***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
:( Nykyään vissiin kiusaaminen on siirtynyt aika paljon nettiin. :( Ja samalla siitä on tullut rajumpaa; uskalletaan sanoa pahemmin kuin mitä päinnäköä kehdattais sanoa. :( :(
Niinpä... Miun pisti niin vihaksi, etten voinu olla puuttumatta, vaikka parempi varmaan olis, ettei tuommosille antais huomiota :'(
Ja mietin sitäkin, että onko tuota tyttöä kukaan koskaan halannut ja kertonut, että välittää, kun ei näköjään osaa osottaa minkäänlaista empatiaa toisia kohtaan.
:( No, mutta tärkeää on mielestäni osoittaa, ettei semmoista käytöstä hyväksytä.

:( Nykyään vissiin kiusaaminen on siirtynyt aika paljon nettiin. :( Ja samalla siitä on tullut rajumpaa; uskalletaan sanoa pahemmin kuin mitä päinnäköä kehdattais sanoa. :( :(
Niinpä... Miun pisti niin vihaksi, etten voinu olla puuttumatta, vaikka parempi varmaan olis, ettei tuommosille antais huomiota :'(
Ja mietin sitäkin, että onko tuota tyttöä kukaan koskaan halannut ja kertonut, että välittää, kun ei näköjään osaa osottaa minkäänlaista empatiaa toisia kohtaan.
:( No, mutta tärkeää on mielestäni osoittaa, ettei semmoista käytöstä hyväksytä.
Niin kai... Vaikka tuskin mie mitään sain aikaiseksi :/

Niin kai... Vaikka tuskin mie mitään sain aikaiseksi :/
No, mutta puuttuupahan joku ainakin. Ja eihän sitä voi tietää, milloin sillä kiusaajalla sitten naksahtaa, ettei niin voi toimia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:
minä ikäinen sun tyttö on joko käänyy onko hampaita ym kerro on menny varmaan ohi. :)
Jos multa kysyt, niin ei käänny eikä oo hampujakaan vielä. 5,5kk nyt. :heart: Juttelee vastavuoroisesti, naureskelee, kiljuu, jumppailee varpaiden kanssa ja ihmettelee ympäristöä kovasti. :heart:

Että minnuu syyhyttää tuo illalla alotettu kutomistyö :D Tekis mieli vaan koko yö kutoa :)
Teen Artulle talveksi välihaalaria kaakaonruskeasta villalangasta :p Hihan- ja lahkeensuut ja kaulus tulee luonnonvalkosella =)

Mun tyttö on 5kk 9 pv. Käänyy selältä mahalleen ja takaisin
Kuolaa hirveesti epäilen kohta puoliin on hampaat tulossa.hedelmäsosetta ,velliä nanna2 ja välillä jotain ruoan tapista mummo antoi nakkikeittoa ja vispattua marjapuuroa ai kun tyttö tykkäs.jokeltelee ja nauraa ääneen .äidinoma ilopilleri :'( =)

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:
Olikos sulla Äippä70 vanhempia lapsia? [/quote

Joo poika-92 sairastaa autismia ja epilepsia ei ole minulla hän on kuntoutus paikassa.]
Näettekö usein?
Vähemmän kun mitä olemme hoitajan kanssa puhuttu sekin vielä kun hän ei osaa puhu.matkaa on aika paljon se on suurin este.

hyi hitto mitä kävi eilen :x lapset nukkumassa ja me miehen kans olkkarissa. väsytti ja aattelin lähtee nukkuu. olin menos veskii pesee hampaita ni ovi lukossa.... ja meillä siis sellanen vanha kahvan kääntö-systeemi et ei voi ulkoapäin lukita. mies vähän aikaa ränkkäs ovee ni aukes. selittäkää toi mulle järjellä! :eek: mulla vielä niin tajuttoman vilkas mielikuvitus et en uskaltanu miehen viereltä liikkuu ja sen piti lähtee sit kans nukkumaa. pelotti niin pirusti. alkukuusta pitäs P:n kans jäädä yöks yksin, no fucking way!!!

Yhteistyössä