahaa. yks tuttu kerto, asuvat vanhassa rintamamiestalossa, ovi oli vähän auki, sieltä tuli vanha huivipäinen mummo sisää, ihan ku höyryä ja haihtu. ei ollu ongelmia. tästä joku 20 v aikaa eikä mummoa oo sen jälkee näkyny :eek: :x

ja toinen:

on ollu jollaa muullaki täs lähiaikoina tollanen juttu mut niil kuulu askeleet ja ovi aukes.

tosi rentouttavaa saada tollasia viestejä ku melkee paskat housussa muutenki....
:eek: Jotkut ei tajua, että ihmiset voi oikeesti säikkyä noita juttuja. |O
 

Yhteistyössä