Mie olen vissiin vähän kalkkis :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:On ne. Ja paljon häiriintyneempiäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Nyt miun pitäs kuulemma mennä aseman kolmostolpalle huoraamaan :| Onko nuoret nykyään oikeesti näin häiriintyneitä??
Vastasin. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:IEVA80 laitoin sulle yksityisviestin!
No, etkä ole. Hyvä, että puutuit asiaan! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie olen vissiin vähän kalkkis :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:On ne. Ja paljon häiriintyneempiäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Nyt miun pitäs kuulemma mennä aseman kolmostolpalle huoraamaan :| Onko nuoret nykyään oikeesti näin häiriintyneitä??
No, mutta tärkeää on mielestäni osoittaa, ettei semmoista käytöstä hyväksytä.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Niinpä... Miun pisti niin vihaksi, etten voinu olla puuttumatta, vaikka parempi varmaan olis, ettei tuommosille antais huomiota :'(Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nykyään vissiin kiusaaminen on siirtynyt aika paljon nettiin. Ja samalla siitä on tullut rajumpaa; uskalletaan sanoa pahemmin kuin mitä päinnäköä kehdattais sanoa.
Ja mietin sitäkin, että onko tuota tyttöä kukaan koskaan halannut ja kertonut, että välittää, kun ei näköjään osaa osottaa minkäänlaista empatiaa toisia kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:ieva80huomasti Kuten varman huomasit miksi en tähän sitä asiaa vitsis laittaa
Kiitos tuestasi ! =)
Niin kai... Vaikka tuskin mie mitään sain aikaiseksi :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No, mutta tärkeää on mielestäni osoittaa, ettei semmoista käytöstä hyväksytä.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Niinpä... Miun pisti niin vihaksi, etten voinu olla puuttumatta, vaikka parempi varmaan olis, ettei tuommosille antais huomiota :'(Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nykyään vissiin kiusaaminen on siirtynyt aika paljon nettiin. Ja samalla siitä on tullut rajumpaa; uskalletaan sanoa pahemmin kuin mitä päinnäköä kehdattais sanoa.
Ja mietin sitäkin, että onko tuota tyttöä kukaan koskaan halannut ja kertonut, että välittää, kun ei näköjään osaa osottaa minkäänlaista empatiaa toisia kohtaan.
No, mutta puuttuupahan joku ainakin. Ja eihän sitä voi tietää, milloin sillä kiusaajalla sitten naksahtaa, ettei niin voi toimia. :/Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Niin kai... Vaikka tuskin mie mitään sain aikaiseksi :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No, mutta tärkeää on mielestäni osoittaa, ettei semmoista käytöstä hyväksytä.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Niinpä... Miun pisti niin vihaksi, etten voinu olla puuttumatta, vaikka parempi varmaan olis, ettei tuommosille antais huomiota :'(Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nykyään vissiin kiusaaminen on siirtynyt aika paljon nettiin. Ja samalla siitä on tullut rajumpaa; uskalletaan sanoa pahemmin kuin mitä päinnäköä kehdattais sanoa.
Jos multa kysyt, niin ei käänny eikä oo hampujakaan vielä. 5,5kk nyt. :heart: Juttelee vastavuoroisesti, naureskelee, kiljuu, jumppailee varpaiden kanssa ja ihmettelee ympäristöä kovasti. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:minä ikäinen sun tyttö on joko käänyy onko hampaita ym kerro on menny varmaan ohi.
Tulee varmasti hieno! =)Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Että minnuu syyhyttää tuo illalla alotettu kutomistyö Tekis mieli vaan koko yö kutoa
Teen Artulle talveksi välihaalaria kaakaonruskeasta villalangasta Hihan- ja lahkeensuut ja kaulus tulee luonnonvalkosella =)
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jos multa kysyt, SORRY TARKOITIN JUURI SINUA ! mut voi toki muutkin vastata jos haluavat !Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:minä ikäinen sun tyttö on joko käänyy onko hampaita ym kerro on menny varmaan ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Olikos sulla Äippä70 vanhempia lapsia? [/quote
Joo poika-92 sairastaa autismia ja epilepsia ei ole minulla hän on kuntoutus paikassa.]
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Näettekö usein?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Olikos sulla Äippä70 vanhempia lapsia? [/quote
Joo poika-92 sairastaa autismia ja epilepsia ei ole minulla hän on kuntoutus paikassa.]
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Vähemmän kun mitä olemme hoitajan kanssa puhuttu sekin vielä kun hän ei osaa puhu.matkaa on aika paljon se on suurin este.Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:Näettekö usein?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Olikos sulla Äippä70 vanhempia lapsia? [/quote